Todella pöljät muusikot!
Kaikki ilmoittaa aina tekevänsä tai tehneensä uuden levyn. Ei kai vanhaa edes kannata tehdä vai enkö ymmärrä jotain?
Kommentit (6)
-Olen tehnyt levyn. -Milloin? Nytkö?
-En, kun vuosia sitten. - Ai jaa.
-Olen tehnyt uuden levyn? -Ai, voiko niitä tehdä vanhojakin siis?
-Voi, nykyään tehdään retropainatuksia. Mut mä olen tehnyt uuden levyn. -Ai, siis nyt vai?
-Siis nyt.
Ei siinä mitään pöljää ole jos myös soittaa uusien levyjen biisejä, mitä useat vanhat artistit eivät tee. Iron Maiden on hyvä esimerkki bändistä joka ei tee uutta musiikkia turhaan vaan aina on uuden levyn kiertueella vähintään puolet levystä setissä. KISS taas ei kahden uusimman levyn kiertueella soittanut kuin 2-3 biisiä kyseisiltä albumeilta vaikka molemmilla suurin osa biiseistä on rautaa. Totta kai tietyt klassikot pitää olla setissä niitä varten jotka eivät ole ennen nähneet bändiä mutta jos kiertue tehdään uusimman levyn promotoimiseksi eikä sitä levyä juurikaan soiteta niin mitä järkeä niiden julkaisemisessa edes on.
M22
Luulin että tässä puhutaan jostain spinal tap luokan sähläämisestä. Siitäkin leffasta osa noista tarinoista on tapahtunut jossain muodossa oikeasti.
Uusi vanha levyhän on nimeltään kokoelma eli vanhoja kappaleita uudella levyllä.
Uusi=tuore, uutuustuote.