Baronalla haastattelussa olleet
Ilmoittaako ne sieltä jos ei ole tullut valituksi? Kokemuksia? (Lupasivat ilmoittaa, mutta mitään ei kuulu.)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran Baronan haastattelussa myyntityöhön. Minua haastatteli joku nuori tyttö joka ei luultavasti ymmärtänyt myyjien (en tarkoita kassoja, olin jo ständillä silloin myymässä eräälle toiselle vuokratyöfirmalle hyvällä suhdeluvulla) asennetta. Vähän vihjasin haastattelun lopussa, että hain työhön X, enkä halunnut mihinkään Baronan vapaaseen työhakurekisteriin (kysymykset olivat suunnattu joillekin lukiolaisille), koska en on ollut työtön. Pyysi vielä kaikki työtodistukset ja sanoi ottavansa seuraavan viikon aikana yhteyttä. Pariin viikkoon kun ei tullut mitään vastausta niin haukuin tämän lehmän tekstiviestillä ja vaadin, että poistaa tietoni heidän tietokannasta. Joku tämän tytön esimies vastaili viestiin kielenkäytöstäni. En muista haukuinko hänet vielä perään.
Kaveri kävi samassa haastattelussa kuukautta myöhemmin, eikä saanut työpaikkaa vaikka oli oman työpaikkansa paras myyjä (tienasi 4000e ständillä). Tuon takia osaan sanoa, että firmalla ei ole oikein tuo rekrytointi hanskassa.
Teit oikein! Luu kurkkuu tuollaisille pilipali-haastattelijoille!
Huonomaineinen riistofirma. Kiertäkää kaukaa.
Mikä tilanne nykyään? Baronan puhelinmyyntityöpaikkaan hakemista harkitsen. Kellään kokemusta sähkönmyyntityöstä baronalla? Pääseekö provikoille?
Mulla on hyviä kokemuksia. Olen pari kertaa työllistynyt Baronan kautta. Niistä hauista eivät taida ilmoittaa joihin ei tule valituksi. Mutta työnantajana ovat ihan hyvä firma.