Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30 vuotiaat naiset yrittävät iskeä M31

Vierailija
08.07.2016 |

Mitä tehdä, kun itse tykkään vähän nuoremmista. Yleensä tuossa iässä tissit ovat jo riipahtaneet.

Kommentit (408)

Vierailija
21/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä, kun itse tykkään vähän nuoremmista. Yleensä tuossa iässä tissit ovat jo riipahtaneet.

No kyllähän sun jotain kannattaisi yrittää tehdä asialle - nimittäin kun pariudut, niin muutaman vuoden sisällä kumppanisi tulee olemaan "tuossa iässä". Näin käy jokaiselle, riippumatta siitä, minkä ikäisen valitset.

Vierailija
22/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei m31,sovitaanko niin että koitat nyt keksiä jonkin ihan toisenlaisen provon,unohdat nyt tissit ja pimpat ja pippelit ja aattelet muuta?

Koittapas ja laita omalla nikilläs nii katotaa liilkuuko siellä päässä mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään,sinulla ja niillä vanhemmilla naisilla on sama ongelma.Haluavat nuorempaa,mutta tarjolla on vain samanikäistä tai vanhempaa.Tyydy kohtaloosi.

24/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Yleensä ihmiset ovat kiinnostuneita suunnilleen itsensä ikäisistä ihmisistä, joten sinä, yli kolmekymppisenä itsekin, näytät varmaan ikäiseltäsi. En tiedä voiko sille mitään, jos kerran se rupsahtaminen on jo alkanut ja nuoruuden hehku mennyttä. 😉

Suosittelen, että sanot vaan ei-toivotuille iskijöille kohteliaasti ettet ole kiinnostunut. Näin minä toimin ja pääosin se toimii hyvin.

Ihan kelpo ikäihmisen neuvo. Jokseenkin nuo naiset eivät usko tai sitten en ole tarpeeksi jämäkkä.

M31

Me "ikäihmiset" tykätään olla avuksi 😄 Mutta juu, jämäkkä kannattaa olla, jos ei muuten mene perille. Viimeistään siinä, jos ärjäiset, että jätä mut rauhaan, luulisi sitkeimmänkin sussun kaikkoavan, jos se yhtään normaalijärkinen on. Ja kokemukseni mukaan valtaosa ihmisistä on ihan normaalijärkisiä.

Vierailija
25/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla on tissit jo rupsahtaneet ja olen 22 vuotias, tiedän myös monia jopa 40 vuotiaita naisia, jotka ovat paremmassa kunnossa kuin itse olen.

Vierailija
26/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet samassa määrin rupsahtanut

Tyhmä mies sen lisäksi.

Aika ikävä kommentti, jätän sen omaan arvoonsa.

M31

Ja se sinun kommenttisi +30 rinnoista ei ollut ikävä vai? Tyhmyytesi todistettu.

Vierailija
27/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin 29-vuotiaan juuri upeilla rinnoillani ja vielä paremmalla perseelläni. Sinä olisitkin liian vanha minulle. Taidat jo kaljuuntuakin.

N35

Vierailija
28/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Vierailija
29/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että rinnat ovat tuossa iässä riipahtaneet?

Vierailija
30/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla se on kestettävä kuin parikymppisten tyttöjen se, että keski-ikäiset setämiehet yrittävät iskeä.

Vierailija
31/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään,sinulla ja niillä vanhemmilla naisilla on sama ongelma.Haluavat nuorempaa,mutta tarjolla on vain samanikäistä tai vanhempaa.Tyydy kohtaloosi.

Tätä pelkäsinkin. M31

Vierailija
32/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että rinnat ovat tuossa iässä riipahtaneet?

Älä viitsi. M31

Vierailija
33/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Ei niin paljon kuin ennen. Nuorempana on ihollekin käyty muutamaan kertaan. (lue: hierottu munaa tai reisiä) M31

Vierailija
34/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä iskin 29-vuotiaan juuri upeilla rinnoillani ja vielä paremmalla perseelläni. Sinä olisitkin liian vanha minulle. Taidat jo kaljuuntuakin.

N35

Jos tuolla täytyy kehua, niin luultavasti et ole kummoinen. M31

Vierailija
35/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 on tässä ketjussa vain yhdestä syystä ja se on munanpuute. M31 

ps. EI kiitos

Vierailija
36/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti kurppa ikäsistäs seuraa.

N25

Vierailija
37/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisen rinnat ovat ainoa asia mitä olet hakemassa niin ei kai sinun sitten muu auta kuin sanoa näille naisille että Ei Kiitos. 

Näin aaveellä kun ollahan, niin muistuu väkisinkin mieleen kaikenmaailman ketjut joissa miehet valittavat kuorossa miten naiset ovat niin kauhean pinnallisia kun he taas tahtoisivat vain aitoa rakkautta... Virkistävää että välillä tulee rehellinenkin avaus mieheltä: se "aito rakkaus" ei kelpaisi tervehdystä pitemmälle jos ne tisut ei olisi tarpeeksi terhakat :D 

Vierailija
38/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet samassa määrin rupsahtanut

Tyhmä mies sen lisäksi.

Aika ikävä kommentti, jätän sen omaan arvoonsa.

M31

Ja se sinun kommenttisi +30 rinnoista ei ollut ikävä vai? Tyhmyytesi todistettu.

Anteeksi jos loukkasin. Se ei ollut tarkoitus. Halusin keskustella asiasta. M31

Vierailija
39/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mulla on tissit jo rupsahtaneet ja olen 22 vuotias, tiedän myös monia jopa 40 vuotiaita naisia, jotka ovat paremmassa kunnossa kuin itse olen.

Mietin kanssa,että miten se tissien riippuminen ja ikä liittyy toisiinsa,omani alkoivat roikkua jo 20-vuotiaana :D

Aika kovat kriteerit kolmekymppisellä miehellä,jos naisen pitää olla alle 25v JA pystytissinen JA kelpuuttaa ap,jolle on kysyntää lähinnä omanikäistensä keskuudessa.

Vierailija
40/408 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niiden kuvia tms. M31 

ps. Vaikea uskoa ilman materiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi