Hajuvesisuosituksia?
Olen nyt 5 vuotta käyttänyt Laura Biagiotti Laura-tuoksua ja kaipaisin vaihtelua. Mitä suosittelette? Kevyttä ja raikasta tuoksua etsin. :)
Kommentit (45)
Guerlainin Aqua Allegoria-sarjan Pera Granita.
Jennifer Lopezin JGlow on hyvä. Tuoksuu raikkaalta, vähän puuterimaiselta, puhtaalta pyykiltä. Itelläkin muita suosikkeja olleet Laura ja Light Blue.
Michael Korsin Sexy Amber. Aivan loistava tuoksu!
Calvin klein one tai bossilta se vaaleanpunainen pullo, minähän nimi oli..
Elisabeth Arden: Green Tea! Kevyt, raikas tuoksu, voi hyvin käyttää arkenakin, ei ole liian voimakas! Minusta CK-tuoksuissa on kaikissa joku minua ärsyttävä perusjuttu, jota en voi sietää! Itse olen vähän hajusteherkkä, enkä voisi edes ajatella, että antaisin miehen ostaa tuoksua itselleni. Olen itsekin tehnyt monta hutia ostamalla tuoksu ensinuuhkaisusta ja joutunut toteamaan, että pidemmässä tuoksuttelussa/iholla tuoksu on ärsyttävä! Pelkää aina, että tuo suosikkituoksuni valmistus lopetetaan ja uuden etsintä edessä!
Ei varsinaisesti raikas, mutta pehmeä ja kevyt: YR vanille noire. Ostin tarjouksesta parillakympillä mutta ei tuoksu ollenkaan halvalle imelälle vanilliinille vaan ihanalle, oikealle vaniljalle.. Olen aika allerginen tuoksuille mutta tuo ei ärsytä lainkaan.
Hajuvedet tuoksuu jokaisen iholla vähän erilaiselta niin menepä jonnekin putiikkiin itse testailemaan niitä tuoksuja, ei täällä kukaan voi suositella sinulle mitään joka itselle sopii, haloo... :D
Itsekin käytin paljon Lauraa n. 15 vuotta sitten, mutta nykyään yhdistän liikaa tuohon elämänvaiheeseen, vaikka sinällään tuoksusta pidänkin. Laura on tyttömäinen ja kevyt, todella monien pitämä tuoksu. Sen perusteella suosittelisin seuraavia (joita onkin yllä jo suositeltu)
-Elizabeth Ardenin Green Tea ja sen johdannaiset
- Kenzon L'eau de Kenzo ja sen johdannaiset
- Acqua di Gio ja sen johdannaiset
- Issey Miyaken L'eau d'Issey ja sen johdannaiset
- L'Occitanen Verbena (jos sitruksiset tuoksut viehättävät)
älyhoi kirjoitti:
Hajuvedet tuoksuu jokaisen iholla vähän erilaiselta niin menepä jonnekin putiikkiin itse testailemaan niitä tuoksuja, ei täällä kukaan voi suositella sinulle mitään joka itselle sopii, haloo... :D
Eiköhän se ole helpompi testailla muutamaa suositeltua, kuin lähteä aakkosjärjestyksessä testaamaan kaupan jokaista tuoksua. Hälöööööööööö....
Ns. vesituoksut kuuluvat kevyt ja raikas -kategoriaan, muutamia kokeilemisen arvoisia ovat mm. jo mainittu L'eau de Kenzo (aivan ihana kesätuoksuna) sekä Eternity aqua Calvin Kleiniltä. Guess Double dare on myös kiva ja nuorekas kesätuoksu. Body shopin vartalosprayt ovat raikkaita ja kukkaisia, Victoria's secretin vastaavat ovat puolestaan hedelmäisempiä ja hajuvesimäisempiä.
Kenzon tuoksut on kyllä ehdottomasti kokeilemisen arvoisia. Samoin Sergio Tazzini Donna. Sain kerran poikaystävältä kyseisen vesituoksun ja tykkäsin kovasti.
Kenzoa on minullekin paljon kehuttu, mutta ei vain toimi ihollani. Toinen merkki, jonka tuoksut eivät minulla toimi, on Estee Lauder. Armani ja Gucci toimivat, haju ei muutu tai vääristy siitä miltä se tuoksuu tuoksutikulla.
Dolce & Gabbanan Dolce flower drops
Jennifer Lopez Deseo on ihanan kesäinen tuoksu.
Voisivat aivan hyvin laittaa esille mukaan otettavaksi näytteitä vaikka sellaisena kosteuspyyhkeenä. Sen ei luulisi maksavan niin paljon kuin minispraypullo. Olisi ihanaa kokeilla rauhassa kotona joka päivä eri hajuvettä.
Näytteen pyytäminenkin on inhottavaa kun ne on piilossa jossain ja aika nihkeästi niitä jakavat.
Eau de Rochas FRAICHE. Nimenomaan tuo Fraiche. Ihanan kevyt, silti tuoksussa on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Bamboo(Gucci)
Alapeukuttajille liian kallis😅
Mä haluan hajuvesinäytteitä! Älkää myyjät pihdatko niitä vaan jakakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bamboo(Gucci)
Alapeukuttajille liian kallis😅
Häh, ihan perushintainenhan tuo on? Minulla on kipuraja tuoksujen kanssa 200-300 € täyskokoisesta pullosta, mutta kalliimpaakin voin ostaa näytteinä (löytyy esim näyte, jonka hinta olisi jotain 800€/100ml)
Eipä tuossa Bamboossa kyllä ole mitään erikoista (luonnollista) ainesosaa, jolla voi perustella hinnan, eli merkistähän tuossa eniten maksetaan.
Daisy, Chloen Chloe, Aqua di jotain (kaikki aika keveitä), Bossin Nuit, Bamboo, Escadan nimikkotuoksu, nämä tulevat ainakin mieleen. Itsekin pidän Biagottin Laura-tuoksusta, on aina kaapissa yhtenä varalla. Kenzolla oli ennen paljon keveitä ja raikkaita tuoksuja, mutta nykyään en enää löydä itselle mieluista. Tämän hetken number one itselläni on juurikin tuo Bossin Nuit.