Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkki / Side - vinkkejä? Onko ranta hyvä?

Vierailija
09.07.2016 |

ONko Siden ranta hyvä lasten kanssa (alakouluikäisten eli osaavat jonkin verranuida muttei kauhean hyvin)?
Ja missä kannattaisi käydä ostoksilla, jos haluaa jotain matkamuistoja tms. katsella, t-paitaa, koristetta, kassia tms.? Miten sinne pääsee parhaiten, onko taksi kallis, onko bussilla helppo ja selkeä liikkua?

Hotellimme (olikohan joku SUnlight Garden tms.) taitaa olla vähänsivussa, kun näyttää 600m rantaan ja keskustaan olikohan 2km.
On AI joten sikäli ei tartte syömisestä huolehtia. (Joo, tylsä vaihtoehto, mutta lapset tykkää ja olen yksin lasten kanssa niin on helppoa.)

Kannattaako ottaa joku matkatoimiston valmis retki - mietin esim. Alanyaa, siinä olisi monenlaista. (Olen siellä itse käynyt, mutta kyseisiä retken kohteita en ole nähnyt.)

Autoa EN aio vuokrata :).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin menette? Onko tarpeeksi lämmintä vielä koulujen syyslomalla?

Vierailija
2/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Sidessä 2013. Meidänkin hotellilta oli noin 600 metriä rantaan - ettei olisi sama hotellikin, kun nimi niin tuttu :).

No, joka tapauksessa: ranta on ihan hyvä lasten kanssa, ei hätää siis. Siellä oli silloin ainakin paljon lapsiperheitä. 

Ostoksia Sidessä ei voi oikein tehdä kuin siellä ihan rannan päässä olevalla alueella, jossa on myös nähtävyydet. Siellä myös ruokapaikkoja, kuten on kun menee pitkin rantaa.

Me hoidimme liikkumisen kävellen sekä julkisilla, eli pienellä "bussilla". 

Ainoa matka, johon menimme oli "delfiinilaiva", joka lähti rannalta. Eli ajeltiin isolla puisella laivalla merellä. Se oli todella mukavaa, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin menette? Onko tarpeeksi lämmintä vielä koulujen syyslomalla?

Mennään nyt heinäkuussa.

En ole varma tehdäänkö sinne matkoja edes enää syysloman aikaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi