Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turenki ja ihmiset

Stadin kundi
10.07.2016 |

Moi olen ihan tavallinen mikko meikäläinen. Itse olen helsingistä mutta tyttöystäväni Turengista. Huomaatte varmasn suuren konfliktin tässä. Aina ku käydää stadis ni saa hävetä muijan pujeutumist ja käytöstä. Muuten hän todella mukava ja ihana mutta en tiedä kestänkö häpeää. Vanhempani myös aitoja stadilaisia ja nyt kun ollaa seurusteltu jonki aikaa jo ni ne haluos nähä sen. En tiiä pystynks. Mitä tehä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko juntti stadilaiseksi. Oletko kenties itse oikeasti Mouhijärveltä? Hohhoijaa...

Vierailija
2/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siis asut? Siellä Turengissa? No, on niitä pahempiakin kohtaloita. Joillakin ei ole  käsiä tai ovat mykkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito stadin kundi kolmannes polves. Oon myös puoliks suomenruotsalainen.

Vierailija
4/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tosta sun kirjotustyylistäkin huomaa ettet sä mistään Helsingistä ole.

Vierailija
5/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo murre ei kuulosta stadilaiselta. Onko se tarttunut jo turenkilaiselta tyttöystävältä? Itselläni on mökki Janakkalassa (eli Turengissa) ja ihmiset vaikuttavat ihan normaaleilta. Olet siis ottanut jonkun kylähullun tyttöystäväksi? 

t.toinen stadilainen

Vierailija
6/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Turengista kotoisin. Siellä ei tosiaan painoteta pukeutumista, vaan ihan muita asioita. Oletko miettinyt, että se Turenkilainen tyttöystäväsi voi olla sinun käytöksestäsi ja pukeutumisestasi Turengissa ihan yhtä häpeissään? Etenkin jos ylenkatsot tuolla tavalla muuta porukkaa siellä?

Vierailija
7/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turenkihan on iso ja sivistynyt kylä, ei mikään pieni maalaispitäjä. Todennäköisesti kyse on omista ahtaista näkemyksistäsi, joita Turengissa varastetaan. Kai tiedät, että teille stadilaisille nauretaan kaikkialla kehä III ulkopuolella. Pienet ovat ongelmat.

Vierailija
8/14 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turenki ja ihmiset. Niin. Onko Turengissa ihmisiä? 

Vierailija
9/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi op täs. Tsau! Nyt lisää kriisinpoikast. Ens viikol ois reissu stokiksee ja muija messii tulis. Kysyin tos mitä paat päälle ni se näytti jotai haltin untuvatakkii. Oranssia!! Joo oranssi syksyn väri ehkä joskus ysärillä. Sit sil noit pilkullisia sukkiiksii. Apua help me. En haluu loukata sen tunteit!!

Vierailija
10/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole kolmannen polven stadilainen, mutta kyllä mä suomea osaan puhua, ei siinä, stadin slangi on murre siinä missä savon murrekin, mutta kirjoittakaa edes tänne ilman tota slangia, koska se menee suurimmalta osaltaan monilta päin persettä. Tää stadin kundin pelkkä aloitus Tsau, ei hyvää päivää taas, tota muuten käytetään Italiassa.

Vierailija
11/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turenki ja ihmiset. Niin. Onko Turengissa ihmisiä? 

Ei ole. On vain elukoita. Sori on yksi ihminen: Piippu.

T: turenkilainen.

Vierailija
12/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on tyhmää läppää. Suunta alaspäin, tunti tunnilta.

Vierailija
13/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on tyhmää läppää. Suunta alaspäin, tunti tunnilta.

Heitäppäs malliksi viisas läppä, jos kykenet.

Vierailija
14/14 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Turengissa vuonna 1998.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän