APUA!! ERÄS TUTTAVA MATKII MINUA!!! TÄMÄ ALKAA OIKEASTI OLLA PELOTTAVAA!!
Hän ei varsinaisesti ole kaverini, mutta tuttava piirissä. Minulla menee aika hyvin. Mulla on hyvä työ ja perhe, vaikka muuten asutaankin vuokralla.
No kuitenkin tämä kaverini kaveri on ruvennut matkimaan minua. Hänellä ei taida oikein olla omaa elämää. Asuu yksin yksiössään ja eikä ole töitä.
Aluksi kaikki lähti siitä, että hän alkoi hakeutua seuraani ja oli selkeästi tosi otettu, kun ihmiset alkoivat luulemaan, että olemme ystäviä.
Huomasin, että hän alkanut meikkamaan samalla tavalla, kuin minä sekä hän alkanut käyttämään samanlaisia tai jopa ihan samanlaista vaatetta, kuin mulla on.
Lisäksi on laittanut hiuksensa samalla tavalla, kuin minä.
Hänen oma persoonansa on muuttunut samanlaiseksi, kuin mulla.itse olen aina ollut itse varma ja tienyt mitä teen.
Tämä ks nainen oli ennen epävarma ja arka. Nyt ruvennut olemaan olemukseltaan samanlainen, kuin minä ja mainostaa, kuinka on varma mitä tekee. Hän myöskin kokoajan näyttää kuinka me olemme niin samanlaisia ja sanoo kuinka paljon meillä on yhteistä.
Lisäksi olen kuullut, että toistelee minun sanomiani toisillee omina.
Hän on selkeästi onnellisempi kakkos minuna :D.
Nyt hän on ruvennut kiinnostumaan korkeakoulu tutkinnoista ja hyväpalkkaisista ammateista.
Nyt kaikista ahdistavinta on se, että hän on ruvennut kauppareisulla ilmestymään samaan paikkaan, kuin minä. Hän tulee nykyään aina vastaan.
En tiedä miten hän tekee sen vai onko sattumaa, mutta hyvin ahdistavaa!!
En sano, että todellakaan olen täydellinen, muttavyksi huonoihin puoliini kuuluu, että tupakoin. Nyt tämä nainen on alkanut puhumaan, että häntä ruvennut tekemään mieli aloittaa uudelleen polttaminen.
Nyt hän on myös ruvennut katselemaan saman merkkisiä autoja, kuin mulla on.
Nyt hän on myöskin kiinnostunut samoista harrastuksista.
Hän on ruvennut olemaan oikeasti ihan samanlainen kuin minä. Mutta tämä kaikki on selkeästi tehty pikkuhiljaa ei siis kerta räjähdyksellä.
Oikeasti vaikuttaa, ettei kyse ole edes siitä, ettei keksi mitään omaa vaan vaikuttaa, että olen hänestä niin magea tyyppi, että haluaa olla samanlainen.
Hän puhuu seurassani niin, että hänellä kauheasti kaikkea menoa ja tapaamisia niin kuin mulla, vaikka kaikki oikeasti tiedämme miten asia on.
Tämä alkaa olla jo aika pelottavaa tai ahdistavaa!!!
Mitä ihmettä teen???
Enhän minä voi kieltää häntä olemasta samanlainen, mutta tuo matkiminen on jo ahdistavaa.
Hän puhuu tuolla, että minä olen hänen ystävänsä. Oon ruvennu välttelemään tuota henkilöä ja luulen, että hän on tajunnut asian!!
Mitä tässä pitäisi tehdä????
Kommentit (75)
Oikea kun ap:lla on tusinatyyli ja elämä ja jollain muullakin on. Kohta toi hanki perheenkin kun ap:lla on.
En minä häneen yhteyttä pidäkkään. Mutta hän vain aina löytää minut jostain. Lisäksi tyylini on aika omalaatuinen ja kaukaanta hänen omastaan. Aivan selkeästi matkii minua!! 😐
Ap
Miten se saa selville missä kuljet kun kerroit että se tulee vastaan?
Vierailija kirjoitti:
En minä häneen yhteyttä pidäkkään. Mutta hän vain aina löytää minut jostain. Lisäksi tyylini on aika omalaatuinen ja kaukaanta hänen omastaan. Aivan selkeästi matkii minua!! 😐
Ap
Ja paskat on, ajat Tojotalla ja pukeudut massatuotantoon
Kun te ette tajua. Jos näkisitte hänet niin ymmärisitte , että nyt ei ole kyse yhteen sattumista. Hän on niin muuttunut kaltaisekseni.
Ap
Mitä väliä. Anna olla.