Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa, kun nuorista naisista yritetään tehdä seksikkäitä.

Vierailija
07.07.2016 |

20-vuotiaat tytöt näyttävät fyysisesti lapsilta. Ei pitäisi antaa viestiä, että pedofilia on sallittua. Naisellisuus tulee vasta lähempänä kolmeakymmentä. Olisiko sulle ok, että joku aikuinen mies katsoisi 20-vuotiasta tytärtäsi himoiten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä höpötät? 20 vuotias nainen ja pedofilia, miten noi liittyy toisiinsa? Minulla on 18 vuotias tytär ja minkä minä sille mahdan, jos joku aikuinen häntä himoitsee. Mieluummin häntä aikuinen saisi himoita, kuin että lapsi himoitsisi.

Vierailija
2/6 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään tehdä? Tehdään! Ja ne tekee sen ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä höpötät? 20 vuotias nainen ja pedofilia, miten noi liittyy toisiinsa? Minulla on 18 vuotias tytär ja minkä minä sille mahdan, jos joku aikuinen häntä himoitsee. Mieluummin häntä aikuinen saisi himoita, kuin että lapsi himoitsisi.

Olen kanssasi samoillalinjoilla, 20V on jo nainen. Useat parikymppiset naiset ovat saaneet jo lapsenkin. Ovatkohan 20V miehetkin poikia jotka saisivat vain onanoida.

Sitä en kyllä ymmärrä että lapsien vanhemmat eivät puutu 12- 18V meikkaamiseen, ja kännyköiden käyttöön, ja vanhemmat vieläpä antavat rahaa meikkeihin, kaliisiin vaatteisiin, maksavat kännykkälaskut jne. Meillä kun lapsilla alkoi karvat kasvamaan 13-15 ikäisenä, pidettiin keskustelu, ehkäisyydestä, namusedistä, huumeista, alkoholista, tupakoinnista ja kotiintuloajoista. Lapsemme kasvoivat murrosikään-nähden hyvin, tietty kapinointia oli. Tyttömme on lasten psykiatrisella töissä ja kaksi lasta, poikamme on raskaskoneasentaja mutta ei lasta. Heillä menee hyvin. Joten mielipiteeni on kotikasvatuksesta. Kyllä 20V on nainenM50+.

Vierailija
4/6 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ap meni mykäks N

Vierailija
5/6 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö kyllästö tekemään samoja aloituksia viikosta toiseen?

Vierailija
6/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se siveyspoliisi, meinaan ap.