Mistä Jyväskylästä saa äitiysvaatteita?
Farkut tarvitsisin ensihätään, sitten muuta.
H&M:llä kävin katsomassa ja tarjonta surkea. Ilmeisesti ei Lindexiltä eikä Kapphallista saa liikkeestäkään?
Netistä olen katsonut, mutta koot loppuneet Zalandosta, H&M:ltä ja Ellokselta, ja koska lihonut sen verran takapuolesta ja reisistä, niin haluaisin mieluiten paikan päältä ostaa (inhottaa ajatella sitä palautusrumbaa, mikä mahdollisesti tulisi netistä tilatessa). Lisäksi katselemalla tuntuu olevan vain supermatalia (ilman sitä vatsaa tukevaa osaa) farkkumalleja, jotka eivät oikein sovi 180cm-naiselle.. Jollei sitten halua, että oma takamuksen vako vilkkuu kaikille! :D
Onko siis mitään muuta vaihtoehtoa kuin BabyStyle?
Kommentit (8)
Itse kävin alkuraskaudessa farkkujeni kanssa ompelijalla. Hän neuloi niiden vyötärösaumoihin sellaiset joustavasta kankaasta tehdyt säädettävät kolmionmalliset "venykkeet". Näillä housuilla pärjäsi pitkälle.
Baby Stylestapa hyvinkin. Törmäsin samaan ongelmaan muutama viikko sitten kun tuli aika etsiä äitiyshousut. Sieltä sentään löytyy ihan hyviä, mistään muualta ei. Olen itsekin 178 cm pitkä.
Niin ja tosiaan noissa ostamissani on juuri se mahakappale! T. 4
Ostin Henkkamaukalta urheiluosastolta housuja, joissa oli leveä, kaksinkerroin käännettävä joustava vyötäröresori. Ihan hyvin menivät etenkin näin kesällä, kun olivat hengittävää urtsikangasta ja joustavat. :) Vaajakoskella Hippakauppa-lastentarvikekirpparilla oli alakerrassa äitiysvaatteita, mutta enpä sen tarkemmin katsonut kun ei ole enää meikäläiselle ajankohtaista.
Hippakauppa ja silinterikirppis? Netistä vähänkäytetty.fi
Ainakin pk-seudulla on osassa Name It-liikkeitä Mamalicousin vaatteita. Eipä täälläkään kovin kummoiset valikoimat ole. Asos oli nettikaupoista paras, jotain tilasin myös Espritiltä, mutta en tykännyt.
Eipä niitä tunnu saavan koko Suomessa muualta kuin H&Mltä, jos haluaa sovittaa. Pääkaupunkiseudulla on pari äitiysliikettä, mutta niidenkin valikoima kivijalassa on aika vaatimaton, ja hinnat kovat. Itse koitin Zalandoa, ja päädyin palauttamaan kaiken. Noh, saatiin ainakin miehen kanssa hyvät naurut.
Farkkuja ostin H&Mltä, ja niihin olen ollut tyytyväinen, niissä on juurikin tuo masutuubi mukana. Ja palauttaminenhan on nykyään helppoa, kun voi palauttaa suoraan liikkeeseen.