Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söitte tänään ruuaksi?

Vierailija
07.07.2016 |

Itse söin uunitomaatteja, broilerin jotain ohutleikettä ja salaattia. Oli hyvää :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä syöty ollenkaan lämmintä ruokaa. Tehdään pastaa ja tomaattista jauhelihakastiketta. Kävin mustikassa, joten niitä jälkkäriksi.

Vierailija
2/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkopapuja ja nuudeleita tomaatti-naudanlihakastikkeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, kanapihveja ja salaattia.

Vierailija
4/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palan kanasen ruumista, raejuustoa ja kurkkua basilikaoliiviöljyllä. Piti ihan testin vuoksi ostaa moista, ja onhan se ihan hyvää. Lisukkeita ja salaattia ei ollut, koska no, ei ollut enkä jaksanut mennä nälissäni kauppaan. Illalla sitten.

Vierailija
5/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vielä. Vatsani tekee ääntä koska en ole syönyt. Pitäisi syödä mutta ruoka ei maistu eikä minulla ole mitään maistuvaa ruokaa ja vettä sataa ulkona enkä jaksa sateessa mennä kauppaan.

Vierailija
6/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäsavulohipastaa. Pikaruokaa nälkäisille kauppareissun jälkeen :)

Vierailija
7/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekoista kaalilaatikkoa ja pakkaspuolukoista hilloa. Hyvää oli. Olen tällä saanut miehenkin kaalia syömään. Lihaliemeen haudutettuna tulee mielestäni parempi kuin munamaitoon.

Vierailija
8/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omatekoista kaalilaatikkoa ja pakkaspuolukoista hilloa. Hyvää oli. Olen tällä saanut miehenkin kaalia syömään. Lihaliemeen haudutettuna tulee mielestäni parempi kuin munamaitoon.

HÄH? Siis tekeekö joku kaalilaatikon munamaitoon? :DD Hyi yök voin kuvitella miten pahaa se on

Vierailija
9/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottumuusilaatikko on uunissa, perhe on vedellyt aiemmin sekalaisia tähteitä, itse en ole syönyt.

Vierailija
10/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä hernekeittoa jossa käytetty broilerin jauhelihaa

Broileri muuten oksettaa kuten useimmat lihat.

Vierailija
11/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin hesestä ruokaa ku en jaksanu keittää mitään. Hyvää oli.

Vierailija
12/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄH? Siis tekeekö joku kaalilaatikon munamaitoon? :DD Hyi yök voin kuvitella miten pahaa se on

Samaa mieltä :D En ole koskaan tehnyt munamaitoon, kun niin yököttää. Jotkut varmaan tykkää. -7

Vierailija
13/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä :D En ole koskaan tehnyt munamaitoon, kun niin yököttää. Jotkut varmaan tykkää. -7

Olen maistanut siis toisen tekemänä, mutta en itse tee, enkä ole tehnyt. Jos nyt joku tähän takertuu. Pakko oli maistaa, en kehdannut kieltäytyä. Yöks.

Vierailija
14/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta kana-kasvis-pastamössöä

Vierailija
15/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Kabanossi, kurkku juusto ruisleipä.

Vierailija
16/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pitkästä aikaa haettua kebabbia. Otin kermaperunat ja Naiseni otti ison pitakebabin. Muutama kuukausi aikaa kun viimeksi syönyt ja hyvää oli

Vierailija
17/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalipataa

Vierailija
18/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mieskin syö oikein kaalia. Mahtavaa venymistä mieheltä. Mitähän tästä miehestä oikein tulee kun on narrattuana saatu syömään kaalia eikä purskuta suustaan pois.

Vierailija
19/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, jauhelihapihvin, kantarellikastiketta ja tomaatti-sipuli-retiisisalaattia.

Vierailija
20/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen falafel hampurilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän