Nuoret naiset, älkää paljastelko itseänne!
Kävin eilen Ruisrockissa ja jopa järkytyin perseshortsien määrästä. Millaiset vanhemmat on teineillä jotka lähes paljastavat tuheronsa ventovieraille ihmisille?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne vanhemmat tähän liittyy? Vai onko se isän vika?
On vanhempien vastuulla ettei päästä tyttäriään puolialastomina julkisille paikoille.
Palaa Syyriaan.
Monet nuoret miehethän on ilman paitaa. Mikset sä siitä valita?
Hui kauhistus sentään ;D
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhistus sentään ;D
Ei voi verrata, miesten rintoja ei ole seksuaalistettu.
Mä oon kuule vaikka bikineissä jos haluan ;)
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhistus sentään ;D
Se on samassa mittakaavassa ''paljastelua'' kuin lyhyet shortsitkin. Kyllä voi verrata idiootti.
On täysin laillista kulkea perseshortseissa tai vaikka bikineissä, ainoastaan alastomuus julkisella alueella taitaa olla laitonta (?)
Koitappa ap keksiä jotain virikkeitä kesääsi! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhistus sentään ;D
Vedä feministi itsesi telaketjuusi.
Miksi sä ap kattelet nuorten tyttöjen peppuja festarialueella? :S aika pervoa...... Minä en nimittäin ole kiinnittänyt nuorten tyttöjen festaripukeutumiseen mitään huomiota, juuri olin ruississa enkä osaa yhtään sanoa miten siellä muut olivat pukeutuneet, en katsos katellut toisten peppuja kuten sinä. Hyi sua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhistus sentään ;D
Se on samassa mittakaavassa ''paljastelua'' kuin lyhyet shortsitkin. Kyllä voi verrata idiootti.
Höpötystä, tiedät varsin hyvin että paljastelu on kriittisempää naisten kohdalla. Jos et niin olet idiootti itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap kattelet nuorten tyttöjen peppuja festarialueella? :S aika pervoa...... Minä en nimittäin ole kiinnittänyt nuorten tyttöjen festaripukeutumiseen mitään huomiota, juuri olin ruississa enkä osaa yhtään sanoa miten siellä muut olivat pukeutuneet, en katsos katellut toisten peppuja kuten sinä. Hyi sua :D
Aika vaikea välttyä huomaamasta kun niitä on joka puolella, tuijottelitko taivaalle koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset pukeutuu nykyään just niin kuin tykkää ja se on hyvä niin. Maailmalta löytyy esimerkkejä siitä, että naisten pukeutumisen kontrollointi on vain osa isompaa kontrollointia. Älä siis ap vahvista vanhoollista nuorten naisten syyllistämistä, katso muualle jos et tykkää.
Nuoret naiset on aivopesty paljastelemään itseään miesten taholta. Jos naiset osaisivat ajatella tätä asiaa omilla aivoillaan niin ei varmasti kuljettaisi kintut paljaina.
Höpö höpö. On kesä, on kuuma, shortsit on kivat. Siksi niitä käytetään. Kesäfestareilla näkee paljon myös miehiä kokonaan ilman paitaa, onko heidätkin aivopesty paljastelemaan itseään naisten taholta? Ja olen feministi, sinä et ilmeisesti ole, kun koet tarvetta arvostella naisten omia pukuvalintoja.
Olen nuorehko heteromies joka ei pidä naisia halventavasta pukeutumisetiketistä. Miesten kohdalla puhutaan eri asiasta, miehen rinnoilla ei ole seksuaalista merkitystä samalla tavalla. Naisia ei kiinnosta miesten rinnat.
Mistä etiketistä? Mä käytän aina pitkiä housuja eikä sitä ole kukaan kieltänyt etikettisyistä, mutta myös shortsien käyttö on sallittua.
"Olen nuorehko heteromies..." Oletko nyt aivan varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhistus sentään ;D
Höpötystä, tiedät varsin hyvin että paljastelu on kriittisempää naisten kohdalla. Jos et niin olet idiootti itse.
Naisen reidet ja miehen rintakehä, ihan yhtä "kriittisiä" paikkoja.
ei minua haittaa, että naapurin nuorikko ottaa ylä ja alaraidatonta rusketusta jalat levällään mökkilaiturillaan. Kumpikaan ei tästä häviä mitään, nainen saa rusketuksensa ja minä nautin näystä. win win?
Naatitaan hei elämästä.
Touché.