Kertoako pettäjän puolisolle?
Jos puolisonne pettäisi teitä, haluaisitteko tietää siitä? Vai olisiko parempi olla tietämätön? Itse kyllä haluaisin tietää.
Olen siis itse joutunut petetyksi. Miehelläni on suhde toisen naisen kanssa. Toisen naisen mies ei ilmeisesti tiedä tästä suhteesta. Pitäisikö minun paljastaa tälle miehelle tilanne vai ei? En tunne kumpaakaan, mutta yhteyden kyllä saan.
Mieheni ja toisen naisen suhde jatkuu, vaikka paljastuivatkin minulle. Ollaan toki eroamassa, se on selvä.
Kommentit (31)
Kyllä haluaisin tietää. Tuossa tapauksessa ottaisin yhteyttä siihen toisen naisen mieheen ja paljastaisin.
Kaveri pettää miestään, mutta sille en ole voinut kertoa. Ystävyyssuhdekin on kärsinyt tästä, etten enää kyläile heillä ja se mieshän asiaa kovasti ihmettelee. En voi kattoa sitä miestä silmiin, kun tiedän sellaisia asioita. Kaveri vaan möläytti mulle suhteensa, vaikka tietää, etten olisi halunnut tietää. Nyt HÄN kärsii tilanteesta, omien sanojensa mukaan.
Kerro. Sulla ei oo mitään menetettävää ja tekisit ison palveluksen sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kamppailen saman asian kanssa. Mies on vanha tuttuni, jota en ollut aikoihin nähnyt. Sanoi olevansa vielä sinkku, mutta todellisuudessa elänyt avoliitossa jo pitemmän aikaa. Tekis niin mieli käräyttää, koska tahtomattani jouduin pettämistouhuihin mukaan. Mies ei tiedä, että minä tiedän hänen parisuhteestaan. Ainakin haluaisin näpäyttää häntä :)
Missä päin Suomea?
Pohjois-Suomi :)
Selvä, en ole mukana, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kuulisin asian puolisolta itseltään.
Se miten asian kertoisi ulkopuolinen vaikuttaisi melko paljon haluaisinko kuulla. En välttämättä olisi halunnut kuulla sitä perätöntä ilmoitusta jonka muutama vuosi sitten sain.
Mistä tiedät että ilmoitus ole perätön?
Ilmoituksessa mikään muu ei pitänyt paikkaansa kuin yhdenosapuolen nimi. Lähettäjä ei selvästikään tuntenut jo henkilöitä mutta tiesi/luuli tietävänsä miten ottaa yhteyttä pettävän henkilön puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Liian usein näissä käy niin että viestintuoja ammutaan sitten lopulta. Mä en ikinä kertoisi. Enkä kerro niistä mitä nyt tiedänkin. En halua sitä sontaa niskaani jota kertomalla varmasti saisin.
Mitä sontaa ja keneltä?
Kuka sen viestintuojan tässä ampuisi?
Petetty mieskö? Mitä sitten? Kertoo hänelle mitä tietää eikä ole sen koommin missään tekemisissä.
Oma tuleva ex- mies? No lienee välit jo nyt hieman viilenneet.
Tulevan ex- miehen nyksä?
Ei tartte olla missään tekemisissä eikä vastata puheluihin tms.
Eli ei kostomielessä kannatakaan kertoa koska silloin on kiusaus jäädä katselemaan raunioita.
Mutta informaation voi antaa ihan oikeudenmukaisuuden nimissä ja ihan heti sen jälkeen poistua kuviosta.
Mies tekee tiedolla mitä haluaa , se ei enää kuulu aplle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tietää, kiitos. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Eikä CXVIII avaus aiheesta tällä palstalla muutaman viikon sisällä muuta asiaa miksikään.
Eli haluat elää valheessa? Kuvitella, että sinä olet ainoa, vaikka todellisuus on muuta? Joko olet epätoivoinen ja tyhmä tai olet itse pettäjä!
Hänen valinta. Ei tee sillä tiedolla mitään, joten olkoot.
En ole samaa mieltä, mutta hänellä on oikeus omaan mielipiteensä ja elämäänsä, ajatteli palstalla siitä mitä tahansa.
ohis
Kerro! Itse haluaisin ehdottomasti tietää!
Kerro, ihmisellä on oikeus valita faktojen perusteella minkälaisen ihmisen kanssa jakaa elämänsä. Se on nimittäin iso valinta se
Mä käräytin kaverin kerran. Sen jälkeen mua ovat vihanneet, se kaveri hänen vaimonsa ja moni muukin meidän kaverijoukosta. Mä puhun paskaa, keksin asioita. Missä ja miten tuo muka petti?
Lähes joka reissuhan sillä oli uusi muija työnalla. Osa kavereistakin tiesi, mutta niillähän oli sama meno.
Tyytyväinenhän tässä pitäs olla, että pääsin idiooteista eroon, mutta pieni paikkakunta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kuulisin asian puolisolta itseltään.
Se miten asian kertoisi ulkopuolinen vaikuttaisi melko paljon haluaisinko kuulla. En välttämättä olisi halunnut kuulla sitä perätöntä ilmoitusta jonka muutama vuosi sitten sain.
Mistä tiedät että ilmoitus ole perätön?
Ilmoituksessa mikään muu ei pitänyt paikkaansa kuin yhdenosapuolen nimi. Lähettäjä ei selvästikään tuntenut jo henkilöitä mutta tiesi/luuli tietävänsä miten ottaa yhteyttä pettävän henkilön puolisoon.
Miksi olisi epäiltävä sitä että se ei olisi perätön?
Tähän törmää silloin tällöin kun kerron asiasta ja oikeastaan se tekee siitä myös se miksi en olisi halunnut sitä koskaan kuullakaan. En voi kuin ihmetellä kertomisen motiiveja.
Puolison kanssa niin tämä kuin monta muutakin on käsitelty monelta kannalta. Miksi en luottaisi häneen enemmän kuin ihmiseen jota en tunne ja joka ei hyvin todennäköisesti tunne minua lainkaan?
Pohjois-Suomi :)