Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tori.fi ja tekstiviestit

Vierailija
08.07.2016 |

Siis porukka osaa enää soittaa sillä puhelimella vaan lähettää tekstiviestejä? Ite en vastaa mihinkään viestiin, rupee nyt omia limiittejä tuhlaamaan, kun osta kuitenkaan tavaraa. Soittaja on voittaja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kanssa tinkaajat jne viesteillä. Puhelun soittaja saa yleensä tuotteen.

Vierailija
2/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan myynnin sekä ostamisen mieluiten sähköpostitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut viestejä, monta kertaa joku tuote tulee suht myöhään toriin myyntiin, siinä kymmenen molemmin puolin ja jotenkin ajattelin että lapsiperheessä viesti häiritsee tuohon aikaan vähemmän ( oletuksena lapsiperhe, kun myy sellaista kamaa). Aina en ole silti haluamaani tuotetta saanut, mutta minulle on kuitenkin vastattu, joten syynä on ilmeisesti ollut hitaus, eikä tuo oman limiitin kuluttaminen... Joku muu varmaan siis soittaa kellonajasta huolimatta.

Vierailija
4/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ilmotukseen kannattaa yleensä laittaa et parhaiten tavoittaa soittamalla,txt, s-posti tms. Koska itse en välttämättä kehtaa alkaa soittelemaan jos toinen sattuu olemaan pahassa paikassa tai jotain.

Vierailija
5/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ilmotukseen kannattaa yleensä laittaa et parhaiten tavoittaa soittamalla,txt, s-posti tms. Koska itse en välttämättä kehtaa alkaa soittelemaan jos toinen sattuu olemaan pahassa paikassa tai jotain.

Et siis osaa kysyä, että onko paha paikka?