Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskon mies joutui vankilaan, mutta luulee että emme tiedä

Vierailija
08.07.2016 |

sanoo miehensä menneen vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan.
Miten suhtautua asiaan, nolaamatta siskoa. Sen täytyy olla nolo ja kova paikka hänelle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä joutui vankilaan?

Vierailija
2/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle, sano että kuulit ihan helvetin hyvän biisin, Elvis Presleyn Jailhouse rock. Pyydä että hän tulee käymään, että voitte yhdessä laulaa karaokessa esim. Jailhouse rockin ja Folsom prison bluesin.

Varmasti on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan ohimennen, että "mites miehelläs menee siellä kiven sisällä?" ja kun vastaa, niin jatkat niinkuin ei mitään. Miksi olet aiheuttanut siskollesi tunteen, että ei voi kertoa totuutta?

Vierailija
4/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on siskon kanssa ns. hyvät ja läheiset välit niin minä kyllä sanoisin, että "olet minulle tärkeä ja tiedän että miehesi on vankilassa nyt. Sinun ei tarvitse valehdella asiasta ja meidän väleihimme asia ei vaikuta mitenkään"

Jos taas välit on enemmän pari kertaa vuodessa hyvää päivää ja joulukortti niin antaisin elää valheessansa.

Vierailija
5/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele asia niiin,että hän on mennyt opiskelemaan toiselle paikkakunnalla. se ei ole sinun asia ja koskee siskoasi,hän kyllä kertoo jos on kertoakseen.

Vierailija
6/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän siskoasi, sinä kuulostat pahimman luokan juoruakalta ja kivittäjältä.

Vierailija
7/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät varmuudella että mies on vankilassa, eikä opiskelemassa?

Vierailija
8/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vankilassakin opiskella...

Vierailija
9/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää sanoa siskolle mitään, auttaisiko se jotenkin häntä tai sinua? Anna hänen pitää julkisivunsa jos hän haluaa, ole myötätuntoinen. Ette ilmeisesti ole muutenkaan kovin paljon tekemisissä. Päättelen siitä, että kuulit siskosi ja hänen miehensä aika isosta elämänkäänteestä ulkopuoliselta. Jossakin vaiheessa hän saattaa kertoa sinulle totuuden ja silloin voit sanoa tienneesi jo jonkun aikaa. 

Vierailija
10/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutaan vankilaa kiveksi?

Vierailija
11/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vankilassa ollessa voi opiskella.

Vierailija
12/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ♡

Vierailija
13/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen osaa olla nolaamatta läheisiään jos haluaa, ei siihen mitään erikoista osaamista tarvita. Möläyttelijät ym. pahansuovat nimenomaan haluavat tarkoituksellisesti pahoittaa toisen mielen.

Vierailija
14/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on siskon kanssa ns. hyvät ja läheiset välit niin minä kyllä sanoisin, että "olet minulle tärkeä ja tiedän että miehesi on vankilassa nyt. Sinun ei tarvitse valehdella asiasta ja meidän väleihimme asia ei vaikuta mitenkään"

Jos taas välit on enemmän pari kertaa vuodessa hyvää päivää ja joulukortti niin antaisin elää valheessansa.

Tämä oli kyllä tämän ketjun ja koko palstan fiksuin kommentti pitkään aikaan.

Vierailija
15/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsutaan vankilaa kiveksi?

Ennen vanhaan vankityrmät olivat kivisissä linnoissa.

Vierailija
16/16 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä tämän ketjun ja koko palstan fiksuin kommentti pitkään aikaan.

Tällä palstalla ei yleensä kovin fiksu tarvitse olla ollakseen fiksuin, mutta kiitos.

Mies