Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle tämä, tuomitsematta!

Vierailija
07.07.2016 |

Olen siis parisuhteessa elävä nainen, ja ihastuin noin vuosi sitten työkaveriini. No tämä työkaverikin seurustelee ja on avoliitossa, ollut jo 7 vuotta. Itsellä avoliittoa takana vuosi.

No ihastuin tähän työkaveriini, ja omassa parisuhteessa oli katko. Päätin pienessä hiprakassa ottaa mieheen yhteyttä, ja hän tuli tapaamaan minua aamuyöstä töiden jälkeen. Vaihdoimme monet suudelmat jo sinä iltana, ja tunsin ett jumankauta tää mies on ihana!

Tapailimme salaa muutaman kuukausien ajan, aina kun tapasimme aika kulki kuin siivillä ja tunsin olevani elossa. Mies sanoi samaa minulle, että ei ole tuntenut näin aikoihin. Puhui myös usein hyvin avoimesti avopuolisostaan, eikä yhtään halveksuvaan sävyyn tms, kertoi vain että suhde on lähinnä rutiinia nykyisin. Puhuin myös omasta avopuolisostani paljon hänelle, eikä tällaiset keskustelut haitanneet meitä yhtään.

Aikamme tapailtua mies sitten läväytti minulle, että rakastaa minua. Epäröin muutaman päivän, kunnes tajusin, että niin taidan minäkin olla niin rakastunut että oksat pois. Sanoin miehelle, että nyt on sitten päätettävä, jatkaako avopuolisonsa kanssa vai aloittaako suhteen kanssani. Puhuin usein yhteen muutosta ja halusi minun muuttavan omistamaansa asuntoon.

No yhtenä päivänä soitti, ja pyysi tapaamaan. Kertoi, että oli kertonut osan tapahtumistaa avokilleen, ja tämä oli alkanut itkemään. Siinä mies oli tajunnu, että rakastaa tätäkin yhä. No lähdin ovet paukkuen ja samana iltana kerroin kaiken,minkä mies oli jättänyt kertomatta tälle avokille (kuvat viesteistä todisteena) , mutta ei uskonut minua, ei usko tänäkään päivänä.

Edelleen haikailen päivittäin tämän miehen perään, ja hän katselee minuakin pitkään töissä aina kun näämme. Voi kun saisin edes yhden illan, tai loppuelämäni tämän kanssa...

Mutta kertokaa,mikä mielestänne mieheen meni?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rakasti teitä molempia ja sitten piti vaan tehdä päätös ja valita toinen.

Vierailija
2/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti erotkaa jos sitä seuraa pitää muualta etsiä. Kidutatte toisia ihmisiä, sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Vierailija
4/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti erotkaa jos sitä seuraa pitää muualta etsiä. Kidutatte toisia ihmisiä, sairasta.

Ap ei tainnut tätä kysyä?

Vierailija
5/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi valita se, jonka kanssa elämä on tätä rutiinia ja ketä piti oikeen pettämään lähteä? Ap

Vierailija
6/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli kykenevä tekemään järkipäätöksen. nimenomaan PÄÄTÖKSEN. joskus pitää kyetä tekemään niin, vaikka se olisi vaikeaa.

niin se vaan on.

eli järki meni tunteen edelle.

murehdi hetki, riipase kännit tai syö leivoksia viikko.

sitten jatkat elämää.

myös sinä voit päättää, että jatkat elämää.

se on nimenomaan PÄÄTÖSkysymys.

sano itsellesi, päätän jatkaa elämääni ilman häntä.

ajattele, että näin oli tarkoitettu.

Vierailija
7/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tainnut tätä kysyä?

Ainoa vastus minkä pettäjät ansaitsevat.

Toivottavasti avopuolisosi kuulee tästä ja jättää sinut ap.

Vierailija
8/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No lähdin ovet paukkuen ja samana iltana kerroin kaiken,minkä mies oli jättänyt kertomatta tälle avokille"

Vtttu mikä narttu. Mies kiittäköön onneaan, jos vielä saa parisuhteensa pidettyä, että välttyi moiselta.

Vierailija
9/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi valita se, jonka kanssa elämä on tätä rutiinia ja ketä piti oikeen pettämään lähteä? Ap

Koska heillä on pitkä yhteinen menneisyys, ja koska hekin ovat aikoinaan olleet yhtä rakastuneita kuin sinä nyt mieheen. Tämä episodi sai miehen muistamaan nämä onnelliset hetket avopuolisonsa kanssa, ja rehellinen keskustelu heidän välillään sai heidät lähentymään toisiaan.

Onko nyt selvä?

Vierailija
10/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakasti omaa kumppania enemmän. Jatka elämääsi ja unohda.

Vierailija
11/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit toiseksi.

Vierailija
12/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne tuomitsemaan.

Vierailija
13/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Suosittelisin toisen valinnan kunnioittamista ja jatkamaan omaa elämääsi. Vaikka muualla jos ei muuten.

Vierailija
14/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ja turvallinen.. riskittömämpi valinta. Luultavimmin vielä tulee katumaan!

Vierailija
15/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti kun oot tyhmä! Kuulemma avokin kanssa vaan rutiinia, ja hälle valehtelee 7 vuoden yhteiselon jälkeen, mutta sulle kertoo 100% totuuden?! Kumpikaan teistä ei kyllä nyt ansaitsis minkäänlaista parisuhdetta.

Vaikuttaa kyllä myös vähän provolta.

Vierailija
16/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudentaju. Vaikka olisitki ollut sinuun rakastunut, niin kokonaisuus ratkaisi. Hänellä oli kaikki sen toisen kanssa ja olisi ollut suuri riski lähteä matkaasi ja saavuttaa nykyisestä vielä parempi elämä. Kyse ei siis varmaankaan vain ollut vähemmästä rakkaudesta sinuun, vaan koko paketista: arjesta, suvusta, ystäväpiiristä, taloudesta, seksistä, historiasta, tulevaisuudesta jne. Riski lähteä matkaasi oli liian suuri, kun hän tajusi mitä menettää jättäessään naisensa.  Nyt eteenpäin vain! 

Vierailija
17/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää minulle mistä näitä ihmisiä löytyy, jotka haluavat aloittaa suhteen ihmisen kanssa, joka pettää ensin edellistä kumppaniaan (oli tuo suutelu jo sillä puolella)?! Ettekö te halua ihmistä, jolla on munaa lopettaa ensin edellinen suhteensa. Minusta ap voitit, kun et päätynyt tuollaisen miehen kanssa yhteen, vaikka hormonit hyrräsi kovalla kuten ne aina alussa tekee.

Vierailija
18/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Suosittelisin toisen valinnan kunnioittamista ja jatkamaan omaa elämääsi. Vaikka muualla jos ei muuten.

Olen kyllä aivan täysin kunnioittanut miehen päätöstä, enkä ole ollut tähän mihinkään yhteydessä. Itse hän saattaa minulle soitella niitä näitä yövuoron aikana ja haluaa tavata. Ap

Vierailija
19/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudentaju. Vaikka olisitki ollut sinuun rakastunut, niin kokonaisuus ratkaisi. Hänellä oli kaikki sen toisen kanssa ja olisi ollut suuri riski lähteä matkaasi ja saavuttaa nykyisestä vielä parempi elämä. Kyse ei siis varmaankaan vain ollut vähemmästä rakkaudesta sinuun, vaan koko paketista: arjesta, suvusta, ystäväpiiristä, taloudesta, seksistä, historiasta, tulevaisuudesta jne. Riski lähteä matkaasi oli liian suuri, kun hän tajusi mitä menettää jättäessään naisensa.  Nyt eteenpäin vain! 

Niin, onhan se älytön muutos lähteä yhteisestä asunnosta ja kaikkea, siksi ymmärränkin häntä. Kiitos vastauksesta, tässä koitetaan jatkaa eteenpäin parhaan mukaan:) ap

Vierailija
20/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne tuomitsemaan.

Eläviä ja kuolleita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä