Mitä söitte tänään ruuaksi?
Itse söin uunitomaatteja, broilerin jotain ohutleikettä ja salaattia. Oli hyvää :)
Kommentit (31)
Lounaaksi tein lapsille kanarisottoa ja itse söin eilistä tonnikalalasagnea. Päivällisen aikaan oltiin synttäreillä, jossa oli niin hyvät tarjoilut, ettei tarvii sen kummempia tänään kokkaillakaan.
Itse tehtyä tomaattikeittoa krutongeilla, kaverina pari pientä karjalanpiirakkaa.
Ostin kaupasta kaalikääryleitä, mikä oli virhe. Ei ne vaan vedä vertoja itse tehdyille. Söin ne kuitenkin kun nälkä oli. Pakkasesta puolukkaa kaveriksi.
Savuahvenkeittoa. Keitin pienistä nyljetyistä ahvenista liemen. Liemeen perunoita, sipulia, maustepippuria, kolmannespaketti koskenlaskijaa ja siivottuja savuhvenia. Taivaallista!å
Fetasalaattia ja peruna-juuresgretiinia. Minäkin kävin eilen mustikassa, joten meinaan tänään vielä tehdä mustikkapiirakan, vaniljajätskiä on pakkasessa (oli Valintatalossa euron paketti, vink. vink.)
Eilistä Bolognesepataa. Siis se pussisysteemi johon lisätään jauheliha.
Paistettuja kesäkurpitsasuikaleita ja päällä paistettua vuohenjuustoa ja loraus vaahterasiirappia. Nam.
Lihapullia ja salaatti, appelsiinirahkaa, kahvia ja pullaa..
Lounaaksi oli broilerin fileitä riisillä ja kermakastikkeella eli jämät eiliseltä ja päivälliseksi kanasalaattia kun ei jaksettu alkaa mitään sen kummemmin kokkailemaan.
Mannapuuroa ja kaksi hapankorppua goudalla. Jälkkäriksi Digestive-keksi.
Mulla oli kevyt vihersalaatti, curryllä ja kardemummalla maustettu tofu- ja kesäkurpitsapaistos, sekä keitettyjä ruohosipuliperunoita.
Jälkkäriksi kaksi banaania.