Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei seksiä tänäänkään, semmoista

Vierailija
09.07.2016 |

Vaimo ei halua niin minkäs teet. Haluton määrittelee miten tämä elämä kulkee.
Aika turtunut ja ponneton olotila kun ei kelpaa vaimolle.
Luulisi vaimon eroavan kun niin inhottaa minun kosketus, vaan ei.
Kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tyydy tilanteeseen tai hanki seksiä muualta. Sinulla on vain yksi elämä.

Vierailija
2/5 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymään tässä on tottunut. Eikä tuo enää niin vaivaa. Toki tulee aina hetkiä kun miettii että miltä tuntuisi jos joku haluaisi minua. Varmasti löytäisinkin uuden kumppanin helposti, ehkä jopa muodollisesti pätevämmän kuin nykyinen. Mutta kun uskollisuus on sisäänrakennettu vika niin kurjuudessa jatketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31??????

:D

Vierailija
4/5 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Viimeisinä vuosina entisen avomieheni kanssa seksiä oli keskimäärin ehkä parin kuukauden välein. Välillä skarppasi ja saatettiin panna hetkellisesti jopa viikon välein, pahimmillaan seksitöntä aikaa oli puolisen vuotta putkeen. Itse paneskelisin mielummin joka päivä, vähintään joka toinen. Rassasi haaskata omaa nuoruutta seksinpuutteessa kärvistelyyn. Ratkaisu: avoin suhde ja sitten lopulta ero (muistakin syistä). 

Vierailija
5/5 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole yhdyntää miehen vaivoja takia.

Antaa kyllä suuseksi kun haluan ja nyt varasi ensi vkolle lääkäriajankin , haluaa todella tehdä asialle jotain.

Tiedän miten tuo syö itsetuntoa, turhauttaa ja katkeroittaa . Runkkaa ohjeistukset eivät auta pätkän vertaa. Ihminen kaipaa kosketusta ja erotiikkaa.

Mielestäni vaimosi täytyy kertoa miksei halua. Ja hänen pitäisi olla valmis hakemaan apua. Sinä taas et saa syytellä etkä halveksia. Helppoja ohjeita, käytäntö ei niin helppoa.

Sinunkaan ei tarvitse tyytyä seksittömään elämään. Sinulla on oikeus nauttia seksistä.

Teidän pitää hakea apua asiaan yhdessä. Edetä hitaasti. Jos toinen ei teistä suostu hakemaan apua en näe parisuhteellanne tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän