Naapuri levitti minusta juorun että olen yksinäinen vaikka
itse asuu yksin, eikä kukaan koskaan käy kylässä.
Minulla on mies ja lapsi ja sukulaiset käy usein.
wtf? Nyt kaikki karsastaa minua ja "säälii"
Onko ihmisillä omia aivoja ollenkaan?752
Kommentit (7)
Mitä sitten?
Tais jotenkin osua, kun noin sapettaa.
Millaisissa yhteisöissä te elätte kun tiedätte mitä naapurit teistä puhuvat.
Olen asunut Espoossa, Kirkkonummella, Vaasassa, Iisalmessa ja Kuopiossa. Kerros- ja rivitaloissa, omistus ja vuokra, mutta koskaan en ole mitään jouruja kuullut.
Välillä olen kyllä kuullut kun joku naapuri on kertonut miten ei pidä uskoa mitä hänestä sanotaan, vaikka ei ole kukaan mitään sanonut.
Onko nuo siis jotain omassa päässä olevaa juttua? Vai enkö vain pääse piireihin?
Juorut kertoo aina enemmän levittäjästä kuin juorun kohteesta.
Hmm..miksihän teki niin?
No hänellä on vain tylsä elämä kuten aika monilla muillakin. Minullekin jotkut ovat outoja ja eivät moikkaa. Miehelle iloisesti morjenstellaan ja miulle tuhistaan eikä edes välttämättä moikata. Itse en ole mitään tehnyt miksi pitäisi käyttäytyä kuin molo-otsa, mutta jos naama tai joku muu ei miellytä tai juoruja on keksitty niin hävetköön aivan itse vaan typeryyttään. En ehdi ajatella kun teen niin paljon töitä ja minulla on omakin elämäni. Hus hiiteen sitten muut.
Olkoot kaveria mieheni kanssa vaan sitten jos kerran haluaa :D Ehkä he sitten näkevät useammin miestäni niin siitä johtuu. Itse olen ystävällinen mutta en jaksa mielistellä ja tehdä kaveruutta. Olen mulukku ja ylypeä siitä. Minulla on ystäviä, teen töitä ja olen elämääni tyytyväinen vaikka se ei muiden silmissä olisikaan sitten niin x) Mieskin on tyytyväinen joten näin kuvainnollisesti näytänpä rumaa persettäni sellaisille joilla ei aivoja ole. Ja tämä EI KOSKE nyt omia naapureitani vaan ihan kaikkia YLEISESTI. Eläkää tekin juorujen tai oudon kohtelun kokeneet omaa elämäänne ja oppikaa suodattamaan kaikki turhat mietteet. Jos oman mielen päällä on murhetta niin ehkä se murhe tms. suurentelee päässänne noita tragedioita?
Oikeasti harvaa kiinnostaa ja jos hetken niin nopeasti unohtuu. Ellei nyt sitten ole joku häirikkö muistisairas tai ylihuolehtiva höpö naapuri. Meillä on kaikki naapurit ihan mukavia vaikka minä en vissiin ole. Minusta on elämän aikana tullut aika kova. En jaksa olla mielistelijä enää vaan vahvasti elän omaa elämääni ja olen korrekti mutta en liikaa nuoleskele ketään. Jos ei miellytä, suksikoot Ugandaan.
ADIOS!
Ei ihmiset oikeasti ajattele sua niin paljon kuin kuvittelet. Jos kuulen juorun naapurin Maija-Liisasta unohdan sen viiden minuutin päästä.