Mies ja nainen, kerro kuinka monesti olet pystynyt laukeamaan vuorokauden aikana, yksin tai kumppanin kanssa?
Kahdeksan kertaa sain kerran nuorena poikana naapurin vanhemmalta tytöltä, aika moni meni suihin ja tissien väliin. Muistelen edelleen, siunausta hälle. M52
Kommentit (24)
Kyllä tuli nuorena masturboitua varsinkin ovulaation aikaan. Silloin kun ei ollut poikaystävää. Varmaan 5-10 krt päivässä :P
Keski-ikäiset miehet muistelee nuoruutensa panoaikoja. Vähän surumielistä.
Niin monta kuin haluan. Asiansa osaava, kestävän miehen kanssa viitisen kertaa. Ei sille ole mitään rajaa. Olen nainen reilu 30v.
Oskari kirjoitti:
En pidä laukeamisten määrää minään , mielestäni parempi mittari rakastelu hetkien pituus ajassa mitattuna
Totta kirjoitit. En kiellä etteikö kuti lentäisi monia kertoja, mutta rakastelumme on niin kiihkeää että onko tuo nyt ihmeM50+.
Teininä oma ennätys oli 13 kertaa, neljä niistä tytön kanssa.
Nyt lähemmäs neljääkymppiä ikänä, ja naisen kanssa sen 3-4 kertaa taitaa olla käytännössä raja. Noh, kai siihen pari aamulaukeamista pystyisi lisäämään, mutta käytännössä ei toteudu.
Jos yksin ja tylsä, laiska sunnuntai, niin 6-7, viimeiset puolivelttona, ei viittis naisen kanssa yrittää semmoisella.
Onko tuo määrä niin tärkeä? pääasia kun kumpikin huohotta rakkaansa vieressä ja ovat onnellisesti tyytyväisiä. M65
Itse varmaan 4-5 kertaa. Miehillä tämä on tällaista. Sen sijaan olen tuottanut naiselle orgasmin noin 40 kertaa vuorokauteen. Siis monella naisellahan ei mitään rajaa ole olemassakaan. Niitä vaan tulee ja tulee. Tämä oli sellainen, joka ei oikeastaan ollut suuseksiä ennen saanut. Voin sanoa, että kun makuun pääsi niin jäi kyllä koukkuun.
Mun enkka on 14 orkkua yhden päivän aikana. Ihan itse tein.
Ne vikat oli jo aika tuskallisia saavuttaa eikä olleet muutenkaan kummoisia.
N30
Vierailija kirjoitti:
Monta itsekseni. Lähemmäs 10 parhaillaan 😊 N41
Kuulostaa aika hyvältä😘.Itse ehkä 3-5kertaa max.Paikat ei kestä enempää.Vaikk olen saman ikäinen kuin sinä m41.Käytätkö dildoa vai sormia?
Vierailija kirjoitti:
Pystyn tänä päivänä ihan samaan kuin nuorempanakin. Ikä tee vaikuta. Siinä sulle kateellinen.
18-vuotiaan nymfon käsittelyssä lensi lasti 9+1 kertaa 20h aikana (nukuimme noin 5h yhteensä tuon aikana). Viimeinen kerta oli korkeintaan puolistondiksella, mutta niin vaan typykkä otti taitavasti poskeen ja pisti vielä kerran tulemaan vaikka luulin sen olevan mahdotonta tuollaisen kuntokoetuksen jälkeen.
Ainoa kerta sitten seksuaalisen heräämisen kun ei tehnyt mieli naista sitten yhtään kolmeen päivään. Mutta se neljännen päivän "rekyyli" olikin oma juttunsa sitten....
50 kertaa masturboimalla ja masturboinnin välissä vaimoa 20 kertaa ja vaimon siskoa 10 kertaa. Seuraavana päivänä ei tehnyt yhtään mieli. M50
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä surettaa? Iloinen asia.
Yksin menee aika rajattomasti, kerran tuli kokeiltua kuinka monta pystyy peräkkäin, sekosin laskuissa kylläkin ja mielenkiinto loppui, mutta välille 50-60 meni. Kumppanin kanssa en tiedä, kaksi taitaa olla maksimi mikä häntä on kiinnostanut aikaansaada peräkkäin. En nyt osaa sanoa vuorokausisaldosta, taitaa jäädä alle viiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn tänä päivänä ihan samaan kuin nuorempanakin. Ikä tee vaikuta. Siinä sulle kateellinen.
Nykyään muutakin tekemistä kun vatkata kalua.
Minulla ainakin olisi asiat huonosti jos koko päivän pitäisi vatkata
En pidä laukeamisten määrää minään , mielestäni parempi mittari rakastelu hetkien pituus ajassa mitattuna