Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella ilkeä serkku ja vanhemmat ei puutu

Vierailija
10.07.2016 |

Oma lapseni on 6v ja serkku 10v. Nähdään vain pari kertaa vuodessa, mutta joka kerta järkytyn, vaikka sama meno jatkunut vuosia . Tämä 10v on röyhkeä ja ilkeä, vaikka ollaan hänelle ystävällisiä. Kiroilee, matkii ilkeästi meidän lasta, kiusaa Esim sulkemalla lapsemme huoneeseen. Vanhemmat ei jaksa puuttua ja pitävät tuota normaalina. En haluaisi tuota lasta nähdä ollenkaan :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan ja ole pelottava. Ärsyttää tollaset penskat. Teen niille heti selväksi kuka määrää. T. Kouluavustaja.

Vierailija
2/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kyseisen perheen tapaaminen jos vanhemmat eivät saa lasta kuriin tai lapsiasi anna tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää sano autat sanat pienemmän kiusaamisesta

Vierailija
4/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutu sinä

Vierailija
5/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vaikea, kun kyseessä on ainoan sisarukseni lapsi, ja olemme etäisiä. Olen komentanut joskus ja vanhemmat ovat kuin ei huomaisikaan. Vierailut on olleet lyhyitä, mutta silti jää aina paha mieli. Tuo lapsi jo reilusti alle kouluikäisenä oli ilkeä, hoki vittu/homojuttuja jne :(. Vaikea ymmärtää pitemmän päälle :(. Ap

Vierailija
6/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiehtovat vanhemmat, jotka eivät katso kyläpaikoissa lastensa perään. Silloin voi sattua kaikenlaista, minkä vanhempien välinpitämättömyys mahdollistaa

Vierailija
7/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä komennan meillä kylässä olevia lapsia jos on tarve, eikä se tunnu minusta mitenkään vaikealle. Olen sanonut monesti ääneen, että täällä meillä noudatetaan meidän sääntöjä, eikä lasten vanhemmat ole koskaan sitä vastustaneet. Meillä ei saa kiroilla tai olla toisille ilkeä- eivät omat lapset, heidän kaverinsa, eivätkä ystäviemme ja sukulaistemme lapset.

Vierailija
8/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tourette lapsi?? Kysy

Vierailija
9/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opasta huonosti käyttäytyvää lasta. Kun ollaan nätisti niin kaikilla on kivaa. Valitettavasti kaikki vanhemmat eivät osaa/jaksa/viitsi opettaa lapsiaan syystä tai toisesta. Silloin kaikkien etu on että sen homman hoitaa joku muu mieluummin kuin että jätetään kokonaan hoitamatta. 

Koita saada vaikkapa yhteisesti pelaamaan jotain lautapeliä tai ulkopeliä, jolloin pystyt kannustavasti opastamaan. Yksi hyvä tapa saada kaksi henkilöä jotka riitaantuvat helposti, tekemään yhteistyötä siten että pelaatte joukkuein Sinä vastaan He kaksi.

Tsemppiä! Voi hyvinkin olla että tämä serkkulapsi muistaa sinun oppisi vielä vuosien päästäkin ja elämäänsä on niistä apua.