Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin eilen onnibussissa 18 juoksuhousut!!

Vierailija
08.07.2016 |

Yhdet miehellä ja loput naisilla. Salille 200 km päähänkö?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sen ymmärtää, miksi trikoita pidetään matkustaessakin. Ne ovat niin mukavat. 

Näin miehenä olen naisille kateellinen, kun he voivat pitää trikoita paljon vapaammin. Mies voi pitää trikoita lähinnä urheillessa. Jos niitä kehtaisi pitää vapaa-ajanhousuina, niin varmasti pitäisin.

Vierailija
22/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten nuo juoksuhousut eroavat leggingseistä?

Ne, mitkä mä ymmärrän juoksuhousuiksi, on kiiltävää kangasta ja erittäin tiukat malliltaan. Näyttävät siis urheiluvaatteelta. Leggareita on erilaisia, mutta yleensä ne on materiaaliltaan enemmän tavallista trikookangasta, samanlaista kuin trikoopaidat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö bussilla maalle ykkösissä? Vaikka bussimatka kestää kolmisen tuntia? Suorista housuista tuon istumisen jälkeen näkisi, että on matkustanut.

Vierailija
24/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on uusi tuulipuku.

Vierailija
25/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne juoksuhousut kiristävät persettä tehden siitä paljon paremman näköisen kuin se oikeasti ilman niitä housuja on. Siksi niitä pidetään. Perse ei "roiku" niiden kanssa.

Vierailija
26/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että suomalaiset ovat liian urheilullisia vaatetukseltaan.

Vierailija
27/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit ovat yhtä kamalat. En käytä niitä.

Vierailija
28/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestävyysurheilija eikä ole kyllä koskaan tullut mieleenkään pukea treenitrikoita päälle harjoitusten ulkopuolella. Toisaalta mun trikoot tuoksahtaa hieltä eikä ole mitään trendimerkkiä.

Vierailija
29/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetkö bussilla maalle ykkösissä? Vaikka bussimatka kestää kolmisen tuntia? Suorista housuista tuon istumisen jälkeen näkisi, että on matkustanut.

Mä menin lappiin farkut ja kiva paita päällä. En ole hän jolta kysyit.

Vierailija
30/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas nyt tyylipoliisi ollut liikkeellä. Mikä siinä on että jonkun muun matkustusvaatekertaa on niin tarkkailtava ja kerrottava mitkä vaatteet kuuluu salille ja mitkä bussiin? Kaipa minuakin syytettäisiin, kun urheilurintsikoilla, urheilupaidoilla, juoksukengillä ja lenkkishortseillani matkustelen...

Vierailija
31/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän sen ymmärtää, miksi trikoita pidetään matkustaessakin. Ne ovat niin mukavat. 

Näin miehenä olen naisille kateellinen, kun he voivat pitää trikoita paljon vapaammin. Mies voi pitää trikoita lähinnä urheillessa. Jos niitä kehtaisi pitää vapaa-ajanhousuina, niin varmasti pitäisin.

Pidä vaan, älä turhaan ujostele! Win-win tilanne: mukavat housut sinulla jalassa ja naisille vähän silmäniloa :)

Vierailija
32/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän -ap olisi sitten sanonut, jos olisi nähnyt juoksuhousut 17 miehellä ja yhdellä naisella?

Vierailija
33/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku linkki siihen, miltä nämä uudet juoksuhousut oikein näyttävät.

Lue urheilukauppojen katalogeja.

Vierailija
34/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, mitkä mä ymmärrän juoksuhousuiksi, on kiiltävää kangasta ja erittäin tiukat malliltaan. Näyttävät siis urheiluvaatteelta. Leggareita on erilaisia, mutta yleensä ne on materiaaliltaan enemmän tavallista trikookangasta, samanlaista kuin trikoopaidat on.

Leggarit on yleensä puuvilla/elastaania. Juoksuhousut polyesteri/elastaania.

Kieltämättä jopa noi leggarit tuntuu kankeilta, kun on juoksuhousujen makuun päässyt. Etenkin lenkillä.  :)

Vierailija
35/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuhousut on hyvät esim. Töissä, minä työskentelen fyysisessä duunissa eikö tulis mieleenkään laittaa mitään farkkuja.

Vierailija
36/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on mahtava asuste.

Vierailija
37/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabadabaduu! Kyllä nyt oli 10+

Vierailija
38/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä vähän nipo vaatetuksen suhteen, ja esim. kirkossa ei ole ok, jos nännipiha näkyy mekosta (ks. Satuhäät 4.7.) ja minua myös hieman häiritsee, kun lämpimänä päivänä kaupungilla näen sadat alle 16-vuotiaat pakarat shortseista roikkumassa, mutta tämä juoksu/jumppatrikoisiin kohdistuva närkästys ei oikein aukene.

Ajatellaanpa tilanne, jossa neiti X matkustaa onnibussilla kotoaan Tampereelta vaikkapa vanhempiensa luokse Ouluun. Laittaa kotonaan päälleen mukavat, joustavat ja matkustukseen aika lailla ihanteelliset joustavat trikoot. Menee pysäkille, istuu bussiin  useaksi tunniksi ja lopulta pääsee vanhempiensa luokse. Mitä hänen olisi pitänyt pukea päälleen? Farkut ovat hemmetin epämukavat. Tuulihousut hiostaa, ja silloin täällä joku tyylitietoinen mamma arvostelisi, miten suomalaisnaiset pukeutuvat tyylittömästi ja miehekkäästi. Sama koskee collegehousuja: liian rumat, miksi suomalaisnaiset eivät viitsi yhtään nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen? Hame ja shortsit ovat liian kylmät. Niiden alle ei kuitenkaan saa laittaa sukkahousuja (onhan kesä!), eikä helvetti soikoon ainakaan niitä maailman suurimpia hirvityksiä, leggingsejä, jotka ovat pilanneet maailman. 

Minua ei voisi vähempääkään kiinnostaa, jos jollain on juoksutrikoot jalassa. Käytän niitä itsekin ajoittain esim. jossain markettireissulla, ja hyvin voisin kuvitella pitkälle bussimatkalle laittavani ne jalkaani. Toki itselläni on treenatut jalat ja hyvä takapuoli, eli luultavasti haluan vain esitellä niitä maailmalle. Senhän on oltava ainoa syy. 

Ensi kerralla voisit ottaa vaikka jonkun kivan kirjan mukaan. 

Vierailija
39/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän -ap olisi sitten sanonut, jos olisi nähnyt juoksuhousut 17 miehellä ja yhdellä naisella?

Olisi varmasti katsellut innoissaan 17:aa pullottavaa etumusta...

Vierailija
40/50 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on juntteja vuosikymmenestä toiseen. Urheiluvaatteita pidetään juhlissakin, löysää venyvää trikoota. Tuulipuvut, salihousut (noita hirvityksiä on muuten taas näkynyt, muodottamat ja yleensä oksennuksen kaltaiset väritykseltään) ja nyt nämä elastaanipöksyt. Liikunnallista pukinetta mutta muualla se liikunnallisuus ei sitten näykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi