Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanalta tuoksuvia tuotteita joista toivoisitte että olisi samanlainen parfyymi?

Tuoksufriikki
08.07.2016 |

Nuorempana rakastin Revlonin Flex shampoon ja hoitsikan tuoksua, kun kävin suihkussa pesin koko kropan sillä shampoolla kun toivoin että se tuoksu tarttuisi ihoon. Samaten meillä oli jokin suihkusaippua jonka nimi oli ehkä Lux, taisi olla valkoinen pullo ja turkoosi korkki, joka myöskin tuoksui niin ihanalta että harmitti kun vastaavaa tuoksua ei saanut hajuvetenä.
Olin eilen vieraisilla ja siellä oli käsisaippuana Doven sellainen vissiin aika perus sini-valkoinen pumppusaippua. Uuh miten hyvältä sekin tuoksuu, jotenkin sellaiselta turvalliselta, tulee mieleen mummo mutta sillä tavalla hyvällä tapaa :) Kyllä varmasti käyttäisin tuollaista hajuvettä jos olisi :)

Päivittäiskosmetiikkatuotteilla tuoksu on merkittävä osa tuotteen "imagoa", ja sitä kautta tuntuukin hassulta miksei valmistajat tee suosituista tuotteista jotain tuoksuvia bodyspray tms. versioita? Moni varmaan rakastaa perinteistä Nivean tuoksua ja voisivat hyvinkin suihkauttaa sitä kaulalle hajuveden muodossa :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pyykinpesuaineet tai huuhteluaineet - esim. se perinteinen Comfort on mielestäni aivan ihana. Tosin noita "puhtaan pyykin" tuoksuisia hajuvesiähän on markkinoilla, selkeästi huomattu tämä markkinarako!

Vierailija
2/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheeseen liittyen, minusta Nivea haisee kuvottavalle. Tulee aina mieleen lapsuuden pakkastaovet,kunvielå uskottiin vireen estävän paleltumia 😖 Sen sijaan kaipaan sitä, mille apteekit tuoksuivat ennen (laastarin ja fenolin yhdistelmä?). Nykyään apteekki ei tuoksu miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheeseen liittyen, minusta Nivea haisee kuvottavalle. Tulee aina mieleen lapsuuden pakkastaovet,kunvielå uskottiin vireen estävän paleltumia 😖

Haha, ymmärrän. Itseasiassa tuosta tulee mieleen että mun lapsuudessa se pakkasvoide oli Vitalis, ja sehän tuoksuu siis aivan ihanalta! (Mun mielestä siis) :) -ap

Vierailija
4/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheeseen liittyen, minusta Nivea haisee kuvottavalle. Tulee aina mieleen lapsuuden pakkastaovet,kunvielå uskottiin vireen estävän paleltumia 😖

Haha, ymmärrän. Itseasiassa tuosta tulee mieleen että mun lapsuudessa se pakkasvoide oli Vitalis, ja sehän tuoksuu siis aivan ihanalta! (Mun mielestä siis) :) -ap

Joo, muistan tämänkin. Molempia oli litteässä peltipurkissa, joka rasvautui aina ulkopuolelta ja muuttui mahdottomaksi avata :) -2

Vierailija
5/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perus-Dove tuoksuu aika samalta kuin Estee Lauderin White linen. Nuuhkipa joskus, kun osut hyvään kemppariin - tuo on klassikko 1980-luvulta, joten ei ihan joka paikasta löydy. Semmoinen puhtaan pyykin tuoksu.

Tuotteista en tiedä, muta ainahan sitä omien lasten vauvahajun haluaisi pullottaa. Samoin tuoreen ruohon, koivunlehtien ja vasta-avatun kahvipaketin hajun.

Vierailija
6/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta perus-Dove tuoksuu aika samalta kuin Estee Lauderin White linen. Nuuhkipa joskus, kun osut hyvään kemppariin - tuo on klassikko 1980-luvulta, joten ei ihan joka paikasta löydy. Semmoinen puhtaan pyykin tuoksu.

Tuotteista en tiedä, muta ainahan sitä omien lasten vauvahajun haluaisi pullottaa. Samoin tuoreen ruohon, koivunlehtien ja vasta-avatun kahvipaketin hajun.

Täytyypä tsekata tuo hajuvesi, kiitos vinkistä :) Ja juu, varsinkin vastaleikattu ruoho ja tosiaan tuo vasta-avattu kahvipaketti - ne on kyllä todella ihania tuoksuja :) -ap

Vierailija
7/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä -90-luvun Responsissa (kermanvärinen pullo, mainostettiin nektarilla) oli myös ihana tuoksu. Ja Lidlin Elderberry -käsisaippuaan voisi upottautua.

Vierailija
8/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihta ja metsämansikat. Olis ihana tuoksua mansikalta.

Vierailija
9/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ei ole tuote, mutta kissan päälaki korvien välistä, etenkin kun kissa tulee ulkoa sisään turkki tuulen tuivertamana. (Vauvan "tuoksu" taas ei minua säväytä lainkaan.)

Vierailija
10/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuote, mutta tuore korianteri <3

Vierailija
11/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pyykinpesuaineet tai huuhteluaineet - esim. se perinteinen Comfort on mielestäni aivan ihana. Tosin noita "puhtaan pyykin" tuoksuisia hajuvesiähän on markkinoilla, selkeästi huomattu tämä markkinarako!

Clean-hajuvedet ova juuri noita "puhtaan pyykin" eli käytännössä huuhteluaineen hajuisia tuotteita. Niminä on kaikenlaisia lämpimiä puuvilloja ja puhtaita teepaitoja, mutta rehellinen nimi Fabric Softener vielä puuttuu.

Vierailija
12/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Pearls dödö.

Vierailija
13/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Comfortista voi itsekin tehdä hajuveden. Lantraa suihkupulloon veden kanssa ja suihkuttaa päälleensä.

Vierailija
14/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven talc soft dödö

Vierailija
15/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perus Secret-dödö jota ei ole saanut Suomesta, mutta Virosta on (ja Jenkeistä)

Vierailija
16/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen markettishampoo kuin Respons, en nyt muista kenen se on, ehkä Garnierin. Se tuoksuu ihan älyttömän hyvältä!

Vierailija
17/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanhentuneen Nivean tuoksu yhdistettynä hikiseen ihoon.... hrrrr.... Ei ole hyvä.

18/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan lätkässä Dermosilin Tyrni-käsisaippuan tuoksuun. Sitä voisin ottaa edt versiona. Varsinainen parfyymi tuosta tuoksusta saattaisi olla turhan tymäkkä. 😃

Toinen juttu, mistä voisin haluta hajuveden, on mun kissa. Se tuoksuu niin lämpimän pehmeälle, rakkaudelle... 😍💕 Sitä tuoksua suihkaisisin illalla tyynyyn ennen nukahtamista.

Vierailija
19/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nahneet naita?

http://thelibraryoffragrance.com

Sielta loytyy mm. muovailuvahan tuoksuinen hajuvesi!

Vierailija
20/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axen dark temptation (suklainen) suihkugeeli. Olis aika ihana miesten hajuvesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan