Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saija varjus?

Vierailija
09.07.2016 |

Ja ms-tauti, ajatuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia siitä, että toinen on vakavasti sairas? Mitä haet ääliömäisellä aloituksellasi?

Vierailija
2/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun sairaus ei ollut vielä julkinen asia ja kaikki moittivat Saijaa kännissä esiitymisistä. Ei ole Saijan elämä ollut helppoa kun mieskin kuoli eteen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä mielestäsi ääliö, mutta minäkin sairastan ms-tauti. Ja minun on todella vaikea lukea saijaa koskevaa uutisointia.

Siksi kyselen, miltä uutiset kuulostavat terveen ihmisen mielestä.

Sellainen ääliö ap...

Vierailija
4/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tulle aika täyteen joskus, mutta vittumainen tauti on, ilmeisesti pystyy silti laulamaan?

Kaunis nainen ollut aina.

Vierailija
6/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään ajatuksia

Vierailija
7/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan taudin eteneminen saadan pysäytettyä tai hidastettua. Muuten edessä on hankalia vuosia.

Vierailija
8/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä mielestäsi ääliö, mutta minäkin sairastan ms-tauti. Ja minun on todella vaikea lukea saijaa koskevaa uutisointia.

Siksi kyselen, miltä uutiset kuulostavat terveen ihmisen mielestä.

Sellainen ääliö ap...

Olis kannattanut kirjoittaa aloitukseen tämä.

Itse en muista kuin yhden jutun lukeneeni ehkä pari vuotta sitten. Minulla ei ole tautiin mitään kosketusta. Ainakin se juttu oli minusta ihan asiallinen ja myötätuntoa herättävä. Onko sinusta hänestä kirjoitettu ilkeästi tai sensaatioihakuisesti tai jotenkin muuten asiattomasti? Vai nko se vain omakohtaisuus, mikä sinua ahdistaa tässä asiassa?

Vierailija
9/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok onhan se ollut jo vuosia sairas

Vierailija
10/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisuus ahistaa. Minun sairauteni ei ole julkinen kuin muutamille ihmisille.

Minusta hän on kaunis ja hieno ihminen, hyvä ääni. Julkinen riepottelu on ehkä se mikä minua hänessä ahdistaa.

Ap

Vierailija
11/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaisuus ahistaa. Minun sairauteni ei ole julkinen kuin muutamille ihmisille.

Minusta hän on kaunis ja hieno ihminen, hyvä ääni. Julkinen riepottelu on ehkä se mikä minua hänessä ahdistaa.

Ap

Samaistut vahvasti, siksi ehkä jutut ovat sinulle niin vaikuttavia.

En tosiaankaan kovin paljoa seuraa julkkisuutisointia,  ei kiinnosta ja muutenkin osa mediasta on ihan sairasta tirkistelyä ja ihmisten onnettomuuksista ja pahasta olosta "uutisointia". Toisaalta, julkkisten kautta tärkeitä asioita, kuten tietoisuutta sairauksista, voidaan tuoda esille ja hälventää kaikenlaisia ennakkoluuloja.

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti voit puhua näistä asioista jonkun kanssa.

Vierailija
12/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä 11.

Se kai siinä ahdistaa kun en oikein voi puhua kenenkään kanssa. En halua huolestuttaa läheisiä ja neurologi on sitä mieltä että minulla ei ole tarvetta puhua ammattilaiselle.

Vierailija
13/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri, jolla oli MS-tauti. Oli vaikeaa, kun hän ei halunnut apua missään asiassa ja sitten toisinaan tarvitsi kuitenkin. Kuoli aika nuorena, mutta en tiedä mihin, kun ei enää pitänyt yhteyttä. Äitini vain oli hoksannut kuolinilmoituksen. Minustakin Saijan olisi pitänyt olla alussa avoimempi, mutta voihan olla, ettei heti itsekään tiennyt mistä on kysymys, jos ei käynyt vaikkapa tutkimuksissa. Nykyään en ajattele hoipertelevan ihmisen automaattisesti olevan kännissä. 

Vierailija
15/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan häntä oo julkisesti riepotellut. Ja on taudista riippumatonta elämänhallinnanongelmaakin ollut? Itse antaa niitä haastatteluja,

Vierailija
16/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/19 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko kenelläkään ideaa miten tavoittaisin saija varjuksen,koska valmistamme CBD-öljyä,josta voisi olla apua hänen sairauteensa,niin olisi hienoa saada tuotetta hänelle

Vierailija
18/19 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. Hempaattinen hamppuöljy

Vierailija
19/19 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinola kirjoitti:

Kts. Hempaattinen hamppuöljy

Tervakoskella varmaan tiedettäisiin. Lehtien mukaan hän asuu siellä isossa, keltaisessa omakotitalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi