Hah hah av-mamma ajoi tulvivalle kadulle ja rikkoi autonsa
Ei tietenkään vakuutus korvaa ja ei korvaa veronmaksajatkaan jos ajaa itse autonsa veteen :)
http://www.iltalehti.fi/autot/2016070621856217_au.shtml
Oli vaan tonnin auto.
Kommentit (13)
Joo, siitä vaan hakemaan korvauksia, kun itse tyhmyyksissään ajoi auton tulvaan.
Miten tyhmiä jotkut naiset oikein ovat?
Säälittäviä ovat toisen vahingosta ilonsa repivät ihmiset. Vielä se epäonni voi osaua omalle kohdallekin
Kyllä miehiäkin ajaa veteen eikä tajua että moottori menee hörpystä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Miten ilkeä ap oikein on?
Kuskikin tuli ilmoittautumaan. :D
Takavuosina tuttu oli sanonut säästösyistä tuon vastaavan vakuutuksen irti "turhana" paria kuukautta ennen, kuin paikkakunnalle tuli kunnon myräkkä. Puu kaatui autonsa päälle.
Sehän tapahtui odottamatta. Hyökkäsikö vesi auton kimppuun?
Ei ole luonnontuho jos ajaa auton veteen joten tuskin mikään vakuutus korvaisi.
Ei voi mitenkään Pohjolan -luonnontuhovakuutus korvata jos ajaa auton veteen. Harhaanjohtavaa mainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mulla on monta kirjainta kortissa, mutta myös ihan toisenlainen Opel ja asuinpaikkana V-S, jossa ei ole edes satanut tänä kesänä. En tiedä yrititkö olla jotenkin vitsikäs, mutta meni ihan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mulla on monta kirjainta kortissa, mutta myös ihan toisenlainen Opel ja asuinpaikkana V-S, jossa ei ole edes satanut tänä kesänä. En tiedä yrititkö olla jotenkin vitsikäs, mutta meni ihan alle.
Joulukortissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukortissa?
En ole niitäkään kirjoitellut vuosiin. Vieläkö surkeita vitsejä löytyy?
Mees jonne takas laudalle, hus!