Nainen, oletko mitannut miehesi peniksen?
Kuinka moni naisista on OIKEASTI mitannut miehensä kalun koon?
Ja jos on, niin miksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni naisista on OIKEASTI mitannut miehensä kalun koon?
Ja jos on, niin miksi?
Et tarkentanut tuota otanta aluetta joten oletan että tarkoitat Forkan naisia? Jos näin, niitä meitä on tällähetkellä 43kpl. Luku toki kasvaa koko ajan, mutta ihan vain muutaman kpl vuositahdilla. Toivottavasti sait vastauksen ainakin tähän kysymykseen.
Nykyiseltä en ole mitannut, molemmilta eksiltä kylläkin. Koska kiinnosti. Nyt ei ole tarvinnut, koska on hieman isompi kuin ensimmäisen kumppanini, mutta pienempi kuin toisen, joten mitan pystyy suurinpiirtein arvioimaan.
Juu nykyäänhän suhteet aloitetaan sillai että ekalla tapaamisella kaivetaan mittanauhat, mittatikut ja työntömitat esiin ja suoritetaan ns. Ensimittaus. Sitten sen perusteella sovitaan tavataanko toistamiseen.
Olen, koska mies halusi. Tämä johtui varmaan siitä, että mies tiesi olevansa iso. Tulos oli 17 cm. Isoin mitä vastaani on tullut.
Olen. Uuden aviomieheni, oli ihan pakko. Kun tavattiin niin alkuaikoina. Pikku soosit, kangasmittanauhalla. 22,5cm/6 cm..on isoin mihin livenä törmännyt:) tyytyväisenä olen pysynyt. Exän muna oli 14/3,5 cm...en vaihtaisi takaisin. Aluksi oli turhan kookas eikä suuseksikään sujunut.
Rva 83
Isostikotona kirjoitti:
Olen. Uuden aviomieheni, oli ihan pakko. Kun tavattiin niin alkuaikoina. Pikku soosit, kangasmittanauhalla. 22,5cm/6 cm..on isoin mihin livenä törmännyt:) tyytyväisenä olen pysynyt. Exän muna oli 14/3,5 cm...en vaihtaisi takaisin. Aluksi oli turhan kookas eikä suuseksikään sujunut.
Rva 83
Rva 83 oletpa vanha mutta viriili.
Olen. 16cm. Paksuutta en ole mitannut mutta loistavan kokoinen se on.
14 cm/3 cm. Isoin mikä kohdalleni on sattunut. Hieman liian kookas minulle, mutta kyllähän nuo paikat ovat pikku hiljaa venyneet vastaanottamaan tuonkin kullin.
En ole mitannut mutta hyvälle on tuntunut ja osannut käyttää
Täytyhän se mitata, kun sitä mittaa täällä joskus kyseltiin. Mies oli vähän ihmeissään mun puuhista :) 18cm.
Kyllä sen mittauksen voi tehdä silmämääräisestikkin. Alle 10 cm nysät jättäisin rauhaan, toki voi kokeilla jos ei ole kokemusta niin pienistä aiemmin. Mutta voin sanoa, ettei se tunnu miltään. Ja jos farkkujen päälle ei näy kun äijällä mukamas seisokki, niin silloin huolestuisin.
Oli pakko ottaa koosta selvää kun nykyisellä miehelläni on harvinaisen pieni penis -pituudeksi mitattiin15 senttiä, tosin 14 senttiä taitaa olla lähempänä totuutta koska piti hiukan fuskaamalla yrittää maksimoida luku mitatessa.
Juu tuon verran pitää olla ympärysmittaa ja pituuttakin muutama sentti enemmän. Alle 13 sentin ympärys on aivan liian ohut ja vähintään 16 senttiä sais sitä pituuttakin olla jos meinaa että se tuntuu jossain. Mun tarttee saada tuntea sitä venytystä jos haluan saada yhdynnässä.
Olen pituuden koska miehen mielestä hänellä on pieni ja minun mielestäni oikein sopiva, ellei hieman isokin. 16cm oli tulos. :D mutta jos olis tota isompi ei seksi ois kivaa, kun tuokin sattuu pohjaan jos kovaa panee. Kiva panna koko syvyydellä. :)
Mieheni pyynnöstä olen mitannut. Tulos: pituus 12 cm ja ympärys 10 cm. Erektiossa.
Kertokaapa nyt hyvät naiset mistä kohtaa tarkalleen ottaen olette kyrpiä mitanneet ??
Pitäisi mitata kalun yläpuolelta häpyluuhun asti.
Sitten tuo paksuus. Osa ilmoittaa ympärysmitan ja osa halkasijan. Halkasija on hieman hankala mitata jos käytössä ei ole työntömittaa.
Sellaisella räätälin mittanauhalla saa hyvin mitattua ympäryksen.
Olisi kiva jos mittaisi. Osoittaisi olevan jollain tasolla kiinnostunut vehkeestäni.
Olen joskus mitannut yhdessä vaimon kanssa, kun hän on sanonut sitä pitkällä kokemuksellamme ihanan ja sopivan isoksi.Pituus on nauhamitalla jotain17-18 cm ja ympärysmitta jotain 11 cm terskan kohdalta.
Ei sitä ole kuitenkaan mitattu, kun olen tosi kiihottunut yhdynnän loppuvaiheessa tai suuseksin aikana ja voi olla, että se kasvaa tuostakin vähän vielä paksuutta. Muutama muukin nainen on pitänyt tuota juuri sopivan kokoisena sisällään...
En ole mitannut mitalla , mutta yhden illan jutun housuun olen työntänyt käden todetakseni koon kun kaveri on sanonut olevan kovana