Onko olemassa onnistuneita seksisuhteita?
Onko olemassa onnistuneita seksisuhteita? Jos onnistumiseksi lasketaan, että se pysyy seksisuhteena vaikka molemmat on sinkkuja, kestää pidemmän aikaa kun muutaman kuukauden ja tapaamisia on kohtuullisen usein ja säännöllisesti esim. kerran viikossa.
Ei tunnu olevan mahdollista, varsinkaan kun en ole etsinyt netistä vaan mieluummin tapaan ehdokkaita esim. baarissa ja yritän saada hyvän oloiset yhden yön jutut jatkumaan VAIN seksin merkeissä. Muutama vakkaria on näin löytynyt. MUTTA ne ei kestä paria kuukautta pidempään, koska mies 1. haluaa ja löytää seurustelukumppanin 2. haluaisi minusta muuta kuin seksikumppanin 3. ei ehdi nähdä niin usein kun minä haluaisin seksiä, pidä kiinni sovituista tapaamisista tai halua vakkaria.
Turhauttaa, en jaksa yhden yön juttuja. Yh:na elämä on ihan liian aikataulutettua muutenkin, että jaksaisin käyttää kovin paljon aikaa seksin etsimiseen kun voisin käyttää ajan myös sen harrastamiseen, jos kivoista miehistä vaan olisi vakkareiksi eikä heitä tarvitsisi treffipalstoilta hakea!
Kommentit (5)
Olisin valmis vakituiseen seksi suhteeseen vailla sen enempää vaatimuksia. Olen varattu ja omat syyni tähän touhuun.
M46
On olemassa onnistuneita seksisuhteitakin. Nähdään kerran tai pari viikossa ja seksi on loistavaa. Kaikki tosin lähti netistä liikkeelle, joten ei kannata sitä tapaa tyrmätä. Selvinpäin kahvin ääressä on parempi tutustua kuin baarissa.
Kyllä. Mulla on noin 30v nuorempi arabi, muslimi, kuvankaunis nainen. Ei voida kertoa kellekään. Kadulla kävellään koskematta. Parisuhde ei mahdollista. Seksi kyllä. Toimii, eikä voi muuksi muuttua.
Varattuja vakkareita kuulema löytyisikin. Ovat ilmeisesti yhtä saamattomia lopettamaan seksisuhteita kun parisuhteitakin. Salasuhde ja seksisuhde ei ole sama asia. Varatun kanssa voisin alkaa hommaan vain, jos siitä olisi puolison kanssa sovittu. Ap
Lisätään nyt vielä, että kolmella naispuolisella ystävälläni on joskus ollut seksisuhde. Nyt kaksi näistä on naimisissa niiden vakkareidensa kanssa ja yksi haikailee pari vuotta myöhemmin edelleen kolme viikkoa kestäneen elämänsä parhaan kumppanin perään. En laske kovin onnistuneiksi seksisuhteiksi...