Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotteko jonkun eroa?

Vierailija
08.07.2016 |

Tällaisia saa kuulla ja lukea yllättävän usein. "Toivottavasti ne eroaa pian". Onko sulla joku pariskunta, kenen toivoisit eroavan ja miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani eroa toivon, hän on kyllä minua yli 15 vuotta vanhempi.

Vierailija
2/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole.En elä illuusioharhassa en myöskään ole eron partaalla.Jokainen tuntee olevansa huonossa parisuhteessa ajoittain.Ihan kuten vettäkin sataa, vaikka toivoisi ayrinkoa.Naimisissa 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi niin säälittävä, olisit jo tajunnut, että mies olisi kyllä eronnut, jos olisi halunnut. Siinä ei sinun toivomisesi paina mitään.

Vierailija
4/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin ja toiveeni toteutui.

Vierailija
5/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ystäväni vihdoin tajuaisi erota poikaystävästään jonka lonkeroissa on ollut jo monta vuotta. On alkoholismia, huumeidenkäyttöä, pahoinpitelyä jne miehen puolelta... Ystävä ei ymmärrä vaikka miten vääntäisi ja kääntäisi - aina palaa miehen luo ja uskoo tämän muuttuneen.... Sitä on todella raskasta katsoa vierestä kun ei voi mitään tehdä :(

Vierailija
6/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni bestis toivoi ja niinhän siinä lopulta kävikin. Toivottavasti on tyytyväinen.

Vierailija
7/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon yhden sukulaispariskunnan eroa, siksi että tämä läheinen muuttui täysin tämän suhteen myötä. Harmillista katsoa vierestä kun toinen ei tajua mitä tämä suhde hänelle tekee, ja kaikille hänen suhteilleen perheeseenkin... Ennen oli niin hauska ja lämminsydäminen ihminen, nyt vain haastaa riitaa.

8/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni toivoo kovasti minun eroani, mutta siinähän toivoo. Ainoa joka siitä kärsii, on minun ja siskoni keskinäinen suhde. Miksei voi elää omaa elämäänsä ja antaa muiden elää omaansa?

Vierailija
9/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi niin säälittävä, olisit jo tajunnut, että mies olisi kyllä eronnut, jos olisi halunnut. Siinä ei sinun toivomisesi paina mitään.

Puhut ihan kuin miehen ex-rakastajatar eli oot kade kun mulla on hyvä mies. Sanoo ettei se mies aio erota ikinä vaimostaan.

En kyllä usko kun vaimoaan katsoo hirveä vanha kurppa varmaan kohta 40 vuotias. Ja on niin kuikkunenkin kokoajan ne vaihdevuodet kai.

Vierailija
10/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

Vierailija
11/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin, että lasteni isä tulisi järkiinsä ja eroaisi naikkosesta, jonka takia jätti perheensä. No niinhän siinä kävi alkuhuuman jälkeen ja nyt olemme taas yhdessä. Tosin mikään ei ole enää ennallaan - ehkä aikojen päästä sitten?

Vierailija
12/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon... Olen toivonut jo pitkään, en ymmärrä mitä kaverini näkee miehessään. Mies käy kyllä töissä, mutta on muuten niin epäkypsä nulikka. Ei hoida kotia, käy kaupassa tms. ja pelaa vaan kaiken vapaa aikansa... Miehen meno on jatkunut samana vaikka ovat saaneet jo lapsia. Saamaton laiskapaska. V*tuttaa ku pientä apinaa, kun edes ajattelen mitä kaveri joutuu sietämään. Olisivat saaneet erota jo ajat sitten eikä kaverin olisi todellakaan pitänyt ruveta lisääntymään tuollaisen henkiseltä tasoltaan ääliön teinin kanssa.

Vierailija
13/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mitään, koska minulle ei kuulu vittuakaan toisten parisuhteet. Ja toivottavasti ei muillekaan oma juttuni.

Vierailija
14/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaverini eroa, koska naisensa on täys sekopää. Eivät sovi toisilleen, mutta nainen on päättänyt haluavansa lapsia ja siinähän ei miehellä enää ole väliä kunhan saa vaan ne lapset. Ja tottakai mies on rikas. En ihmettelisi hetkeäkään jos jättäisi pillerit salaa pois tai jotain vastaavaa... Raivostuttavaa seurata vierestä, kun ystäväni kärsii muttei omista tarpeeksi munaa erota, on kohta vuoden verran jo hokenut samaa "katotaan nyt kauanko ollaan vielä yhdessä" yms mantraansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan