Mitä söitte tänään ruuaksi?
Itse söin uunitomaatteja, broilerin jotain ohutleikettä ja salaattia. Oli hyvää :)
Kommentit (31)
Valkopapuja ja nuudeleita tomaatti-naudanlihakastikkeessa.
Uusia perunoita, kanapihveja ja salaattia.
Palan kanasen ruumista, raejuustoa ja kurkkua basilikaoliiviöljyllä. Piti ihan testin vuoksi ostaa moista, ja onhan se ihan hyvää. Lisukkeita ja salaattia ei ollut, koska no, ei ollut enkä jaksanut mennä nälissäni kauppaan. Illalla sitten.
En mitään vielä. Vatsani tekee ääntä koska en ole syönyt. Pitäisi syödä mutta ruoka ei maistu eikä minulla ole mitään maistuvaa ruokaa ja vettä sataa ulkona enkä jaksa sateessa mennä kauppaan.
Kylmäsavulohipastaa. Pikaruokaa nälkäisille kauppareissun jälkeen :)
Omatekoista kaalilaatikkoa ja pakkaspuolukoista hilloa. Hyvää oli. Olen tällä saanut miehenkin kaalia syömään. Lihaliemeen haudutettuna tulee mielestäni parempi kuin munamaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Omatekoista kaalilaatikkoa ja pakkaspuolukoista hilloa. Hyvää oli. Olen tällä saanut miehenkin kaalia syömään. Lihaliemeen haudutettuna tulee mielestäni parempi kuin munamaitoon.
HÄH? Siis tekeekö joku kaalilaatikon munamaitoon? :DD Hyi yök voin kuvitella miten pahaa se on
Pottumuusilaatikko on uunissa, perhe on vedellyt aiemmin sekalaisia tähteitä, itse en ole syönyt.
Itse tehtyä hernekeittoa jossa käytetty broilerin jauhelihaa
Broileri muuten oksettaa kuten useimmat lihat.
Haettiin hesestä ruokaa ku en jaksanu keittää mitään. Hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄH? Siis tekeekö joku kaalilaatikon munamaitoon? :DD Hyi yök voin kuvitella miten pahaa se on
Samaa mieltä :D En ole koskaan tehnyt munamaitoon, kun niin yököttää. Jotkut varmaan tykkää. -7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä :D En ole koskaan tehnyt munamaitoon, kun niin yököttää. Jotkut varmaan tykkää. -7
Olen maistanut siis toisen tekemänä, mutta en itse tee, enkä ole tehnyt. Jos nyt joku tähän takertuu. Pakko oli maistaa, en kehdannut kieltäytyä. Yöks.
1 Kabanossi, kurkku juusto ruisleipä.
Tuli pitkästä aikaa haettua kebabbia. Otin kermaperunat ja Naiseni otti ison pitakebabin. Muutama kuukausi aikaa kun viimeksi syönyt ja hyvää oli
Vierailija kirjoitti:
Ai että mieskin syö oikein kaalia. Mahtavaa venymistä mieheltä. Mitähän tästä miehestä oikein tulee kun on narrattuana saatu syömään kaalia eikä purskuta suustaan pois.
Uusia perunoita, jauhelihapihvin, kantarellikastiketta ja tomaatti-sipuli-retiisisalaattia.
Ei ole vielä syöty ollenkaan lämmintä ruokaa. Tehdään pastaa ja tomaattista jauhelihakastiketta. Kävin mustikassa, joten niitä jälkkäriksi.