Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappipakastin eteisessä?!

Vierailija
06.07.2016 |

Tuttavaperhe muutti juuri uuteen asuntoon, ja tänään kävimme "tupatarkastuksella". Asunto oli muuten ihan mukava ja viihtyisä, mutta jostain syystä eteiseen oli asetettu täyskorkea kaappipakastin. Keittiössä tarvitaan kuulemma säilytystilaa niin, ettei sinne olisi mahtunut. Enpä ole tällaiseen ratkaisuun enne törmännyt! Mitä tuomitsee AV-raati?

Ja joo, pieniä ovat murheeni, mutta missä muualla näitä tyhmiä ihmetyksen aiheita purkaisi kuin AV:lla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten outo paikka asunnossa, jos keittiöön ei mahdu.

Vierailija
2/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittakoon kotinsa makunsa ja tarpeidensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen on viileä huone, joten sinnehän se sopii kuin nyrkki silmään. Meilläkin on olkkarin jälkeen eteisaula talon suurin huone, sinne mahtuisi hyvinkin (kiitos vinkistä, keittiö onkin vähän pieni). Tuulikaappia ei ole, vaan meille astutaan suoraan eteiseen.

Vierailija
4/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein "tupatarkastuksella"? Minä laitan kyllä oman kotini ihan omaa perhettä varten. Se on meidän koti, joka ei ole olemassa vieraitten tarkastuksia ja arvostelua varten.

Vierailija
5/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuudenkodissa toinen jääkaappi autotallissa :)

Vierailija
6/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavaperhe muutti juuri uuteen asuntoon, ja tänään kävimme "tupatarkastuksella". Asunto oli muuten ihan mukava ja viihtyisä, mutta jostain syystä eteiseen oli asetettu täyskorkea kaappipakastin. Keittiössä tarvitaan kuulemma säilytystilaa niin, ettei sinne olisi mahtunut. Enpä ole tällaiseen ratkaisuun enne törmännyt! Mitä tuomitsee AV-raati?

Ja joo, pieniä ovat murheeni, mutta missä muualla näitä tyhmiä ihmetyksen aiheita purkaisi kuin AV:lla?

Kai sinä nyt koko paluumatkan ja vielä kotonakin sentään kauhistelit miehellesi asiaa. Ja sillä varmasti kiinnosti...

Vierailija
7/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lapsuudenkodissa toinen jääkaappi autotallissa :)

Mun ekassa rivarikodissa oli ulkovarastossa.

Vierailija
8/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pakastin vierashuoneessa. Kai se nyt kannattaa laittaa sinne mihin mahtuu parhaiten.

Vierailija
9/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä arkkupakastinta eteisessä..hyvin toimii kesälläkin. Olen innokas marjastaja ja metsästäjä..

Vierailija
10/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli edellisessä asunnossa siellä jääkaappipakastin, keittiö oli pieni ja eteishalli iso. Ihan keittiökomeron vieressä kuitenkin. Vanha keskusta-asunto. Jos minulla olisi varaa omaan taloon, tekisin apukeittiön keittiön viereen, jossa olis kunnon kylmäkomero, pakastin ja vanhanaikainen kuivaruokakomero yms. Eli englantilainen pantry.

Vierailija
11/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ap:n mielestä soveliaita paikkoja? Meillä on ollut täyskorkea kaappi kodinhoitohuoneessa ja vaatehuoneessa. Pikkujääkaappi on ollut takkahuoneessa ja lapsen makuuhuoneessa.

Eteinenhän on siitä kätevä että ei tarvi kantaa kauppakassia sen pidemmälle kun tulee kotiin.

Vierailija
12/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli edellisessä asunnossa siellä jääkaappipakastin, keittiö oli pieni ja eteishalli iso. Ihan keittiökomeron vieressä kuitenkin. Vanha keskusta-asunto. Jos minulla olisi varaa omaan taloon, tekisin apukeittiön keittiön viereen, jossa olis kunnon kylmäkomero, pakastin ja vanhanaikainen kuivaruokakomero yms. Eli englantilainen pantry.

Meillä on vähän samanlaisia haaveita seuraavaan taloon. Keittiön vieressä apukeittiö, jossa esimerkisi suuri allas peltien yms. pesemistä varten ja sisään käveltävät ruokakomero ja siivouskomero.

Vierailija
13/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans pakastin varastossa, kun olin lapsi ja ihan omakotitalossa asuttiin. Sinne oli kätevä kauppareissulta viedä autotallista suoraan pakastimeen pakkaseen menevät tavarat. Sen muistan että aina piti pakata pakkastavarat eri pussiin ettei tarttenut kotona enää lajitella :)

Vierailija
14/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen on oikein hyvä paikka. Olohuoneeseenko se pakastin olisi pitänyt tunkea?

Jos haluaa kodista käytännöllisen, on pakko tehdä kompromisseja sisustuksen kanssa. Monet aikakausilehtien kodeista näyttävät sellaisilta, ettei niissä voi tehdä tai harrastaa mitään muuta kuin sitä itse sisustamista.

15/15 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä eteisessä arkkupakastin. Ei mahdu muuallekaan. Meidän entisessä asunnossa oli kaappipakastin eteisessä samasta syystä; ei mahtunut muualle. Keittiö oli pieni keittokomero, makkariin mahtui hädin tuskin parisänky ja olohuoneeseen ei olisi tullut mieleenkään pakastinta laittaa.

Ihan mielenkiinnosta, mihin sinusta pakastin pitäisi sijoittaa, jollei se keittiöön mahdu? Mihin sinä olisit ystäväsi asunnossa sen mieluummin sijoittanut kuin eteiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän