MIKSI muut ihmiset puuttuu onnelliseen ja tasapainoiseen suhteeseen ikäeron takia?
Tiedän, vakikysymys palstalla. Mutta kertokaa te muiden asoihin puuttujat, mistä se kenkä ihan oikeasti puristaa?
Toki ymmärrän sen, ettei lasten tai teinien kanssa seurustelua voi pitää Normaalina aikuisen ihmisen toimintana ja alle 20-vuotiaan ollessa kyseessä asia on eri.
Mutta kahden aikuisen välillä... Ei voi ymmärtää! Esim minä ja mieheni, 25 ja 36v. Olemme samanlaisessa elämäntilanteessa ja nautimme samanlaisista asioista, vaikka itse asiassa ei silläkään pitäisi olla väliä - vain sillä, että olemme onnellisia toistemme kanssa. Mutta omilta sukulaisilta asti tulee kommenttia... Huoh
Kommentit (2)
En tiedä muista palstalaisista, mutta ainakaan minulla vastaan ei ole tullut niin montaa oikeasti sykähdyttävää ihmistä että jättäisin mahdollisen elämänkumppanin kanssa olemisen sikseen pelkän ikäeron takia...
Eihän teidän ikäeronne edes ole mikään valtava. Mun tätini on miestään yli 20 v vanhempi ja ovat aina saaneet kuulla ikäerostaan, varsinkin suvun miehet suorastaan veetuilevat. En ymmärrä mitä ikäero kuuluu kenellekään, jos tosiaan kummatkin ovat aikuisia ja normaaleja ihmisiä. Vaikka en itse haluaisi itselleni paljon vanhempaa tai nuorempaa miestä, niin omahan se on jokaisen asia.