Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin käräyttää pettäjän, miten anonyymina onnistuu?

Vierailija
08.07.2016 |

Mulle selvisi vasta jälkikäteen, että on varattu. Typeränä ja hyyyvin humalassa sain häneltä vielä klamydiankin, toisen osapuolen olisi ehkä hyvä tietää. Tiedän naisen nimen mutta en halua laittaa esim. Facebook-viestiä. Ja joo, elämäni toinen yhdenillanjuttu, samalla varmasti viimeinen :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas.

Vierailija
2/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset seisoisi ihan omana itsenäsi sanojesi takana? Teet kuitenkin ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niivvarmaa. Ja jos et tuollaista keksi itse, niin anna sitten olla.

Vierailija
4/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Facebookiin feikkiprofiili ja sitä kautta. Näin minä toimin jos haluan olla nimetön.

Vierailija
5/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset seisoisi ihan omana itsenäsi sanojesi takana? Teet kuitenkin ihan oikein.

Toisaalta tietysti niinkin. Harmittaa, etten osaa antaa olla, mutta oltiin tämän miehen kanssa puolituttuja ja olen aina ollut tarkka siitä, ettei varattuihin kosketa. Yök. Ärsyttää oma päättämättömyys. Ap

Vierailija
6/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä ihmeessä! Teet palveluksen petetylle osapuolelle. Jos olisin hän tarjoisin lounaan kiitokseksi. Petetyllä oikeus tietää. Toivottavasti löydät keinon.

Vierailija
7/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tietysti niinkin. Harmittaa, etten osaa antaa olla, mutta oltiin tämän miehen kanssa puolituttuja ja olen aina ollut tarkka siitä, ettei varattuihin kosketa. Yök. Ärsyttää oma päättämättömyys. Ap

Varattuihin ei kosketa, mutta onneksi ilman kortsua voi silti koskea.

Vierailija
8/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisen ongelman puolestasi, tämä tulee nyt täysin anonyymisti luottamuksella:

"Hei anonyymi pettämisen uhri, petin anonyymiä kumppaniasi anonyyminä ja haluan nyt sanoa että olen ihan anonyymisti pahoillani"

Nimim. Klamydian "Masturbaatio ilman käsiä"

Vierailija
9/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa, mutta onneksi ilman kortsua voi silti koskea.

Juu, typerää ja vastuutonta, myönnän. Ensimmäinen baari-ilta pitkään aikaan ja meni överiksi, enpä ole tuon jälkeen juonutkaan. Ap

Vierailija
10/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi pseudonyymi kirjoitti:

Minä ratkaisen ongelman puolestasi, tämä tulee nyt täysin anonyymisti luottamuksella:

"Hei anonyymi pettämisen uhri, petin anonyymiä kumppaniasi anonyyminä ja haluan nyt sanoa että olen ihan anonyymisti pahoillani"

Nimim. Klamydian "Masturbaatio ilman käsiä"

Klamydian "Kemppainen" voi osua vahingossa kohdalle joten älä käytä sitä.

Vierailija
11/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luo feikki fb profiili ja laita viestiä sitä kautta

Vierailija
12/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinun velvollisuutesi on ilmoittaa miehelle. Hän on saattanut saada klamydian vakikumppaniltaan tai joltakin toiselta. Voi olla, ettei hän tiedä tartunnastaan.

Jos haluat kostaa miehelle sen, että hän olikin varattu, niin se on toinen juttu. Se, että olit hyyyyvin humalassa ei ole miehen syy. 

Kuvittele hetken, että olet aikuinen ja toimi sen mukaan. 

Vierailija
13/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sinun velvollisuutesi on ilmoittaa miehelle. Hän on saattanut saada klamydian vakikumppaniltaan tai joltakin toiselta. Voi olla, ettei hän tiedä tartunnastaan.

Jos haluat kostaa miehelle sen, että hän olikin varattu, niin se on toinen juttu. Se, että olit hyyyyvin humalassa ei ole miehen syy. 

Kuvittele hetken, että olet aikuinen ja toimi sen mukaan. 

Juuri näin. Miehen velvollisuus on ilmoittaa asia puolisolleen. Aloittaja voi pestä kätensä koko jutusta sen jälkeen, kun on soittanut miehelle.

Vierailija
14/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat tartunnasta miehelle. Muu on sitten miehen ja hänen kumppaninsa välinen asia, ei sinun.