Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita koululaisten äitejä? Väsyttää!

Vierailija
06.07.2016 |

Me oltiin heti koulun jälkeen kolme viikkoa matkalla. Nyt mies on työmatkalla ja minä lasten kanssa. Väsyttää sikana!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/2 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirpeä vastaukseni, mutta hyvänen aika, kun ärsyttää tämä valitus koululaisten kesäloman pituudesta. Kun on itse päättänyt hankkia lapsia, niin pitäisi tajuta, että ihan itse ne pitäisi hoitaakin eikä joka kädessä vinkua ja vonkua yhteiskuntaa apuun, ettei tarvitse jaksaa niitä omia lapsia edes kesäloman ajan.

Ja kyllä, saa olla väsynyt eikä tuo ylläoleva välttämättä koske aloittajaa, mutta hyvä olisi myös muistaa, että itse voi sitä väsymystä myös helpottaa. Onko pakko toimia ohjelmatoimistona? Lapsille kaverit kylään ja itse viettämään laatuaikaa. Tai jos olette jo viettäneet kotipäiviä niin lähtekääpä johonkin ostoskeskukseen, elokuviin, uimaan tms. Pienten lasten riehumispaikka on Hoplop ja isompien energiaa voi viedä pois esim. Superparkissa tai trampoliinipuistossa.

Käykää kirjastossa hakemassa kesälukemisia. Osta Aku Ankan taskukirja sille, joka ei pidä lukemisesta. Tehkää hyvät eväät ja menkää pyöräretkelle. Tai anna niiden lasten pelata/tuijottaa kännykkää/katsoa dvd:tä. Ei muutama päiviä haittaa.

Olen lähes joka kesä ollut koko kesäkuun ja heinäkuun kotona (palkattomalla lomalla osa) ja monta kertaa emme edes ole tehneet mitään järkevää koko kesänä muutamaa mummola- ja mökkireissua lukuunottamatta. Kesällä saa ottaa rennosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi