Mitä te teette kun teitä masentaa?
Kommentit (15)
Runkkaan ja nukahdan sen jälkeen omaan itkuuni.
M27
Teen 5 mottia halkoja ja otan pari pulloa viinaa.
Itken, syön suklaata, käyn lenkillä, juttelen puolison kanssa, leikin koiranpennun kanssa.
Vietän av aikaa ja mollaan ihmisiä. Oikeastaan av masentaa mua. Täällä niin hyvä palkkaisia kaikki. Sitten on onneksi köyhyys keskustelujakin ja nousen taas jaloilleni ja alan ymmärtää paljonko täällä provoillaan kunnes taas luen ketjun missä tunnen itseni huonoksi wt kansalaiseksi kunnes muistan, että eihän mulla oo ees tatskojakaan saati kananpersetukkaa, joten voin jatkaa tampponikorun askartelua.
Kuuntelen musiikkia, menen peiton alle itkemään, itken muuten vain, pelaan pelejä (saa ajatukset pois pahasta maailmasta).. yritän tehdä edes jotain ja sitten kun se paha on ohi, niin jaksaa hymyillä edes pienesti
Yleensä lähden lenkille ja ostan lenkillä vielä suklaapatukan jotta saa tupla paremman mielen :) tai soitan äidille tai parhaalle ystävälle
Lenkkeilen/urheilen, teen hyvää ruokaa, sisustelen kotia, lähen ulos kavereiden kans tms.
Menen metsään kävelemään. Tutkittu juttu, se toimii!
Menen ulos kävelemään tai otan tirsat.
Jos on työkiireitä ja nuo eivät onnistu, hidastan tahtia ja keskityn työhön.
Olen sairastanut masennuksen ja ymmärrän ap:n "kun masentaa" pikemminkin mielipahaksi, kyllästymiseksi tms. arkiseksi, normaaliksi tunteeksi. Mutta siis: happi ja liikkuminen auttaa takuuvarmasti, oli sitten masentunut tai vain pahoilla mielin.
Nussin.