Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset, älkää paljastelko itseänne!

Vierailija
10.07.2016 |

Kävin eilen Ruisrockissa ja jopa järkytyin perseshortsien määrästä. Millaiset vanhemmat on teineillä jotka lähes paljastavat tuheronsa ventovieraille ihmisille?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs näille paljasteliville vanhemmille naisille sitten tehdään?

Olin meinaan eräästä paikasta vuokrannut pienen mökin, alueella 3saunaa ja saunaan mihin menin tuli 2naista ja täytyy myöntää että oli varsin estottomia vaikka ei missejä olleetkaan, toinen joku 45-50v ja toinen n.30v varsin lihava , mutta tissit oli komeat.

Vanhempi hieroi patalappujaan kuumassa ja istui kuin miehet haarat levällään, ne varmaan luuli että en hämärässä saunassa näe?

Ne oli saunassa, pikkasen eri asia kuin festareilla.

Siis nuoret naiset ei saa pukeutua kevyesti, mutta vanhat akat saa esitellä tissejä ja pillua vieraalle miehelle saunassa?

Touché.

Vierailija
22/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne vanhemmat tähän liittyy? Vai onko se isän vika?

On vanhempien vastuulla ettei päästä tyttäriään puolialastomina julkisille paikoille.

Palaa Syyriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret miehethän on ilman paitaa. Mikset sä siitä valita?

Hui kauhistus sentään ;D

Vierailija
24/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus sentään ;D

Ei voi verrata, miesten rintoja ei ole seksuaalistettu.

Vierailija
25/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuule vaikka bikineissä jos haluan ;)

N22

Vierailija
26/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus sentään ;D

Se on samassa mittakaavassa ''paljastelua'' kuin lyhyet shortsitkin. Kyllä voi verrata idiootti.

Vierailija
27/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin laillista kulkea perseshortseissa tai vaikka bikineissä, ainoastaan alastomuus julkisella alueella taitaa olla laitonta (?)

Koitappa ap keksiä jotain virikkeitä kesääsi! :)

Vierailija
28/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus sentään ;D

Vedä feministi itsesi telaketjuusi.

Vierailija
29/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap kattelet nuorten tyttöjen peppuja festarialueella? :S aika pervoa...... Minä en nimittäin ole kiinnittänyt nuorten tyttöjen festaripukeutumiseen mitään huomiota, juuri olin ruississa enkä osaa yhtään sanoa miten siellä muut olivat pukeutuneet, en katsos katellut toisten peppuja kuten sinä. Hyi sua :D

Vierailija
30/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus sentään ;D

Se on samassa mittakaavassa ''paljastelua'' kuin lyhyet shortsitkin. Kyllä voi verrata idiootti.

Höpötystä, tiedät varsin hyvin että paljastelu on kriittisempää naisten kohdalla. Jos et niin olet idiootti itse.

Vierailija
31/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ap kattelet nuorten tyttöjen peppuja festarialueella? :S aika pervoa...... Minä en nimittäin ole kiinnittänyt nuorten tyttöjen festaripukeutumiseen mitään huomiota, juuri olin ruississa enkä osaa yhtään sanoa miten siellä muut olivat pukeutuneet, en katsos katellut toisten peppuja kuten sinä. Hyi sua :D

Aika vaikea välttyä huomaamasta kun niitä on joka puolella, tuijottelitko taivaalle koko ajan?

Vierailija
32/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset pukeutuu nykyään just niin kuin tykkää ja se on hyvä niin. Maailmalta löytyy esimerkkejä siitä, että naisten pukeutumisen kontrollointi on vain osa isompaa kontrollointia. Älä siis ap vahvista vanhoollista nuorten naisten syyllistämistä, katso muualle jos et tykkää.  

Nuoret naiset on aivopesty paljastelemään itseään miesten taholta. Jos naiset osaisivat ajatella tätä asiaa omilla aivoillaan niin ei varmasti kuljettaisi kintut paljaina.

Höpö höpö. On kesä, on kuuma, shortsit on kivat. Siksi niitä käytetään. Kesäfestareilla näkee paljon myös miehiä kokonaan ilman paitaa, onko heidätkin aivopesty paljastelemaan itseään naisten taholta? Ja olen feministi, sinä et ilmeisesti ole, kun koet tarvetta arvostella naisten omia pukuvalintoja. 

Olen nuorehko heteromies joka ei pidä naisia halventavasta pukeutumisetiketistä. Miesten kohdalla puhutaan eri asiasta, miehen rinnoilla ei ole seksuaalista merkitystä samalla tavalla. Naisia ei kiinnosta miesten rinnat.

Mistä etiketistä? Mä käytän aina pitkiä housuja eikä sitä ole kukaan kieltänyt etikettisyistä, mutta myös shortsien käyttö on sallittua.

Vierailija
33/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nuorehko heteromies..." Oletko nyt aivan varma?

Vierailija
34/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus sentään ;D

Höpötystä, tiedät varsin hyvin että paljastelu on kriittisempää naisten kohdalla. Jos et niin olet idiootti itse.

Naisen reidet ja miehen rintakehä, ihan yhtä "kriittisiä" paikkoja.

Vierailija
35/35 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua haittaa, että naapurin nuorikko ottaa ylä ja alaraidatonta rusketusta jalat levällään mökkilaiturillaan. Kumpikaan ei tästä häviä mitään, nainen saa rusketuksensa ja minä nautin näystä. win win?

Naatitaan hei elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän