Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettäjän puolisolle?

Puff
06.07.2016 |

Jos puolisonne pettäisi teitä, haluaisitteko tietää siitä? Vai olisiko parempi olla tietämätön? Itse kyllä haluaisin tietää.

Olen siis itse joutunut petetyksi. Miehelläni on suhde toisen naisen kanssa. Toisen naisen mies ei ilmeisesti tiedä tästä suhteesta. Pitäisikö minun paljastaa tälle miehelle tilanne vai ei? En tunne kumpaakaan, mutta yhteyden kyllä saan.

Mieheni ja toisen naisen suhde jatkuu, vaikka paljastuivatkin minulle. Ollaan toki eroamassa, se on selvä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Vierailija
2/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää, kiitos. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Eikä CXVIII avaus aiheesta tällä palstalla muutaman viikon sisällä muuta asiaa miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Ja itse haluaisin tietää pettämisestä..

Vierailija
4/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerrot. 

Vierailija
5/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein näissä käy niin että viestintuoja ammutaan sitten lopulta. Mä en ikinä kertoisi. Enkä kerro niistä mitä nyt tiedänkin. En halua sitä sontaa niskaani jota kertomalla varmasti saisin.

Vierailija
6/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille miehelle

Vierailija
7/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertois enkä haluais tietää. Mutta niin me ihmiset ollaan erilaisia.

kuinka monta aloitusta tästä meinaat tehdä?

Vierailija
8/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin tietää. Hänellä myös oikeus tietää. Tehköön Tiedon jälleen miten haluaa mutta valheessa eläminen on ajantuhlausta ja väärin petettyä kohtaan. Aikuiset ihmiset oppikoon et teoilla on seuraukset. Miksi on nii vaikeaa erota ensin ja sit vasta säätää uutta. Inhottaa tollanen itsekäs toiminta.

Vierailija
9/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita asiasta täällä palstalla niin kyllä petetty varmasti itsensä tunnistaa.

Vierailija
10/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tietää, kiitos. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Eikä CXVIII avaus aiheesta tällä palstalla muutaman viikon sisällä muuta asiaa miksikään.

Pettäjän selityksiä. Ei halua jäädä kiinni.

Vierailija
11/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian usein näissä käy niin että viestintuoja ammutaan sitten lopulta. Mä en ikinä kertoisi. Enkä kerro niistä mitä nyt tiedänkin. En halua sitä sontaa niskaani jota kertomalla varmasti saisin.

Itse kerroin ja sain syyt niskaani. En suosittele.

Vierailija
12/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ja sainkin tietää asianomaiselta itseltään.

Vierailija
13/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kuulisin asian puolisolta itseltään.

Se miten asian kertoisi ulkopuolinen vaikuttaisi melko paljon haluaisinko kuulla. En välttämättä olisi halunnut kuulla sitä perätöntä ilmoitusta jonka muutama vuosi sitten sain.

Vierailija
14/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä.

Ei voi ylläpitää salasuhdetta niin ettei toinen ihmettele että missä mennään.

Se minkä aavistaa tai vaistoaa , loukkaa kyllä.

Vierailija
15/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on kyllä kamalaa kun vielä pitää saman katon alla olla ja ukko viestittelee toisen naisen kanssa. Ihminen on muuttunut ihan erilaiseksi kuin mitä olisin ikinä uskonut, pitkä suhde takana.

En lue av:ta kuin harvoin niin ei ole käsitystä siitä, kuinka usein tästä aiheesta avataan keskusteluja. Pahoittelut kyynisille lukijoille.

Vierailija
16/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kamppailen saman asian kanssa. Mies on vanha tuttuni, jota en ollut aikoihin nähnyt. Sanoi olevansa vielä sinkku, mutta todellisuudessa elänyt avoliitossa jo pitemmän aikaa. Tekis niin mieli käräyttää, koska tahtomattani jouduin pettämistouhuihin mukaan. Mies ei tiedä, että minä tiedän hänen parisuhteestaan. Ainakin haluaisin näpäyttää häntä :)

Vierailija
17/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat elää valheessa? Kuvitella, että sinä olet ainoa, vaikka todellisuus on muuta? Joko olet epätoivoinen ja tyhmä tai olet itse pettäjä!

Vierailija
18/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kamppailen saman asian kanssa. Mies on vanha tuttuni, jota en ollut aikoihin nähnyt. Sanoi olevansa vielä sinkku, mutta todellisuudessa elänyt avoliitossa jo pitemmän aikaa. Tekis niin mieli käräyttää, koska tahtomattani jouduin pettämistouhuihin mukaan. Mies ei tiedä, että minä tiedän hänen parisuhteestaan. Ainakin haluaisin näpäyttää häntä :)

Missä päin Suomea?

Vierailija
19/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea?

Minuakin kiinnostaa!

Vierailija
20/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten kuulisin asian puolisolta itseltään.

Se miten asian kertoisi ulkopuolinen vaikuttaisi melko paljon haluaisinko kuulla. En välttämättä olisi halunnut kuulla sitä perätöntä ilmoitusta jonka muutama vuosi sitten sain.

Mistä tiedät että ilmoitus ole perätön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi