Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tapauksesta olisit voinut soittaa iltapäivälehteen ja saada 15 minuuttiasi kuuluisuudessa?

Vierailija
06.07.2016 |

Nyt kun on muotia tuo iltapäivälehdille soittelu ja valittaminen ties mistä, kysynkin, että mistä tapauksesta sinä olisit voinut soittaa ja saada 15 minuuttiasi kuuluisuudessa?

Minä olisin voinut soittaa vaikkapa siitä kun teininä matkustin (pienen) koirani kanssa junalla mutta en päässyt istumaan lemmikkivaunuun vaan meidät laitettiin ties minne kuljetusvaunuun. Minulla oli asianmukainen lemmikkivaunulippu mutta lemmikkivaunu oli täynnä ihmisiä joilla ei ollut lemmikkejä. (Koko juna oli muutenkin täysi). Yhden yhtä istumapaikkaa ei lemmikkivaunussa ollut vapaana joten avasin suuni ja sanoin, että minulla on tämä koira tässä ja lemmikkivaunulippukin löytyy, kuka lemmikitön antaa meille paikkansa. Mitään ei tapahtunut. Kaikki vaan katselivat kaukaisuuteen kuin jotkut zombiet ihan kuin minua ei olisi olemassakaan. Toistin asiani pariin kertaan ja kun mitään ei tapahtunut, hain käsiini konnarin. Konnari oli ilmeisen munaton eikä tehnyt asialle mitään vaikka pyysin häntä järjestämään minulle ja koiralle paikan lemmikkivaunusta. Sen sijaan konnari vei meidät tosiaan johonkin ihme kuljetusvaunuun jossa oli kova pitkä penkki siellä reunalla ja siinä sitten kökötimme koko junamatkan (joka ei ollut onneksi kovin pitkä vaan jotain 1h15min). Kyllä vitutti.

Nyt jos tuo sattuisi kohdalle, istuisin sitten ihan pokalla jonkun lemmikittömän syliin. Teininä ei ihan niin paljoa pokkaa vielä ollut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunasalaatissa oli muovinpalasia.

Vierailija
2/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuin niin idioottimaisessa tapaturmassa, että töissäkin naurettiin.

En kerro enempää ettei bustata, mutta sanotaan siihen liittyy Nintendo Wii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isä ja poika ilmoittivat kännipäissään turhasta ampumisesta ja meidän pihan ja tielle pyrähti kymmeniä poliiseja ja pari poliisin järeää autoa. Takapihallakin oli meillä poliisi koira. Tunnin oltiin motissa sisällä.

Vierailija
4/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minun häät.

Vierailija
5/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan minun häät.

Kerro lisää! :D

Vierailija
6/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinävälipalassa oli iso toukka :(

Vierailija
7/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin isä ja poika ilmoittivat kännipäissään turhasta ampumisesta ja meidän pihan ja tielle pyrähti kymmeniä poliiseja ja pari poliisin järeää autoa. Takapihallakin oli meillä poliisi koira. Tunnin oltiin motissa sisällä.

Kivat naapurit.

Vierailija
8/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi voinut kertoa millaista oli oleskella ebolan aikaan yhdessä ebolaan sairastuneista maista ja mitä kaikkea tutkittiin tai ei tutkittu kun matkusti Eurooppaan ja Suomeen.

Vierailija
9/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja antoi ala-ikäisille poikaoppilaille seksiopetusta "yksityisopetuksena".

Vierailija
10/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pähkinävälipalassa oli iso toukka :(

Minullakin on ollut!  Tämähän olisi ollutkin oikein jymyuutinen.

Vierailija
11/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vamman työtapaturmassa ja koko asia vaiettiin täysin. Siitä olisi pitänyt tulla jopa poliisitutkinta ja esimies olisi todennäköisesti saanut sakkoja, mutta asiasta ei kerrottu kenellekään. Työsuojeluvaltuutettukaan ei puuttunut siihen millään tavalla, edes maininnut kuukausiraportissaan (jossa muuten oli kyllä huolellisesti kirjattu kaikki "x oli vähällä pudota lastauslaiturilta" -tyyppiset tapaukset).

Vierailija
13/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni oli kuntouttavassa työtoiminnassa. Se loppui tämän vuoden maaliskuussa ja pian sen jälkeen tuli kelalta lappu, että pitää maksaa melkein 3000€ takaisin rahaa. Asiaa lähdettiin selvittelemään, niin tämän vuoden puolella on tullut laki, että kuntouttavasta työtoiminnasta ei voi saada 9€/pvä, jos ei ole viimeisen kymmenen vuoden aikana todisteita siitä, että olisi ollut palkkatöissä määrän x tai jos ei ole koulutusta. Miehelläni ei ole kumpaakaan. Ja tätä tietoa kaivettiin pitkään, kukaan kelan tai työkkärin virkailija ei ollut uudesta laista kuullut ennen tätä.

Silloin teki mieli rimpauttaa iltikseen kertoakseni, ettei edes orjatöistä voi saada enää ruokapalkkaa. Onneksi kelasta tuli lopulta päätös, että he eivät tule perimään tätä rahaa. Varmaan siksi, että laki oli niin uusi.

Vierailija
14/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja antoi ala-ikäisille poikaoppilaille seksiopetusta "yksityisopetuksena".

Mitä?? O_O

Vierailija
15/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mieheni oli kuntouttavassa työtoiminnassa. Se loppui tämän vuoden maaliskuussa ja pian sen jälkeen tuli kelalta lappu, että pitää maksaa melkein 3000€ takaisin rahaa. Asiaa lähdettiin selvittelemään, niin tämän vuoden puolella on tullut laki, että kuntouttavasta työtoiminnasta ei voi saada 9€/pvä, jos ei ole viimeisen kymmenen vuoden aikana todisteita siitä, että olisi ollut palkkatöissä määrän x tai jos ei ole koulutusta. Miehelläni ei ole kumpaakaan. Ja tätä tietoa kaivettiin pitkään, kukaan kelan tai työkkärin virkailija ei ollut uudesta laista kuullut ennen tätä.

Silloin teki mieli rimpauttaa iltikseen kertoakseni, ettei edes orjatöistä voi saada enää ruokapalkkaa. Onneksi kelasta tuli lopulta päätös, että he eivät tule perimään tätä rahaa. Varmaan siksi, että laki oli niin uusi.

Ei helevetti!

16/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itseasiassa yksi päivä mietin omaa elämääni ja sitä, mitä sellaista mulle on tapahtunut, josta joku ammatikseen mielensäpahoittava voisi nykyään joko laatia dramaattisen avautumisen someen tai soittaa suoraan iltapäivälehdille. Tulihan noita muutama mieleen, jotka siis omasta mielestäni eivät somekohun arvoisia juttuja olisi, mutta aikalailla vastaavia saa nykyisin lukea kuitenkin.

Ekana tulee mieleen se, että peruskoulusta päästyäni hain mm. Torkkelin taidelukioon ja Kallion ilmaisutaidon lukioon mutta en päässyt kumpaankaan. En tosin olettanutkaan pääseväni, koska keskiarvo ei riittänyt, mutta nykyään on näköjään muotia pahoittaa mielensä siitäkin, ettei pääse lukioon, jonne oma ka ei riitä... Mä tosin en ollut niin tyhmä, että olisin jättänyt hakematta myös kymppiluokalle korottamaan sitä huonohkoa keskariani, ja sinne kympille sitten pääsin ja menin.

Ostamassani suklaalevyssä oli kerran jotain pahvia suklaan sisällä niin paljon, että sain koko levystä syötyä vain muutaman palan. Tämä tapahtui 90-luvun alussa enkä jaksanut käydä edes palauttamassa levyä kauppaan. Eräs puolituttuni on kuitenkin valittanut facessa asti vastaavasta tapahtumasta pari vuotta sitten.

Tästä seuraavasta tapauksesta kai mun äitini olisi pitänyt nostaa kohu. Oli vappu 1977 ja minä olin 4-vuotias. Äiti osti minulle keltaisen, heliumilla täytetyn ilmapallon. Hän maksoi sen ja myyjä ojensi sen minulle käteen. Siihen aikaan palloissa ei ollut mitään muovisia kahvoja, joista ottaa kiinni, vaan naruun oli vain solmittu lenkki josta sitä pitää. Pallo ehti olla kädessäni about 30 sekuntia, kunnes otteeni vain lipesi ja pallo karkasi taivaan tuuliin. Minä rupesin tietenkin huutamaan kuin hyeena ja äiti vain yritti rauhoitella mua. Ei hänelle kuulemma tullut mieleenkään kysyä mitään alennusta taikka vaatia rahoja takaisin, kun pallo oli kuitenkin jo maksettu ja vaihtanut omistajaa. Minä uskon, että nykypäivänä tällaisesta ehkä voisikin saada rahat takaisin, jos pyytäisi, koska olisihan se pallo ollut fiksuinta antaa ensin äidille käteen, eikä pienelle lapselle. Toisaalta äitini koki että kyseessä oli hänenkin mokansa, kun hän antoi myyjän antaa pallon suoraan minulle eikä pyytänyt saada sitä ensin itse. (Sen jälkeen äiti ei muuten koskaan antanut vappupalloja minulle käteen vaan sitoi aina pallon narun johonkin vetoketjun lenkkiin tai vastaavaan kiinni, ettei se pääse karkuun.)

Vierailija
17/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on muotia tuo iltapäivälehdille soittelu ja valittaminen ties mistä, kysynkin, että mistä tapauksesta sinä olisit voinut soittaa ja saada 15 minuuttiasi kuuluisuudessa?

Minä olisin voinut soittaa vaikkapa siitä kun teininä matkustin (pienen) koirani kanssa junalla mutta en päässyt istumaan lemmikkivaunuun vaan meidät laitettiin ties minne kuljetusvaunuun. Minulla oli asianmukainen lemmikkivaunulippu mutta lemmikkivaunu oli täynnä ihmisiä joilla ei ollut lemmikkejä. (Koko juna oli muutenkin täysi). Yhden yhtä istumapaikkaa ei lemmikkivaunussa ollut vapaana joten avasin suuni ja sanoin, että minulla on tämä koira tässä ja lemmikkivaunulippukin löytyy, kuka lemmikitön antaa meille paikkansa. Mitään ei tapahtunut. Kaikki vaan katselivat kaukaisuuteen kuin jotkut zombiet ihan kuin minua ei olisi olemassakaan. Toistin asiani pariin kertaan ja kun mitään ei tapahtunut, hain käsiini konnarin. Konnari oli ilmeisen munaton eikä tehnyt asialle mitään vaikka pyysin häntä järjestämään minulle ja koiralle paikan lemmikkivaunusta. Sen sijaan konnari vei meidät tosiaan johonkin ihme kuljetusvaunuun jossa oli kova pitkä penkki siellä reunalla ja siinä sitten kökötimme koko junamatkan (joka ei ollut onneksi kovin pitkä vaan jotain 1h15min). Kyllä vitutti.

Nyt jos tuo sattuisi kohdalle, istuisin sitten ihan pokalla jonkun lemmikittömän syliin. Teininä ei ihan niin paljoa pokkaa vielä ollut.

Olisin vaatinut lipun hinnan takaisin matkan jälkeen, en olisi istunut kenenkään syliin.

Vierailija
18/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne maksaisivat vaatimaani summaa. Jos maksaisivat, niin ei mitään väliä mistä ..

Sinkkumies

Vierailija
19/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että laihdutin 50 kiloa ihan lautasmallia hyödyntäen. Enkä juossut maratonia tai lähtenyt fitness-kisoihin kuten jokainen laihduttaja nykyään tekee :D

Vierailija
20/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit soittanut median paikalle niin olisivat tulleet seuraamaan piiritystilannetta. Joutuiko naapurisi maksamaan korvauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan