Resting bitch face :(
Aina saa kuulla kyselyitä, miksi näytän niin äkäiseltä, mikä vaivaa, onko pakko koko ajan murjottaa... Huoh. Se on vain tämä naama. Suupielet kääntyvät luonnostaan hieman alaspäin, yläluomet ovat raskaat ja kulmakarvat luonnostaan ohuet ja terävät matalalla kaarella. Kurjaa, kun tulkitaan vittumaisuudeksi ja ylimielisyydeksi pahimmillaan. :( Koko ajan pitäisi pitää väkinäisesti kirkaskatseisempaa ja avoimempaa ilmettä, jos tahtoisi säästyä kommenteilta.
Kohtalotovereita?
#narttunaama
Kommentit (35)
Katsokaapa tämä innostuneen tytön saamia kommentteja.. (normaali kuva jossa erikoinen kasvi tytön taustalla)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja mikäs sen vaivaannuttavampaa kun toisten kommentointi asiasta. Sama kun hiljaisena ihmisenä joku töksäyttää "ootpas sä hiljainen kaveri, mikset puhu mitään?"
No shit, Sherlock
Ainoa oikea vastaus tällaiseen typeryyteen..
Miten ajattelette niinkun käännöksenä tän termin resting bitch face? Lepäävä ämmä naama? Siis näytätte pahantuuliselta naiselta, joka lepää? Ajat sitten kuullut käytettävän tuota bitchy resting face termiä joka on musta hauska ja kuvaa osuvasti sellaisia kasvoja, joiden perusilme on tahattomasti tyly ja josta seuraa sitten näitä väärinkäsityksiä. Resting bitch facesta kuullut nyt useampaan otteeseen, häiritsee kun musta se ei tarkoita mitään loogista 😄 eri asia jos ois yksittäisen ihmisen käännösvirhe mutta viime aikoina törmännyt tähän useammin kuin alkuperäiseen termien.
Kun minä synnyin oli kätilöt ihan kauhuissaan kun "tyttö rukka" peri isänsä julman katseen. Teininä otin siihen kaveriksi sellaset lasit kuin graafikoilla ja hipstereillä on nykyään, niin kukaan ei edes uskalla huomauttaa "myrtsistä ilmeestä" kun näytän niin ilkeältä. :D
Ps. Oikeasti oon lepposa ja hyvin onnellinen.
TämänKIN mukahienon termin olisi voinut SUOMENTAA, suomalaisia kun olemme. Eikä tarkoita sitä, etten englantia tajua, vaan että on naurettavaa viljellä noita enkkutermejä suomessa. Ja Suomessa.
Minä näytän lähinnä surulliselta silloinkin kun en ole, mutta kun avaan suuni, niin useimmiten saan aika tylyn vastaanoton, koska äänensävyni on aina väärä, vaikka se on aivan oikea! Ääneni kuulostaa vähän epäystävälliseltä, mutta kun en äänelleni mitään mahda niin saatanaako siitä aina vouhkaamaan. Samoin siis äänensävyni ovat aina liian ylimielisiä ja mitä milloinkin.
Sama täällä. Olen oikeasti leppoisa ja rento ihminen ja mulla on paljon kavereita (onneksi ne jotka mut tuntee ei niin ota tätä mun naamaa siten miltä se näyttää). Mutta ne jotka eivät mua tunne varmaan ajattelevat että olen aina surullinen tai pahalla tuulella. Jopa mun mies tulkitsee naamaan välillä siten että en pidä siitä mitä hän sanoo ja vetää kilarit... huoh. Olen vuosikausia vetänyt kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa tilanteissa tietoisesti suupieliä ylöspäin ja otsaa kohottaa kulmia. Otsarypyt on tosiaan seurauksena.
Tuttuakin tutumpaa ja pitkään ihan oikeasti ihmettelin kun puolitutut ja varsinkin baareissa tuntemattomatkin kyseli miksi mökötät/mikä vituttaa/tms. Jääpalaksi on myös kutsuttu. Oikeasti olen iloinen ja huumorintajuinen, ihan normaali mukava ihminen mutta jotenkin tämä alkaa pikkuhiljaa myös ruokkia itse itseään. Ei vaan oikeasti jaksa kun aina kohdellaan vihamielisesti ja pidetään ylpeänä/leuhkana vaikka päinvastoin olen ujo ja hyvinkin maanläheinen eli kohta sitä varmaan onkin vihainen kun aina kohdellaan väärin.
Yhdistäpä tähän vielä sarkastinen huumorintaju..
jos huumeet tai leikkaus ei auta, niin ei sitten mikään.
RBF oli muodissa 2014. Nytkö suomalaiset vasta heränneet siihen?
Argh! Se on BITCHY RESTING FACE. Ei toisinpäin.
Sama. Kakrusta asti kaikki "ystävälliset" setämiehet tulleet valittamaan kuinka näytän tympeältä ja kuinka pitäisi hymyillä enemmän. En tajua kuinka he kehtaavat. Onhan se todella röyhkeää tulla pyytämättä arvostelemaan toisen ulkonäköä negtiiviseen sävyyn. Huonoa käytöstä yksinkertaisesti.
Ne on niitä "näkijöitä" jotka ei näe edes omia varpaitaan..