Haluaisin käräyttää pettäjän, miten anonyymina onnistuu?
Mulle selvisi vasta jälkikäteen, että on varattu. Typeränä ja hyyyvin humalassa sain häneltä vielä klamydiankin, toisen osapuolen olisi ehkä hyvä tietää. Tiedän naisen nimen mutta en halua laittaa esim. Facebook-viestiä. Ja joo, elämäni toinen yhdenillanjuttu, samalla varmasti viimeinen :(
Kommentit (14)
Mikset seisoisi ihan omana itsenäsi sanojesi takana? Teet kuitenkin ihan oikein.
Niivvarmaa. Ja jos et tuollaista keksi itse, niin anna sitten olla.
Tee Facebookiin feikkiprofiili ja sitä kautta. Näin minä toimin jos haluan olla nimetön.
Vierailija kirjoitti:
Mikset seisoisi ihan omana itsenäsi sanojesi takana? Teet kuitenkin ihan oikein.
Toisaalta tietysti niinkin. Harmittaa, etten osaa antaa olla, mutta oltiin tämän miehen kanssa puolituttuja ja olen aina ollut tarkka siitä, ettei varattuihin kosketa. Yök. Ärsyttää oma päättämättömyys. Ap
Käräytä ihmeessä! Teet palveluksen petetylle osapuolelle. Jos olisin hän tarjoisin lounaan kiitokseksi. Petetyllä oikeus tietää. Toivottavasti löydät keinon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tietysti niinkin. Harmittaa, etten osaa antaa olla, mutta oltiin tämän miehen kanssa puolituttuja ja olen aina ollut tarkka siitä, ettei varattuihin kosketa. Yök. Ärsyttää oma päättämättömyys. Ap
Varattuihin ei kosketa, mutta onneksi ilman kortsua voi silti koskea.
Minä ratkaisen ongelman puolestasi, tämä tulee nyt täysin anonyymisti luottamuksella:
"Hei anonyymi pettämisen uhri, petin anonyymiä kumppaniasi anonyyminä ja haluan nyt sanoa että olen ihan anonyymisti pahoillani"
Nimim. Klamydian "Masturbaatio ilman käsiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa, mutta onneksi ilman kortsua voi silti koskea.
Juu, typerää ja vastuutonta, myönnän. Ensimmäinen baari-ilta pitkään aikaan ja meni överiksi, enpä ole tuon jälkeen juonutkaan. Ap
Anonyymi pseudonyymi kirjoitti:
Minä ratkaisen ongelman puolestasi, tämä tulee nyt täysin anonyymisti luottamuksella:
"Hei anonyymi pettämisen uhri, petin anonyymiä kumppaniasi anonyyminä ja haluan nyt sanoa että olen ihan anonyymisti pahoillani"
Nimim. Klamydian "Masturbaatio ilman käsiä"
Klamydian "Kemppainen" voi osua vahingossa kohdalle joten älä käytä sitä.
luo feikki fb profiili ja laita viestiä sitä kautta
Ensin sinun velvollisuutesi on ilmoittaa miehelle. Hän on saattanut saada klamydian vakikumppaniltaan tai joltakin toiselta. Voi olla, ettei hän tiedä tartunnastaan.
Jos haluat kostaa miehelle sen, että hän olikin varattu, niin se on toinen juttu. Se, että olit hyyyyvin humalassa ei ole miehen syy.
Kuvittele hetken, että olet aikuinen ja toimi sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin sinun velvollisuutesi on ilmoittaa miehelle. Hän on saattanut saada klamydian vakikumppaniltaan tai joltakin toiselta. Voi olla, ettei hän tiedä tartunnastaan.
Jos haluat kostaa miehelle sen, että hän olikin varattu, niin se on toinen juttu. Se, että olit hyyyyvin humalassa ei ole miehen syy.
Kuvittele hetken, että olet aikuinen ja toimi sen mukaan.
Juuri näin. Miehen velvollisuus on ilmoittaa asia puolisolleen. Aloittaja voi pestä kätensä koko jutusta sen jälkeen, kun on soittanut miehelle.
Ilmoitat tartunnasta miehelle. Muu on sitten miehen ja hänen kumppaninsa välinen asia, ei sinun.
Taas.