Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lypsäminen

Vierailija
06.07.2016 |

Mitä sillä tarkoitetaan tarkalleen? Itse ainakin puristelen penistä ja ikään kuin "imen" lihaksilla samalla kun mies vetää penistä ulospäin. Ja onnistuu tämä vain jos on suht hidas rytmi aktissa. Onko tuo nyt sitä lypsämistä vai ei, vai tarkoitetaanko sillä jotain muuta? Puristelen koska se tuntuu hyvälle, sitten kun vähän vielä klittaa hieroo niin laukean hyvin nopeasti. Ei ole kukaan mies valittanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
2/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni siitä puhuu, mutta kukaan koskaan kokenut. Urbaanilegendaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milking. Lypsäminen. Maito ulos. Eli käsihoito ja malli ulos.

Vierailija
4/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tarkotetaan eturauhasen hierontaa eli sormi pyllyyn ja samalla hellästi penistä hyväillen/runkaten. On kivaa

Vierailija
5/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kunnon kiimassa sperma lentää kun vaimo hyväilee anus aukkoa ulkoa ja työntää rasvatun sormen sisään kämmen vatsaa kohti jonka jälkeen heiluttelee sornenpäätä.

Vierailija
6/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli osittain suussa ja kädellä vetäen kullinvartta suuhunpäin, kyllähän satsi lentää.m

Vierailija
7/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tarkoitetaan tarkalleen? Itse ainakin puristelen penistä ja ikään kuin "imen" lihaksilla samalla kun mies vetää penistä ulospäin. Ja onnistuu tämä vain jos on suht hidas rytmi aktissa. Onko tuo nyt sitä lypsämistä vai ei, vai tarkoitetaanko sillä jotain muuta? Puristelen koska se tuntuu hyvälle, sitten kun vähän vielä klittaa hieroo niin laukean hyvin nopeasti. Ei ole kukaan mies valittanut.

Vähän sinne päin, oikein tehtynä kumpikaan ei liiku vaan nainen hoitaa puristelemalla lihaksillaan.

Vierailija
8/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin lypsän kullia edes takaisin vatkaamalla

Vierailija
9/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sinne päin, oikein tehtynä kumpikaan ei liiku vaan nainen hoitaa puristelemalla lihaksillaan.

Tätä tarkoitin, toivottavasti linkki toimii.

"Muinainen taito tuo suprorgasmin"

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015103020584653_lz.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme