Miten naiset jaksavat hoitaa lapsiaan, kun eivät näytä jaksavan hoitaa iteseäänkään?
Lihavia, plösöjä, vaatteet lähinnä jotain lökäri luokkaa, hiukset lyhyet, meikkinä suttuinen ripsari.
Jos ei jaksa yhtään panostaa itseensä, kuinka lapseen, joka sentäs on vanhempien armoilla kaikessa?
Kommentit (43)
kahden äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Minulla on kolme lasta ja hyvin olen ehtinyt itseäni hoitamaan, käymään suihkussa, hieman meikkaamaan, käymään kampaajalla parin kuukauden välein ja siinä missä ostan lapsille vaatteita, saan ostettua myös itselleni vaatteita. Ehdin huolehtimaan terveydestäni ja kunnostani mainiosti, myös silloin kuin kaikki lapset olivat alle kouluikäisiä. On ihan oma valinta haluaako olla hanurista reväistyn näköinen vai ihan ok, aikaa on varmasti jos haluaa.
Oi ei, otan osaa. Nää on just näitä juttuja kun ei aina osaa aatella oman navan ulkopuolelta... anteeksi. <3 Siis kyllähän minä itsekkin toki laittautuisin enempi, jos muuten näyttäisin hanurista revityn näköiseltä :( Toi on varmasti raskasta kun joka päivä pitää laittautua, ettei näytä perseeltä, voimia sinulle! <3
Kyllä se täysin luonnontilan nainen (paitsi super kauniit ja hehkeät alle 24 vuotiaat) ovat ihan hanurin näköisiä ilman pienintäkään laittautumista. Kyllä ne hiukset voisi föönata ja harjata, näyttää niille suoristusrautaa. Itselläni on piikkisuorat hiukset joihin saa kaunista liikettä raudalla. Ja tuskin on maailmanloppu myöskään laittaa vähän meikkiä? Edes vähän. Se bb voide, ja kulmat. kulmat ovat koko naaman tärkein osuus ja niiden laittaminen on todella tärkeää.
kun jaloissa roikkuu huomionkipeä 2v ja sylissä vauva, joka ei viihdy yhtään lattialla tai sitterissä niin siinä on kumma, jos saa vaatetta päälleen eikä löntystä pyjamassa lähisiwaan..
Oi ei, otan osaa. Nää on just näitä juttuja kun ei aina osaa aatella oman navan ulkopuolelta... anteeksi. <3 Siis kyllähän minä itsekkin toki laittautuisin enempi, jos muuten näyttäisin hanurista revityn näköiseltä :( Toi on varmasti raskasta kun joka päivä pitää laittautua, ettei näytä perseeltä, voimia sinulle! <3