Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo petti jo ennen avioliittoa

Ontto olo
07.07.2016 |

20v avioliittoa takana,sitä aiemmin 8v seurustelua. Vaimoni petti 21v. sitten silloisen kaveriperheen miehen kanssa. Olin silloin reissutöissä ja vaimolla viikolla vapaata vuorotöiden takia
Ihmettelin saapuessa kotiin töistä, että vaimo jo oli mennyt edeltä sovittuun kyläilyreissuun. Tapahtui muutaman kerran. En kiinnittänyt huomiota asiaan koska kaverin vaimon otti asian ok. Sanoi monesti olleen kotona silloin.
Kuuntelin jossain vaiheessa jotain supinoita vaimon ja kaverin välillä ja kerroin vaimolle etten pitänyt siitä.
Välimme erosivat kaveripariskunnan kanssa.
Oli kiistaa silloin vaimoni ja kaveriperheen suhteesta,mutta vaimoni sai vakuuttumaan kaiken olevan kunnossa.
Elämä jatkui seuraavan vuoden kesähäillä. Lapsi syntyi vuoden päästä. 2 lapsi kaksi vuotta myöhemmin.

Jo heti avioliiton alusta minua syytettiin kaikenlaisesta pettämismeiningistä.
Likaa kaadettiin tasaisin väliajoin niskaan ties mistä syystä. Syytettiin olevan kuin kaikki muut miehet - pettäjiä.
Ainoa virheen oli olla paljon työssä, pitkiä päiviä.

Nyt 20v hääpäivää vietettyämme mökillä, ei ollut juuri niin romanttinen päivä.
Pari päivää eteenpäin kiistelimme jostain ja samalla pettäminen tuli puheeksi.
Vaimoni hetken kuohuvaa tunnusti pettäneensä seksillä minua jo ennen avioliittoa.
Samalla tietenkin silmäni avautuivat ja tajusin myöhempien tapahtumienkin suhteen epäilyn kasvavan.

Seuraavana päivänä vaimo alkoi vetää sanojaan takaisin ja pitää minua tyhmänä mustasukkaisena ukkona.

Koitin vielä keskustella asiasta, mutta kaikki kiellettiin mielikuvitukseni tuotteena.

En jaksanut enää. Lähdin pois.

Itse en ole pettänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat petollisia.

Vierailija
2/4 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys, Ei saa tällä poalstalla tollasia puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, sain tietää vasta eroni jälkeen että mies on pettänyt mua. Ja samalla silmäni aukenivat että totta tosiaan, ei yhden eikä kahden vaan usean kanssa. Yhdessä olimme yli 20v. Itse en pettänyt kertaakaan mutta miten sitä voi tuntea itsensä tyhmäksi? Minua myös syyteltiin aika ajoin pettäjäksi. Otin eron ihan muista syistä enkä ole uuteen suhteeseen alkanut. Ei taida olla mitään syytäkään, hyvä  näin. Parempi.

Vierailija
4/4 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sinä jaksat näitä satuja. H a n k i irl-elämä jo vihdoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan