Onko täällä naisia jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia?
Siis millään keinolla tai joskus kovalla työllä saaneet yhden. Tällaisia naisia arvioidaan olevan kymmenisen prosenttia kaikista naisista.
Kommentit (7)
Minä, olen 43. Tai itsetyydyttäessä jollainlailla laukean, mutta en todellakaan koe sitä minään sen ihmeempänä. Miehen kanssa en ole koskaan ollut kyseistä tunnetta lähelläkään. Minulla on ollut kolme yhdyntäkumppania ja haluaisin saada naimalla. Nykyinen kumppanini on ainoa, jonka kanssa olen ollut sen jäleen kun suhtautumiseni seksiin muuttui myönteiseksi. Sitä ennen suhtautumiseni oli hyvin kielteinen, pelokas. Mutta koska seksi ei kiinnostanut minua valitessani mieheni, mieheni ei ole minulle kiinnostava seksikumppani. Mieheni on surkea sängyssä. Ei tee mitään sen eteen, että voisin saadakaan. Minun pitäisi harrastaa seksiä jonkun aivan toisenlaisen miehen kanssa, mutta on aika ikävää lähteä hakemaan varattuna vierasta, koska vaikka mieheni sen sallisi, niin itseä häiritsee olla varattu ja ajatella sitten etsiväni seksiä. Eri asia olisi jos asiat vain johtaisivat seksiin puoliväkisin jonkun kuuman kanssa. Se olisi kivaa :)
Kerran olen saanut. Alkaa vähän turhauttaa.
Olen 29-vuotias nainen, enkä ole koskaan saanut orgasmia seksin tai itsetyydytyksen aikana. Seksikumppaneita noin kymmenen ja neljä pidempää suhdetta, mutta silti en ole onnistunut saamaan orgasmia. En ole estynyt tms.
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Tulen ainoastaan suihkun tai vibran avulla, eikä orgasmi silloinkaan ole tajuntaa räjäyttävä kokemus. Mukavaa toki, kuten kaikenlainen seksi muutenkin. Olisi silti ihanaa saada suuseksin aikana tai muuten kumppanin toimesta. Hänkin olisi mielissään.
Minä. Mies nuolee ja lelut on käytössä, mutta silti ei luonaa...