Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset jaksavat hoitaa lapsiaan, kun eivät näytä jaksavan hoitaa iteseäänkään?

Vierailija
08.07.2016 |

Lihavia, plösöjä, vaatteet lähinnä jotain lökäri luokkaa, hiukset lyhyet, meikkinä suttuinen ripsari.
Jos ei jaksa yhtään panostaa itseensä, kuinka lapseen, joka sentäs on vanhempien armoilla kaikessa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lapsihan tulee ensin, pöykiö.

Vierailija
2/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei jaksa hoitaa itseään koska hoitavat niin paljon lapsiaan? Tampio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseen se kaikki panostaminen meneekin, mulle itselle ei jää aikaa kuin 5 min ja siinä ei kuule aamulla ihmeitä tehdä. Vielä paremmalla tsäkällä 2 min jos sattuu vaikka ruoka lentämään siten että sen siivoamiseen menee se 3 min.

Vierailija
4/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan kyllä pukea lapseni 3v ja 5v jakkupukuun, korkokenkiin. Tytöillä on hiusten pidennykset, ja hiuksia laitetaan vähintään tunti. Lisäksi lapset tietenkin meikataan kaikkien sääntöjen mukaan. Kynnet ovat pitkät ja lakatut. Että minä panostan lapsiini, ihan samalla tavalla kuin panostan itseenikin. Meillä ei tietenkään kukaan leiki varsinkaan ulkoleikkejä. On ihan hirveää katsottavaa, kun naapurin mammakin tekee kaikenlaisia metsäretkiä, uimarantareissuja ( kastelee hiukset, sukeltaa, seisoo käsillään vedessä), juoksee hippaa, kirkkistä yms. ja pukeutuu juurikin läkäreihin, lenkkareihin tai jopa kumisaappaisiin.

Vierailija
5/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden-kahden lapsen hoitaminen voi olla niin raskasta, ettei edes puoltatuntia voi uhrata oman itsensä hoitamiseen päivässä.

Vierailija
6/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhden-kahden lapsen hoitaminen voi olla niin raskasta, ettei edes puoltatuntia voi uhrata oman itsensä hoitamiseen päivässä.

Etkös sinä alun perin ollut lapsiparoista huolissasi?

Vierailija
7/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Monelle saamattomalle se on.

2. Kun on jo mies saatu koukkuun, niin ei väliä vaikka itse näytetään slummista tulleelta

3. Eron tullessa he yrittävät taas satsata kauneuteen, mutta usein se on liian myöhäistä.

Vierailija
8/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on onneksi isäkin.

Vierailija
9/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa väsyneitä provoja. Missä se tissiahdistelun uhri on? Se oli sentään hauska.

Vierailija
10/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sinä alun perin ollut lapsiparoista huolissasi?

Niin. Nytkö sitten olet niistä äideistä huolissasi. Minua ei vittuukaan kiinnosta itseni hoitaminen että silleen. Miksi uhraisin esim meikkaamiselle yhtään aikaani. Mieluummin luen vaikka vauva.fi.

Vierailija
11/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremalla syyllä on aikaa panostaa itseensä. Lapset saavat einesruokaa, heidät istutetaan tv -eteen, ja ulkoilu ulottuu kauppareissulla puistoon. Ennen oli tusina lapsia ja tehtii raskasta kotityötä käsin tiskauksineneen, kannettiin vedet, pestiin pyykit käsin, Mutta naiset oli hoikkia, hiukset kauniisti, pukeuduttiin mekkoon. Mikä nykyäitejä väsyttää?

Vierailija
12/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä harkinnut, että tekisit elämälläsi jotain muuta kuin palstailisit? Miltä tuntuu istua suunnilleen koko valveillaoloaika AV:n ääressä?

Vierailija
13/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hoidetaan lapset ja sitten jos aikaa ja energiaa riittää niin itseä. Pitäisikö sinusta tärkeysjärjestyksen olla toinen?

Vierailija
14/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremalla syyllä on aikaa panostaa itseensä. Lapset saavat einesruokaa, heidät istutetaan tv -eteen, ja ulkoilu ulottuu kauppareissulla puistoon. Ennen oli tusina lapsia ja tehtii raskasta kotityötä käsin tiskauksineneen, kannettiin vedet, pestiin pyykit käsin, Mutta naiset oli hoikkia, hiukset kauniisti, pukeuduttiin mekkoon. Mikä nykyäitejä väsyttää?

Jep, jep. Hiukset oli kauniisti tiukalla niskanutturalla, mekkoon toki pukeuduttiin, mutta se oli tyyliä navettamekko ( millä muulla sitä olisi lypsänyt lehmät, luonut lantaa, nostanut vetta joesta yms.) Hampattomia oltiin parikymppisenä, ellei saanut tekareita rippilahjaksi.

Vierailija
15/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Minulla on kolme lasta ja hyvin olen ehtinyt itseäni hoitamaan, käymään suihkussa, hieman meikkaamaan, käymään kampaajalla parin kuukauden välein ja siinä missä ostan lapsille vaatteita, saan ostettua myös itselleni vaatteita. Ehdin huolehtimaan terveydestäni ja kunnostani mainiosti, myös silloin kuin kaikki lapset olivat alle kouluikäisiä. On ihan oma valinta haluaako olla hanurista reväistyn näköinen vai ihan ok, aikaa on varmasti jos haluaa.

Vierailija
16/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Minulla on kolme lasta ja hyvin olen ehtinyt itseäni hoitamaan, käymään suihkussa, hieman meikkaamaan, käymään kampaajalla parin kuukauden välein ja siinä missä ostan lapsille vaatteita, saan ostettua myös itselleni vaatteita. Ehdin huolehtimaan terveydestäni ja kunnostani mainiosti, myös silloin kuin kaikki lapset olivat alle kouluikäisiä. On ihan oma valinta haluaako olla hanurista reväistyn näköinen vai ihan ok, aikaa on varmasti jos haluaa.

Miten kauan olet ehtinyt miettiä asiaa? Oletko sulkenut jo pois sen vaihtoehdon, että kaikki ihmiset eivät olekaan samanlaisia kuin sinä? Mitä muuta on mietinnöissäsi tullut esille.

Vierailija
17/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan itseäni, en ulkonäköäni.

Vierailija
18/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy esim tuohon ylipainoon? 😲 En ole ap, mutta jäin ihmettelemään. Onko kilot lapselle eduksi vai?

Vierailija
19/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy esim tuohon ylipainoon? 😲 En ole ap, mutta jäin ihmettelemään. Onko kilot lapselle eduksi vai?

Ei ole lapselle kilot eduksi. Suosittelen lukemaan väsyneiden ihmisten kuvauksia elämästään ja vaikka googlaamaan, miten väsymys vaikuttaa painoon. Ehkä sitä kautta aukeaa.

Vierailija
20/43 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapselle kilot eduksi. Suosittelen lukemaan väsyneiden ihmisten kuvauksia elämästään ja vaikka googlaamaan, miten väsymys vaikuttaa painoon. Ehkä sitä kautta aukeaa.

No aukeaa juu et jos ei syö terveellisesti vaan mättää paskaa koko ajan väsyneenä ni lihoo.

Mulla on kaks lasta. Nuorin 3kk ja painan 60kg. Et nii... Ei aukea kyllä muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä