Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla voi nähdä sikiön sukupuolen3/4D ultrassa?

27.02.2006 |

Osaisitteko neuvoa kokeneemmat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhain aika 3D/4D-ultrille on lukemani mukaan rv 18-30. Itse olen menossa selvittämään sukupuolta rv 20.

Vierailija
2/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisit kokemuksiasi sieltä? Kiinnostaa kovin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin siis rv 19+6.

Vierailija
4/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin np-ultrassa 3D/4D ultralla rv10+5 ja jo silloin lääkäri sanoi, että kyllä täältä näyttäisi haarojen välissä jotain olevan ;-)... Ei vielä ihan 100% varmuudella sanonut, mutta melko varmaa - ei muuten olisi sanonut. Rakenneultrassa se sitten selviää vielä tarkemmin eli viimeistään rv18-20 sukupuolen näkee selvästi.

Vierailija
5/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme np-ultrassa kokeneella lääkärillä, jolla 3D-laitteet. Hän sanoi, että pojalta näyttää mutta vielä ei mene vannomaan. NKL:n kätilö vahvisti saman rakenneultrassa viikolla 18... ja sitten 3D:ssä joskus rv 27-28 sama tuli kerrattua vielä kolmannen kerran. Eli aika varma olen masukin sukupuolesta ;-)))

Jos lääkäri on kokenut ja laitteet ovat hyvät (ja vauva edes vähän yhteistyökykyinen/tarpeeksi aikaa ultraukseen) niin kyllä rv 20 sukupuolen saa selville.

Vierailija
6/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme tuolloin np-ultrassa 3d/4d ultrassa ja siloin näkyi sukupuoli.Kysyin sinne heti mentäessä että jokohan näkyisi mutta lääkäri tuumasi ettei suinkaan näillä viikoilla. Hetken ultrattuaan tuumasi että jos nyt halutaan tietää niin terve poikahan täältä on tulossa! Rakenneultrassa kävimme samassa paikassa ja silloin vielä varmistui tuo sukupuoli vaikka emme hetkeäkään epäilleet kun itsekkin olimme muka näkevinämme jo silloin np-ultrassa vehkeet..Ja niinhän meille syntyi pieni mies-04.

Jemin79 ja rv 10.- Rv 14 taas 4d ultraan,jokohan näkyisi..