Syyt mikset halunnut tutustua mieheen tarkemmin
Heippa,
Deittailtuani enemmän tai vähemmän ahkerasti pari vuotta kiinnostaa tietää se, mihin teillä muilla on parista treffeistä selvittyänne kiinnostus lopahtanut omalta osaltanne!
Tässä muutamia havaintoja syistä, jotka itselläni saavat kiinnostuksen lakkaamaan:
-Onneton seksi. Miehellä ehkä seisoo mutta itse suoritus on lähinnä miehen osalta "runkkausta ilman käsiä". Siis mies on ollut oikeasti kiinnostunut mutta aivan totaalisen pihalla siitä, miten naiselle voi tuottaa nautintoa. Ei ole osannut lukea minua tai sitten mieltymyksemme ovat olleet muuten vain liikaa ristiriidassa.
-Erektiovaikeudet/liian nopea tuleminen. En saa kunnollista orgasmia ilman munaa. 30 sekuntia ei tähän aina riitä ja harva mies saa minut lukeamaan muilla keinoilla.
-"Avuton" käytös. Tyyliin mies pyytää minua hakemaan treffipaikkaan koska arvelee ettei saa autoa ilmaiseen parkkiin. Itse tilaisin typeriä kyselemättä taksin mikäli minulla olisi vaikeuksia käyttää omaa autoani treffeille päästäkseni.
-"Väärä" asuinpaikka. Epämiellyttävä asuinympäristö, jossa ei tee mieli viettää vapaa-aikaa.
-Kamala auto. Loppuun ajettu riisikuppi jonka ovien tiivisteet irtoilleet. Olen turhamainen mutta ööh, en halua ottaa vaihdossa huonompaa kuin mitä itselläni on tarjota. Sinänsä lainaan mielelläni autoani mutta toisaalta olen sen verran konservatiivinen, että miehellä pitää mielellään olla edes omaani vastaava auto.
-Autottomuus. Keskustassa asuva ja metroa käyttävä mies ei jostakin syystä yksinkertaisesti saa limakalvojani kostumaan.
Useampi deittailu on kaatunut johonkin edellä mainituista, miten muilla?
Kommentit (28)
Alle 180 cm tai keskimääräistä pienempi peli.
Seksuaalinen kokemattomuus, harrastan tämän takia vain yli 30 vuotiaita yläikärajaa mulla ei ole, mutta voi se vanhempikin mies olla täysin kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä etsin vikoja sellaisista miehistä, jotka eivät sytytä tarpeeksi, sen olen huomannut.
Yhden miehen vaaleat kulmakarvat oli se viimeinen niitti kun tajusin, ettei tästä mitään tule. Erään miehen ääni oli se miksi en halunnut enempää. Mukavia miehiä, mutta jälkeenpäin tajusin, että eivät muutenkaan sytyttäneet, vaikka yritin.
Nykyiseen rakastuin heti täysin, ei haitannut eikä haittaa ajokortittomuus, autottomuus tai luottotiedottomuus. Vaikka "vikoja" on vaikka muille jakaa, se ei haittaa koska miehessä vain on sitä jotain.
...eikä ne pari linnatuomiotakaan mitään haittaa, kun on tummat kulmakarvat 😜.
Et vissiin ymmärtänyt lukemaasi. Ne vaaleat kulmakarvat ei olleet syy kiinnostuksen lopahtamiseen, vaan esimerkki siitä, että hain vikoja tai "vikoja" kun mies ei täysin sytyttänyt, vaikka kovasti yritin kiinnostua kun mies oli mukava ja kiltti.
Ja joo, nykyisellä on tummat kulmat, mutta ei se ole syy miksi hänen kanssaan olen. En kyllä ymmärrä miten linnatuomio liittyy, mutta niitä ei ole.
Ap vaikuttaa just semmoselta naaralta, jonka hluaisin kesyttää kotikissaksi.
T. Esimies (7.000 €/kk)
....luottotiedottomuus.... No huh-huh!
suklaaherkku kirjoitti:
Ihan tosi... sitä aloitusviestiä EI tarvitse kopioida vastaukseen, haloo!!! XD miksi jotkut tekevät niin??
Aikamoista, taidat olla sinkku ja luulet olevasi joku herkku.
Käytät itse helvetin tyhmästi xD hymiötä mutta jos mies laittaa sen vaikka sarkastisen tyhmään vitsiin siirryt tapailemaan toista, aika kurjaa ja säälittävää.
Taidat olla itsestäsi liikoja luuleva vähän röllykkä kokovartalo "suklaaherkku" :))
Kengät. En edes lähtenyt treffeille kun näin kauempaa sen kengät.
Kemian puute, toisten naisten tapailu salaa (väitetään siis, ettei muita ole, ja sitten jäädään kiinni) ja erittäin pieni penis (5cm erektiossa).
...eikä ne pari linnatuomiotakaan mitään haittaa, kun on tummat kulmakarvat 😜.