Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos menet mökille vieraaksi ja mielestäsi on liian vähän ruokaa tarjolla?

Vierailija
09.07.2016 |

Tunnetko hetken häpeää ettet tuonut mitään mukaan ja lähdet kaupassa käymään, vai tyydytkö pieniin annoksiin ja valitat jälkeenpäin?

(Kaveri kutsui itseään mökille, tuli yöksi, ei tuonut mitään vaikka olin sanonut että kannattaa käydä kaupan kautta kun ollaan mitoitettu ruokatarpeet meidän perheelle. Me muut söimme ruuan lisäksi leipää, tein sämpylöitä, mutta hän ei sellaista syö...)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene mökille tyhjin käsin, joten en tiedä. En kyllä mene kenenkään mökille muutenkaan kuin kutsuttuna ja kysyn yleensä mitä tuoda, ettei tule liikaa. Jos sanotaan, ettei tartte mitään, sitten vien ehkä porukasta riippuen säilyvää kahvileipää, viinipullon, kahvipaketin, vessapaperia, yms. säilyvää, ettei tule liikaa ja toki makkaraa vähemmän säilyvistä, koska sitä nyt menee aina ja ehkä jotain leipää. 

Vierailija
2/2 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää olla nälässä. Meillä kävi kerran niin, että veimme runsaasti ruokaa tuttujen mökille, grillattavaa ja aamupalatarpeita. Oltiin mökillä n klo 15. Isäntäväki ei pitänyt ruuanlaiton kanssa mitään kiirettä, jossain vaiheessa iltaa alkoivat riitelemään kumman vuoro on putsata grilli edellisen grillauksen jäljiltä. Sitten piti mennä saunaan. Grilli oli vieläkin likainen. Apu ei kelvannut, muut eivät saaneet grilliin koskea. Olin lopulta niin väsynyt ja nälkäinen, että menin nukkumaan. Grilliherkut jemmattiin jonnekin, ehkä söivät itse myöhemmin.

Aamulla etsin aamupalatarpeitamme enkä löytänyt kuin leipää. Emäntä oli yöllä kännissä syöttänyt heidän kahdelle isolle sekarotuiselle koiralleen KAIKKI leikkeleet ja juustot.

Siinä vaiheessa excuse me, pakko lähteä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi