Mistä tapauksesta olisit voinut soittaa iltapäivälehteen ja saada 15 minuuttiasi kuuluisuudessa?
Nyt kun on muotia tuo iltapäivälehdille soittelu ja valittaminen ties mistä, kysynkin, että mistä tapauksesta sinä olisit voinut soittaa ja saada 15 minuuttiasi kuuluisuudessa?
Minä olisin voinut soittaa vaikkapa siitä kun teininä matkustin (pienen) koirani kanssa junalla mutta en päässyt istumaan lemmikkivaunuun vaan meidät laitettiin ties minne kuljetusvaunuun. Minulla oli asianmukainen lemmikkivaunulippu mutta lemmikkivaunu oli täynnä ihmisiä joilla ei ollut lemmikkejä. (Koko juna oli muutenkin täysi). Yhden yhtä istumapaikkaa ei lemmikkivaunussa ollut vapaana joten avasin suuni ja sanoin, että minulla on tämä koira tässä ja lemmikkivaunulippukin löytyy, kuka lemmikitön antaa meille paikkansa. Mitään ei tapahtunut. Kaikki vaan katselivat kaukaisuuteen kuin jotkut zombiet ihan kuin minua ei olisi olemassakaan. Toistin asiani pariin kertaan ja kun mitään ei tapahtunut, hain käsiini konnarin. Konnari oli ilmeisen munaton eikä tehnyt asialle mitään vaikka pyysin häntä järjestämään minulle ja koiralle paikan lemmikkivaunusta. Sen sijaan konnari vei meidät tosiaan johonkin ihme kuljetusvaunuun jossa oli kova pitkä penkki siellä reunalla ja siinä sitten kökötimme koko junamatkan (joka ei ollut onneksi kovin pitkä vaan jotain 1h15min). Kyllä vitutti.
Nyt jos tuo sattuisi kohdalle, istuisin sitten ihan pokalla jonkun lemmikittömän syliin. Teininä ei ihan niin paljoa pokkaa vielä ollut.
Kommentit (22)
Karkkiaskissa oli sormelta näyttävä lihanpala. Söin ne karkit.
Hetkinen, lueskelen tätä lakia melkein päivittäin työni puolesta enkä ole tämmöisestä kuullutkaan? Onko sulla laittaa jotain lakipykälää yms, nimittäin jos tämä on totta, niin tästä ei kyllä kukaan meillä töissä tiedä. Toisekseen, jos lakimuutos on tullut tämän vuoden puolella, niin eihän sen pitäisi vaikuttaa viime vuonna maksettuihin etuuksiin mitenkään. Eihän se nyt niin voi mennä, että vaikka ensi vuoden alusta tulisi laki että lopetetaan työmarkkinatuki kokonaan, ja tällöinkö muka kaikilta jotka ovat joskus saaneet työmarkkinatukea ne perittäisiin takaisin?
Joku väärinymmärrys tässä nyt on.