Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkomaan matkat onnellisen elämän vaatimus?

Vierailija
07.07.2016 |

Että mä ja lapset ei sit olla onnellisia vai? Mitä muuta vaaditaan onneen?

Kommentit (28)

21/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu kysymys. Kuinka et itse tiedä, oletko onnellinen? Tai lapsesi? Ulkomaanmatkoja on vaikka kuinka monenlaisia. Itse painelin ulkomaille nuorena niin pian kuin oli vähänkin mahdollisuutta. Tajuntaa se on varmasti laajentanut, ja opettanut että on muutakin kuin kotikonnut. Kysymyksesi kuitenkin koski onnellisuutta, ja sehän on ihan oma asiasi.

Vierailija
22/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu ihan ihmisestä. Osa on niitä kotitossuja, jotka ei halua 30 km kauemmas kodistaan ja toisen taas haluaa seilata ympäriinsä maailmalla ja nähdä uusia paikkoja. Kukin on onnellinen omalla tavallaan.

Mutta jos huomaa kadehtivansa naapurin ulkomaanreissuja ja katkeroituu siitä niin kannattaa ehkä ottaa vaikka pakettimatka Kreikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

intj kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

[Joo, ei ollut mitään mainintaa kielioppivirheestä, eikä otsikosta.

Hyvä, että asia selvisi.

No eipä siinä mitään epäselvää missään kohtaa ollutkaan. 

Jouduit kuitenkin kysymään asiaa.

Vierailija
24/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embody the Invisible kirjoitti:

Olet ihan oikeassa siinä, että jos et pääse toteuttamaan intohimojasi/ arvojasi/ itseäsi niin se kyllä huonontaa elämänlaatua ja tekee varmasti pidemmän päälle ihmisestä onnettoman. Mutta kun olet lähtökohtaisesti sinut itsesi kanssa se matkailu, lapsi tai parisuhde varmasti lisää tietynlaista onnellisuuden tunnetta.

Eikä ainoastaan lisää vaan on suorastaan onnellisuuden edellytys, jos  matkustaminen on ihmiselle aivan keskeisimpiä elämänarvoja.

Vierailija
25/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä321 kirjoitti:

Aika hassu kysymys. Kuinka et itse tiedä, oletko onnellinen? Tai lapsesi? Ulkomaanmatkoja on vaikka kuinka monenlaisia. Itse painelin ulkomaille nuorena niin pian kuin oli vähänkin mahdollisuutta. Tajuntaa se on varmasti laajentanut, ja opettanut että on muutakin kuin kotikonnut. Kysymyksesi kuitenkin koski onnellisuutta, ja sehän on ihan oma asiasi.

Ja mitä paremmin tuntee omat kotikonnut, ja oman maan kulttuurin sekä historian, sitä enempi saa irti muistakin maista.

Vierailija
26/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuuteen vaaditaan mielestäni ainakin varmuus omista valinnoista ja niihin luottaminen.

Vierailija
27/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä somesta saa sen käsityksen, että matkailu olisi jotenkin erityisen tärkeää. Kukaan ei silti ole huono ihminen, vaikkei olisi ulkomailla käynytkään. Itse en edes laita matkakuvia facebookiin, koska en halua rehvastella matkailulla. Tiedän, että monilla ystävilläni on taloudellisesti tiukkaa, enkä halua aiheuttaa mielipahaa. Jos joku kysyy jotain matkoistani, kerron jotain lyhyesti, muuten en reissuistani puhu.

Vierailija
28/28 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on ollut pakko valita joko mieluinen koti rauhallisella alueella tai sitten lähiöstä vähemmän mieluinen koti ja kerran vuodessa koko perheen reissu. Ollaan onnellisia, toki ulkomaille mielellään mentäisiin, jos rahat riittäisivät. Ei kuitenkaan ole onnen tae.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi