Kakku - Milla kuulusteluissa
On ollut jossain kuulusteluissa ja nyt on tulossa oikeusjuttu. Vaatii jostain korvauksia. Ketkä meistä avlaisista mahdetaan kutsua kuulusteluihin.
Kommentit (13)
Katoppa niin onkin. En itse tajunnut.
Eikö se alkuperäinen ollut Millan tilauskakut ja leivonnaiset tai jotain vastaavaa?
En ole kauheasti seurannut Milluskan elämää nyt, mitähän hälle mahtaa kuulua? Kakut on edelleen yhtä rumia kuin ennenkin. :'D
Ootte säälittäviä. Hankkikaa elämä. Puhutte asioista joista ette mitään tiedä.
Ei tule paljoa sympatiaa tyypille, joka tekee vähän väliä ohareita...ja vaikka olisikin hyvä syy, niin millainen tyyppi blokkaa whatsapp viestit ja poistaa palautteet facen seinältä... vois kait ne asiat fiksumminkin hoitaa... kiitos vaan syntymäpäivieni pilaamisesta. Että semmonen leipojatyttö!
Itsekin olen sairas, mutta eipä heru kyllä sympatiaa... :(
Kauppasi kakkujaan yhdessä Hgin alueen FB-ryhmässä, heti tuli järjetön määrä negaa palautetta ohareista. Olin jotenkin ajatellut että jotkut vaan lietsoo vihaa täällä palstalla mut tuo todisti kaiken. Milla itse selitti, että oli joutunut yllättäen sairaalaan, eikä ollut ehtinyt tehdä.
Kauheasti auttaa lääkärikulujen maksuun leipominen jos on niin kipee et pitää viikottain viedä lanssilla sairaalaan (lanssi kun ei käsittääkseni ole ilmainen tilata?), kun pitää leikkiä sankaria ja marttyyriä ja vetää ittensä piippuun. Mitähän hää nyt puuhastelee...
Jos joutuu yllättäen sairaalaan, mutta on aikaa poistella whatsapp- ja faceviestejä ja kommentteja, luulisi olevan aikaa peruuttaa tilaus, vaikka viestillä ja PAHOITELLA... ja olisihan äitikin ollut käytettävissä... vieläkin suututtaa tää asia :(
Mitäköhän Millalle kuuluu nykyään? Tuli tämä mieleen kun katsoin Gypsy Rose Blanchardista kertovaa dokumenttia youtubesta.
Ikävä kyllä vuonna 2020 jatkuu tämä ohareitten teko kakkuasioissa. Ymmärrän, jos tulee oikea este mutta ei tainnut tulla. Sovimme kahdesta kakusta ja että laittaa tilinumeron, jotta voin jo puolet maksaa. Ei kuulunut enää mitään, ei vastaa puheluihin, viesteihin, mese-viesteihin. Viiden päivän kuluttua laittaa viestin, missä kertoo soittavansa vähän myöhemmin. Ei kuulu mitään taaskaan vuorokauteen. Juhliin on kolme päivää ja pakko oli alkaa etsiä kiireisesti toista tekijää, mikä onneksi löytyi.
Hän kertoi puhelimessa, että aikoo firman perustaa. Se on hyvä suunnitelma. Tosin en uskalla itse tilata häneltä mitään kun ne kakut on oikeasti saatava. Kyse on kuitenkin tärkeistä syömisistä, mitkä haluaa juhliinsa. Toivottavasti tyttö opettelee asiakaspalvelua.
Älkää erehtykö tilamaan tältä mitään! Olin tehnyt tilauksen ja oletin asian olevan kunnossa. Mitä tekee Milla, tekee häviämistempun ja ei vastaa enää viesteihin jättäen asiakkaan pulaan. Onneksi löytyi toinen luotettava tekijä lyhyellä varoitusajalla ja pelasti tilanteen.
EPÄLUOTETTAVA JA EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN!
FB-sivustokin on taas Millan tilauskakut nimellä, välillähän se muutettiin Millan elämää..