Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, miten täällä voi "esiintyä" niin monenlaisena erilaisena persoonana

Vierailija
06.07.2016 |

riippuen ihan siitä, mitä ja mihin sävyyn sanot. Toisessa aloituksessani minua kehutaan todella mukavan oloiseksi ihmiseksi ja toisessa taas saan vaan alapeukkuja ja haukkuja. Mietittekö te koskaan, että "onkohan tuo idiootti se sama, jonka aikaisempaa aloitusta peukutin ja ylistin juuri?" :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä tekstuaalinen ulottuvuus on sen verran kapea, että näinhän se tuppaa olemaan.

Vierailija
2/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴 mielenkiintoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Harvemmin pohdin täällä keskustelijoiden elämää ja persoonaa kovin syvällisesti. Keskustelu itsessään on se pointti. Voin olla tosielämässä(kin) tulisesti jostain asiasta eri mieltä myös sellaisen henkilön kanssa josta pidän - tai samaa mieltä sellaisen kanssa josta en niin kauheasti tykkää. 

Vierailija
4/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Harvemmin pohdin täällä keskustelijoiden elämää ja persoonaa kovin syvällisesti. Keskustelu itsessään on se pointti. Voin olla tosielämässä(kin) tulisesti jostain asiasta eri mieltä myös sellaisen henkilön kanssa josta pidän - tai samaa mieltä sellaisen kanssa josta en niin kauheasti tykkää. 

Niin. Minulle tämä tuli mieleen eräästä aloituksestani, johon sain ainoastaan yläpeukkuja ja joku sanoi minun vaikuttavan todella mukavalta ihmiseltä. Aloin miettiä muita aloituksiani, joissa olen saanut hyvin päinvastaisen vastaanoton. Että tuskinpa olisivat pitäneet minua todella mukavan oloisena ihmisenä, jos olisin vaikka linkittänyt siihen muita aloituksiani.

Ap

Vierailija
5/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheet ovat se pointti, eivät henkilöt.

Vierailija
6/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son kait vähän sil viisii, että tuo informaation määrä nykyisellään on niin vlataisa että jotta ihminen saadaan houkuteltua pariin, tarvitaan retorisia keinoja. Toki ytinekkyys ja lyhyt napakka teksti ja asettelu nykyisellään kaiken a ja o vauhdikkaassa maailmassa.

Vierailija
7/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Tai käy edes vaihteeksi jossain toisella palstalla.

Vierailija
8/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheet ovat se pointti, eivät henkilöt.

Toistan: aihettani ei kehuttu mukavaksi vaan minua (henkilöä). Se oli pointtini. Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat.

Ap

Vierailija
9/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt että täällä on oikeasti joku 20-30 kirjoittajaa ja niistäkin osa puolet työkseen provosoivia aloituksia kirjoittavia.

Ainoastaan itse voi olla varma että kirjoittaa jotain :)

Vierailija
10/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain virtuaalimaailmaa, ei oikeaa elämää, täällä voi olla satatuhatta ihmistä tai vaan yksi joka vastailee itselleen eri tyyleillä.

Vierailija
11/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monissa ketjuissa saattaa tulla väristynyt ajatusmaailma siitä mitä mieltä ihmiset ovat yleensä jostain asiasta. Monet nimittäin kirjoittavat samaan ketjuun kymmeniä viestejä, ja loppujen lopuksi peukutkin tulevat yleensä tekstin sävyyn liittyen. Parikin kertaa olen kirjoittanut saman asian kaksi kertaa eri tavalla, kun ensimmäinen on ymmärretty väärin, tällöin ensimmäinen on saanut runsaasti alapeukkuja ja seuraava yläpeukkuja. Se on sellaista se. Ei kannata viettää liikaa aikaa palstalla, ettei maailma vinoudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme