Teinityttö kyykistyi kerjäläismiehen viereen ja otti selfien
Kommentit (18)
^ En tiiä, mutta kovin näytti likoilla hauskaa olevan.
Erittäin mautonta ja oksettavaa toimintaa. Surullista :(
Eräs nainenhan meni siihen viereen pissalle..
Kyykistyi vielä sillä tavalla, että pikkarit vilkkui haaroissa. Ja kaveri ottaa kuvaa kauempaa. On nuoriso villiä.
10 000 ihmistä kävelee ohi ja välttelee katsetta, yksi huomioi.. Huomioa on paha.
Yleensä kaupungin järjestyssäännöt kieltävät kerjäämisen kaduilla.
Kai kysyi luvan selfieen? Sitä ei saa luvatta ottaa julkisellakaan paikalla. Myös jonkinlainen maksu olisi varmasti ollut paikallaan.
Hauskahan tuo on vähän hämmentää rikollisten mieliä :)
Kerjäläinen takaisin paikasta b paikkaan a.
Mun mummovainaa tapas sanoa, että hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset.
Ihan oikein, ainakin jos on niistä romaneista kyse. Minä olen välillä ottanut heistä kanssa valokuvia ihan huvikseni. Kerran kun satuin kulkemaan kahvin kanssa kaupungilla, niin kaadoin tällaisen romanin kuppiin kahvia. Heille pitäisi tehdä kaikki mahdollinen kiusa mitä ikinä vaan voitte keksiä, jotta heidät saadaan hornan tuuttiin tästä maasta.
Tänään Jyväskylässä kerjäläisnainen tallusti kyynärsauvaa ilmassa kantaen kohti kerjuupaikkaa, missä varsinainen raajarikoksi muuntautuminen oli kannattavaa.
Meillä kerjäläinen kumartui pöytämme ääreen ja nappasi laukusta kännykän. Ei palauttanut.
Ihmiset ottivat selfieitä vasan kanssa jonka emo sitten hylkäsi kun haisi ihmiselle ja se jouduttiin lopettamaan. Onnettomuuspaikoilla kännykät otetaan esiin ja räpsutään kuvia. Suomi on täynnä idiootteja.
Ehkä se anto sille jonku lantin ja otti kuvan tulevaa somepyhimyspostaustaan varten?