Siis miksi ensi viikon säistä pitäisi olla tyytymätön?
Välillä sataa, välillä paistaa ja lämpötilaennuste päivällä 15 ja 20 asteen välillä. Just paras lomasää mulle. Jaksaa touhuta. Kaupungissa ollessa ihan paras, kalalla ollella ihan paras, siivoukseen ihan paras..en minä edes tunne ketään, joka Suomessa jaksaisi rannoilla aikaansa viettää. Jotkut käy uimassa järvessä, itse en tykkää järviuinnista, vaikka hallissa uinkin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse mattopyykille! True loskakelilover varmaan pesee mielellään räntäsateisessa heinäkuussa matot jääkylmässä matonpesupaikan vedessä.
Pilaat meidän vesistöt matonpesuvesilläsi, vie matot pesulaan! Kalat kiittää ja luonto.
Julkisilla matonpesupaikoilla nykyään likavedet menee viemäriverkostoon, ei järveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse mattopyykille! True loskakelilover varmaan pesee mielellään räntäsateisessa heinäkuussa matot jääkylmässä matonpesupaikan vedessä.
Pilaat meidän vesistöt matonpesuvesilläsi, vie matot pesulaan! Kalat kiittää ja luonto.
Onks pesulan pesuvedet ja aineet ympäristöystävällisempiä? En mä missään järvilaiturilla pese, meneekö matonpesupaikan vesi kaloille? T. Tietämätön
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kivaa kun välillä sataa ja on pilvistä. On mukavampaa olla sisällä kun ei ole niin sairaan kuumaa kuten helteellä on.
Niin, välillä, ei jatkuvasti. Mun puolesta saisi sataa joka yö, kunhan päivällä paistaisi aurinko, eikä tarvi olla edes hellettä, vaan sen verran lämmin että mekossa tarkenee olla ilman takkia ja sukkia. Kun kelit on heinäkuussa kuin marraskuun syysmyrskyssä, niin kyllä se vetää mielen matalaksi kun jatkuu ja jatkuu, ja ennuste sanoo että jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kivaa kun välillä sataa ja on pilvistä. On mukavampaa olla sisällä kun ei ole niin sairaan kuumaa kuten helteellä on.
Niin, välillä, ei jatkuvasti. Mun puolesta saisi sataa joka yö, kunhan päivällä paistaisi aurinko, eikä tarvi olla edes hellettä, vaan sen verran lämmin että mekossa tarkenee olla ilman takkia ja sukkia. Kun kelit on heinäkuussa kuin marraskuun syysmyrskyssä, niin kyllä se vetää mielen matalaksi kun jatkuu ja jatkuu, ja ennuste sanoo että jatkuu.
Mitä sinne ennuste lupaa :( tänne näyttä n.20 astetta ja mahdollista vähäistä sadetta.
Ettekö te lomallakaan osaa ajatella kuin touhuamista ja kotitöitä? Tuo on ikävä kyllä juuri sellainen sää, että esim. rannalla olo ei onnistu. Onneksi oltiin jo viikko Kreikassa. Yhtenäkään päivänä ei ollut alle 30 asteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne ennuste lupaa :( tänne näyttä n.20 astetta ja mahdollista vähäistä sadetta.
Huomenna sadetta, lähes pohjoistuulta ja 16 korkeintaan lämmintä. Nyt on parantunut ennuste niin että maanantaina voisi olla jopa 21 lämmintä, loppuviikko 18 ja sadetta. Saapa nähdä, kuivuuko keli täällä, nyt kun on satanut runsaasti monta päivää on pihahommia turha mennä mutavelliin tekemään ihan heti. Patterit päällä 7.7. ei se tunnu oikeelta...
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te lomallakaan osaa ajatella kuin touhuamista ja kotitöitä? Tuo on ikävä kyllä juuri sellainen sää, että esim. rannalla olo ei onnistu. Onneksi oltiin jo viikko Kreikassa. Yhtenäkään päivänä ei ollut alle 30 asteen.
En jaksa yhtään mitään rannoilla lojumista, niin turhaa. Sen sijaan kyllä matkustelemme, mutta silloin minä tykkään kierrellä nähtävyydet, istuskella kivoissa kuppiloissa ja seurailla paikallista elämää.
Huh, tämä ketju sai minut tajuamaan, että saan olla onnellinen ihminen, ettei elämästäni nauttiminen ole säästä kiinni.
Kesä oli tänä vuonna touko- kesäkuussa.
En tykkää rannoilla lojumisesta. Vaikka tykkäisinkin en voi, mutta onneksi en edes tykkää. Tykkään lukea kirjaakin viileässä. Kaipaan lapsuudenkodistani sateen ropinaa peltikattoon. Mieluisin lapsuusmuisto, kun istuin vintillä lukemassa vanhoja lehtiä sateen ropistessa. Ap
Kokkolassa.
Kesää odotellessa, viime vuonna se oli pari viikkoa pitkä.