Pitääkö miehen mielestäsi osata tapella?
Jätetään moraalipohdinnat pois ja vastataan kyllä tai ei.
Itse vastaan kyllä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Eli et halua että mies tekee mitään, jos joku käy kimppuun.
Ei tarvitse sen enempää kuin naisenkaan. Se voi olla hienoa, jos kumpi tahansa harrastaa jotain taistelulajia, mutta aika keskenkasvuinen saa olla, jos arvostaa barbaarisia ominaisuuksia ja nakkikiskaurpoja.
Ei kenenkään pidä osata tapelle ja ne tappelijat ovat oikeast vähämielisä ääliöitä. Jos kysymys kuuluu pitääkö osata välttää tappeluita ja puolustaa itseään niin sehän on ehdottomasti plussaa.
Mies (harrastuksina olleet karate, judo ja aikido ja ikinä ei ole tarvinnut tapella vaikka tilaisuuksia olisi toki ollut)
Ei. Itseään puolustaakseen toki, mutta muuten ei tarvitse olla mitään kiinnostusta tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Aivan juu se on aina sen uhrin vika, jos joku käy päälle. Hänen vika, ettei ole koulutettu tappaja. Hiukan eri asia, ettei osaa tapella vs tehdä _mitään_. Kyllä mun parisuhdekriteerit on jotain muuta kuin prioriteetti "hyvä tappelemaan".
/en ole toi edellinen
Typerääkin typerämpi aloitus. Nainen puolustakoon itseään, väkivaltatilastojen perusteella on siihen oikein kykeneväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
yleensä nämä hyökkäilijät valitsevat itseään heikomman kohteen .
Harvoin hyökkäillään nyrkkeilijöiden kimppuun. Eli vaikka osaisi jotain
niin yleensä se hyökkääjä on se joka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerääkin typerämpi aloitus. Nainen puolustakoon itseään, väkivaltatilastojen perusteella on siihen oikein kykeneväinen.
No saatiinhan tämäkin ketju käännettyä tähän, että nainen on sitätätäjatota 😂😂👍
No ei pidä. Hyvä tietenki jos osais itteään puolustaa, mut sama koskee kaikkia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saatiinhan tämäkin ketju käännettyä tähän, että nainen on sitätätäjatota 😂😂👍
No tietenkin. Kaikki miehet tapellessaan vain puolustavat naisen kunniaa vaikka sellaista ei edes ole. Kusipäisiä ja väkivaltaisia miehiä, jotka tappelevat huvikseen, ei ole olemassakaan.
En kyllä ole kuullut kenenkään tuttavapiirin miehen tapelleen. Joskus teini-iässä saattoi olla painia humalapäisssään.
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan kyllä.
Kyllä sen osaamisesta enemmän hyötyä on.
Minä haluan että mieheni osaisi tapella. Olen kerran nähnyt vierestä, kun joku humalainen ääliö nöyryytti fyysisesti miestäni ja tämä alistui pelon vuoksi täysin idiootin valtaan. Myönnän, että silloin toivoin, että mieheni olisi vetänyt känniääliötä turpaan. Mutta ei vetänyt. Minä sain tilanteen katkeamaan, huutamalla ja uhkailemalla poliisilla, mutta ikäviä asioita ehti tapahtua. Mieheni ei ole halunnut siitä puhua, enkä minäkään häntä painosta vaikka tiedän, että se on tehnyt pahaa. En kuitenkaan kanna kaunaa miestäni, vaan sitä idioottia kohtaan. Mutta kyllä: haluaisin, että mieheni osaisi tapella.
Olisi ihan kiva, jos aloittaja täsmentäisi, mitä verbi tapella tässä tapauksessa tarkoittaa. Puukkohippaa, nyrkkirautanakutusta vai perinteistä pystypainia pesäpallomailalla tehostettuna?
Minusta fiksu mies ei tappele vaan poistuu paikalta, yleensähän nämä tappelijat ei ole kovinkaan kaksisella aivotoiminnalla varustettuja, joten niille on turha edes sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan kyllä.
Kyllä sen osaamisesta enemmän hyötyä on.
Kysymys ei ole hyödystä vaan "pitääkö" eli ilmeisesti miehuus on nyt jotenkin tässä tappelukyvyssä kiinni.
Ei tarvitse.
Jotain känniääliöitä vastaan voi olla ihan turhaa sitäpaitsi osatakaan, jos tulevat jokatapauksessa reilusti useamman urpon voimalla kimppuun ja potkivat vielä maassa makaavaa, kuten nykyään niin usein tapana on.
Enemmän arvostan sitä, että mies osaa hoitaa uhkaavat tilanteet puhumalla, silloin kun se nyt ylipäänsä on mahdollista. Tietyt taliaivot eivät toki puhetta ymmärrä, mutta silloin onkin ehkä parasta ottaa jalat alleen.
Joku akka kaato Eva Wahlströmin taksijonossa ja mimmi vaan nauro sille.
Kyllähän se ihan kivaa on.