Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söitte tänään ruuaksi?

Vierailija
07.07.2016 |

Itse söin uunitomaatteja, broilerin jotain ohutleikettä ja salaattia. Oli hyvää :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kevyt vihersalaatti, curryllä ja kardemummalla maustettu tofu- ja kesäkurpitsapaistos, sekä keitettyjä ruohosipuliperunoita.

Jälkkäriksi kaksi banaania.

Vierailija
22/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi tein lapsille kanarisottoa ja itse söin eilistä tonnikalalasagnea. Päivällisen aikaan oltiin synttäreillä, jossa oli niin hyvät tarjoilut, ettei tarvii sen kummempia tänään kokkaillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä tomaattikeittoa krutongeilla, kaverina pari pientä karjalanpiirakkaa.

Vierailija
24/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta kaalikääryleitä, mikä oli virhe. Ei ne vaan vedä vertoja itse tehdyille. Söin ne kuitenkin kun nälkä oli. Pakkasesta puolukkaa kaveriksi.

Vierailija
25/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuahvenkeittoa. Keitin pienistä nyljetyistä ahvenista liemen. Liemeen perunoita, sipulia, maustepippuria, kolmannespaketti koskenlaskijaa ja siivottuja savuhvenia. Taivaallista!å

Vierailija
26/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetasalaattia ja peruna-juuresgretiinia. Minäkin kävin eilen mustikassa, joten meinaan tänään vielä tehdä mustikkapiirakan, vaniljajätskiä on pakkasessa (oli Valintatalossa euron paketti, vink. vink.)

Vierailija
27/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä Bolognesepataa. Siis se pussisysteemi johon lisätään jauheliha.

Vierailija
28/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettuja kesäkurpitsasuikaleita ja päällä paistettua vuohenjuustoa ja loraus vaahterasiirappia. Nam.

Vierailija
29/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia ja salaatti, appelsiinirahkaa, kahvia ja pullaa..

Vierailija
30/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi oli broilerin fileitä riisillä ja kermakastikkeella eli jämät eiliseltä ja päivälliseksi kanasalaattia kun ei jaksettu alkaa mitään sen kummemmin kokkailemaan.

Vierailija
31/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuroa ja kaksi hapankorppua goudalla. Jälkkäriksi Digestive-keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi